Reklama

Nový magazín právě vychází!

Objednávejte zde

Zlatý středník uzavřel přihlášky. O ceny za marketing a PR bojuje rekordní počet projektů

Semifinále soutěže Zlatý středník
PR Klub - použito se svolením
 nst
nst

Soutěž Zlatý středník se letos setkává s mimořádným zájmem. Přihlásil se do ní rekordní počet projektů i ze Slovenska.

Reklama

Komunikační soutěž v Česku Zlatý středník hodnotící nejlepší komunikační projekty z Česka a Slovenska, kterou pořádá profesní organizace PR Klub, uzavřela přihlášky do letošního 21. ročníku. Dorazilo jich o 15 procent víc než loni.  

Výrazný nárůst počtu přihlášek je patrný nejen v celkovém objemu, ale také od přihlašovatelů ze Slovenska (+57 procent). V letošním ročníku je tak celkem 521 českých a 138 slovenských přihlášek. Narostl i počet přihlášek z řad agentur.

„Dlouhodobý nárůst počtu přihlášek je pro nás potvrzením toho, že je Zlatý středník důvěryhodná a profesionálně vedená soutěž. Zároveň je to ale také velký závazek. U hodnocení dáváme velký důraz na to, že porotci poskytují detailní zpětnou vazbu každému jednotlivému projektu. Právě to naši přihlašovatelé velmi oceňují,“ říká Michaela Pišiová, výkonná ředitelka PR Klubu.

Největší zájem přitáhly kategorie: Společenská odpovědnost, udržitelnost a ESG, Integrovaná kampaň, PR event a Interní komunikace a employee engagement. U oborových kategorií to pak jsou: Sport, zábava, umění, média, cestovní ruch a gastronomie, FMCG, krása a móda, Průmysl, strojírenství a energetika, Finanční služby a Veřejný sektor a politická komunikace.

Ceny budou rozdány na podzim

Letos bude soutěžní projekty hodnotit celkem 18 porot složených přibližně ze 110 pečlivě vybraných profesionálů z oboru PR, PA, marketingu a komunikace.

Slavnostní vyhlášení 21. ročníku Zlatého středníku se uskuteční v září tohoto roku.

Více o soutěži najdete na webu Zlatý středník.

PR Klub je profesní organizací více než 310 profesionálů a institucí v oblasti komunikace a public relations. Jeho cílem je podporovat profesní růst svých členů a rozvoj oboru. Vedle soutěže Zlatý středník pořádá také ocenění Mluvčí roku.

Ohlédnutí za loňským ročníkem soutěže Zlatý středník:

Vítězové Zlatého středníku 2022

PROHLÉDNĚTE SI: Hlavní ceny za marketing a PR Zlatý středník vyhráli Šticha, MSL a agentura Hero & Outlaw Hanče a Půra

Letošní Osobností PR je Ladislav Šticha, talentem Jakub Ghanem. Nejlepší agenturou je MSL Czech Republic a ocenění Projekt roku mají Česká asociace pojišťoven a Hero & Outlaw. 

Přečíst článek

Semifinále soutěže Zlatý středník

Prazdroj, Škoda Auto či Univerzita Karlova jsou ve finále Zlatého středníku

Jubilejní 20. ročník soutěže Zlatý středník odhaluje shortlist se 176 přihláškami projektů, které postoupily v celkem 29 hlavních a oborových kategoriích. Pořádající PR Klub i tento rok zaznamenal rekordní počet přihlášek v celkovém počtu 571. Komunikační projekty a firemní média vyhodnotila téměř stovka porotců zasedajících v 15 porotách. 

Přečíst článek

Speciál Realitní Club

Realitní Club je multiplatformní projekt serveru newstream.cz věnovaný nemovitostem, zaměřený pro B2B i B2C segment. Má tři základní části –  webovou, printovou a eventovou se silným zaměřením na sociální sítě. Jako první odstartovala speciální stránka Realitního Clubu. Speciál je rozdělen do čtyř kategorií, které se „deep dive“ způsobem věnují klíčovým oblastem nemovitostního trhu. 

  • Brownfieldy: vize a budoucnost nezastavěných území především ve velkých městech;
  • Komerční reality: kanceláře, coworking;
  • Nová výstavba: development, nájemní bydlení, družstevní bydlení, hypotéky;
  • Reality a politika: jak se municipality i nejvyšší patra centrální politiky podílejí na výstavbě.

Součástí budou rozhovory s developery, politiky, architekty i designéry.

Témata související s realitami:

Reklama

Související

Vítězové Zlatého středníku 2022

PROHLÉDNĚTE SI: Hlavní ceny za marketing a PR Zlatý středník vyhráli Šticha, MSL a agentura Hero & Outlaw Hanče a Půra

Přečíst článek
Reklama
Reklama
Doporučujeme