Nový magazín právě vychází!

Objednávejte zde

Zlatý středník uzavřel přihlášky. O ceny za marketing a PR bojuje rekordní počet projektů

Semifinále soutěže Zlatý středník
PR Klub - použito se svolením
 nst
nst

Soutěž Zlatý středník se letos setkává s mimořádným zájmem. Přihlásil se do ní rekordní počet projektů i ze Slovenska.

Komunikační soutěž v Česku Zlatý středník hodnotící nejlepší komunikační projekty z Česka a Slovenska, kterou pořádá profesní organizace PR Klub, uzavřela přihlášky do letošního 21. ročníku. Dorazilo jich o 15 procent víc než loni.  

Výrazný nárůst počtu přihlášek je patrný nejen v celkovém objemu, ale také od přihlašovatelů ze Slovenska (+57 procent). V letošním ročníku je tak celkem 521 českých a 138 slovenských přihlášek. Narostl i počet přihlášek z řad agentur.

„Dlouhodobý nárůst počtu přihlášek je pro nás potvrzením toho, že je Zlatý středník důvěryhodná a profesionálně vedená soutěž. Zároveň je to ale také velký závazek. U hodnocení dáváme velký důraz na to, že porotci poskytují detailní zpětnou vazbu každému jednotlivému projektu. Právě to naši přihlašovatelé velmi oceňují,“ říká Michaela Pišiová, výkonná ředitelka PR Klubu.

Největší zájem přitáhly kategorie: Společenská odpovědnost, udržitelnost a ESG, Integrovaná kampaň, PR event a Interní komunikace a employee engagement. U oborových kategorií to pak jsou: Sport, zábava, umění, média, cestovní ruch a gastronomie, FMCG, krása a móda, Průmysl, strojírenství a energetika, Finanční služby a Veřejný sektor a politická komunikace.

Ceny budou rozdány na podzim

Letos bude soutěžní projekty hodnotit celkem 18 porot složených přibližně ze 110 pečlivě vybraných profesionálů z oboru PR, PA, marketingu a komunikace.

Slavnostní vyhlášení 21. ročníku Zlatého středníku se uskuteční v září tohoto roku.

Více o soutěži najdete na webu Zlatý středník.

PR Klub je profesní organizací více než 310 profesionálů a institucí v oblasti komunikace a public relations. Jeho cílem je podporovat profesní růst svých členů a rozvoj oboru. Vedle soutěže Zlatý středník pořádá také ocenění Mluvčí roku.

Ohlédnutí za loňským ročníkem soutěže Zlatý středník:

Vítězové Zlatého středníku 2022

PROHLÉDNĚTE SI: Hlavní ceny za marketing a PR Zlatý středník vyhráli Šticha, MSL a agentura Hero & Outlaw Hanče a Půra

Letošní Osobností PR je Ladislav Šticha, talentem Jakub Ghanem. Nejlepší agenturou je MSL Czech Republic a ocenění Projekt roku mají Česká asociace pojišťoven a Hero & Outlaw. 

Přečíst článek

Semifinále soutěže Zlatý středník

Prazdroj, Škoda Auto či Univerzita Karlova jsou ve finále Zlatého středníku

Jubilejní 20. ročník soutěže Zlatý středník odhaluje shortlist se 176 přihláškami projektů, které postoupily v celkem 29 hlavních a oborových kategoriích. Pořádající PR Klub i tento rok zaznamenal rekordní počet přihlášek v celkovém počtu 571. Komunikační projekty a firemní média vyhodnotila téměř stovka porotců zasedajících v 15 porotách. 

Přečíst článek

PODZIMNÍ NEWSTREAM CLUB PRÁVĚ VYCHÁZÍ

Hlavním tématem podzimního čísla magazínu Newstream Club je Sázka na Česko. Česko je totiž země s ohromným potenciálem. To je jedna ze spojovacích myšlenek vlivných českých podnikatelů. A ten potenciál je zejména v lidech. Jak ale tento potenciál vzít a přetočit jej ve skutečnou hodnotu, na které lze následně stavět růst? Právě o těchto otázkách jsme mluvili s několika výraznými figurami českého, slovenského, ale i světového byznysu.

Velmi aktivní, a přitom neotřelý způsob ukazuje galeristka Olga Trčková, která v centru Prahy vybudovala úspěšnou komerční galerii DSC Gallery. O tom, jak může Česko, či potažmo Česko a Slovensko uspět na globální scéně, pak vědí své miliardáři Vlastislav Bříza a Dalibor Cicman. První dokázal tradiční značku Koh-i-noor dostat do celého světa, druhý se svým e-commerce projektem GymBeam svět postupně dobývá.

Kromě rozhovorů s klíčovými osobnostmi trhu se v magazínu dozvíte také prognózu vývoje na pražské burze, proč se v Kuchyni na Pražském hradě nesmaží smažák nebo jak to vlastně mají Češi se svými chalupami.

Deváté vydání čtvrtletníku Newstream CLUB je v prodeji na stáncích i v online distribuci Send, kde je možné titul také předplatit. Digitální verzi magazínu lze zakoupit přímo na webu newstream.cz.

Na další číslo se můžete těšit již v prosinci.

Související

Vítězové Zlatého středníku 2022

PROHLÉDNĚTE SI: Hlavní ceny za marketing a PR Zlatý středník vyhráli Šticha, MSL a agentura Hero & Outlaw Hanče a Půra

Přečíst článek
Zlatý středník 2025

O nejlepší PR práce soutěží 174 projektů. Největší šance mají Jsme fér a Plzeňský Prazdroj, z agentur MSL Czech Republic

Přečíst článek
Doporučujeme