Reklama

Nový magazín právě vychází!

Objednávejte zde

Prestižní americký deník láká cestovatele na 36 hodin do Prahy. To je zoufale málo, reagují čtenáři

Lávka HolKa
Profimedia.cz
Petra Nehasilová Jansová

V pravidelném seriálu „36 hodin v“ se tentokrát deník The New York Times zaměřil na Prahu. To je na tohle město málo, píší čtenáři.

Reklama

Praha našla rovnováhu mezi minulostí a budoucností. Turistům dokáže nabídnout širší škálu opravených a zrekonstruovaných památek, stejně jako mnoho nových gastro podniků, píše The New York Times.

Praha to nejlepší už dávno nenabízí jen ve svém centru, kvůli pandemii se totiž Praha zaměřila na své obyvatele, a i ve čtvrtích mimo historické jádro vzniklo spousta nových parků, cyklostezek a míst pro relaxaci. Kromě znovuotevřených zahrad Pražského radu nebo Kunstahalle posílá své čtenáře na procházku za dobrým jídlem a pitím do Karlína.

Prestižní deník rovněž vytvořil cestovní itinerář pro všechny, kdy by chtěli českou metropoli navštívit a poznat ji za pouhých 36 hodin.

Podívejte se na místa, která NYT v Praze doporučuje: 

Reklama

Ne všichni čtenáři ale s autorem „bedekru“ souzní. Dva a půl dne pro návštěvu Prahy popisují jako nedostačující. „Šestatřicet hodin je prostě málo. V Praze, jejíž celé jádro je zapsáno na seznamu UNESCO, je tolik míst a akcí, které stojí za to navštívit,“ píše čtenář z Atlanty.

Čtenářka z Los Angeles se při své návštěvě Prahy zaměřila na gastronomii. „Češi dokážou z brambor udělat nemožné věci. Třeba knedlíky. Takové jsme nikde jinde nejedla,“ píše s tím, že Česko vnímá jako skutečný most mezi Západem a Východem.

Podívejte se na architekturu Prahy do fotogalerií:

Magazín newstream CLUB

Hlavním tématem letního čísla magazínu Newstream CLUB je Česko-Slovensko, s podtitulem Dvě země, jeden trh. 

V rozhovoru se představuje Karel Vágner, marketér a podnikatel v řadě úspěšných projektů, známý také spoluprací s manželkou a úspěšnou modelkou Simonou Krainovou.

Další osobnosti jako Igor Rattaj se zamýšlejí nad rozdíly mezi podnikáním v Česku a na Slovensku. O umělé inteligenci hovoří česko-slovenská investorka Andrea Ferancová Bartoňová, o veřejnosti a kultuře slovenský bestsellerista Jozef Karika. Uznávaný chef Marcel Ihnačák prozrazuje, která z obou kuchyní je „lepší“. Marketér Milan Šemelák s klientem Williamem Rudolfem Lobkowiczem mluví o tom, jak přetvořit odkaz šlechtického rodu do moderní doby.

Magazín přináší inspirativní čtení, které má čtenáře motivovat k tomu, aby zkusili i ve své profesi či hobby vytvářet věci s trvalejší vizí

K dostání je v síti PNS i online. Nově také v elektronické podobě v našem e-shopu.

Související témata 

Nástupnictví

Miliardáři

Umění

Filantropie

Reklama

Související

Pytloun Hotels na Václavském náměstí v Praze

Do Prahy se vrací turisté, hotely jsou téměř plné. Jejich provozovatelé věští dobrou sezonu

Přečíst článek
Reklama
Reklama
Doporučujeme