Reklama

Prazdroj, Škoda Auto či Univerzita Karlova jsou ve finále Zlatého středníku

Semifinále soutěže Zlatý středník
PR Klub - použito se svolením
 nst
nst

Jubilejní 20. ročník soutěže Zlatý středník odhaluje shortlist se 176 přihláškami projektů, které postoupily v celkem 29 hlavních a oborových kategoriích. Pořádající PR Klub i tento rok zaznamenal rekordní počet přihlášek v celkovém počtu 571. Komunikační projekty a firemní média vyhodnotila téměř stovka porotců zasedajících v 15 porotách. 

Reklama

Mezi nejúspěšnější zadavatele s více než čtyřmi nominacemi na vítězství patří (podle abecedy) Plzeňský Prazdroj, Slovenská sporiteľňa, Škoda Auto a Univerzita Karlova. Mezi agenturami zabodovaly především Boomerang Communication, MSL Czech Republic, SKPR Strategies, Triad Advertising a slovenská Zaraguza. Téměř třetina nominovaných projektů vzešla od zadavatelů ze státní, veřejné nebo neziskové sféry, což je pozitivním ukazatelem zvyšující se kvality jejich komunikace a potřebě využívat komunikační nástroje nad rámec běžného standardu.

Shortlist vyhlásil PR Klub na pondělní oslavě svých 24. narozenin. Partnerem akce byla Trinity Bank, NH Hotels, Víno Hruška a Plzeňský Prazdroj, mediálním partnerem newstream.cz.

Celkem 93 expertů z public relations, marketingu a audiovizuální tvorby vyhodnotilo během jednoho měsíce přihlášky do 29 hlavních a oborových kategorií. Nejpopulárnější hlavní kategorií se letos stala „Integrovaná kampaň“, mezi oborovými pak vede „Průmysl, strojírenství a energetika“. 

Vedle trofejí pro vítěze soutěžních kategorií organizátoři ještě udělí prestižní ceny Grand Prix pro Osobnost a Talent PR a také pro Nejlepší agenturu letošního roku.

Reklama

„Projekty a další počiny přihlášené do Zlatého středníku 2022 prokazují mimořádnou profesionalitu týmů, které za nimi stojí, a to jak na straně zadavatelů, tak agentur,“ říká Pavel Vlček, předseda Výkonného výboru PR Klubu. „Práce, které se dostaly na shortlist v jednotlivých kategoriích, posunují obor dál a již se velice těším na začátek září, kdy ti nejlepší z nejlepších převezmou ocenění za své projekty na galavečeru Zlatého středníku.“

Akce

Wealth Magazín pořádá podzimní konferenci ke správě a plánování bohatství

Wealth Magazín pořádá mezinárodní konferenci Private Family Wealth. V pořadí již čtvrtý ročník se tentokrát zaměří na správu a plánování bohatství. Konat se bude 6. října 2022 v Praze. Newstream je mediálním partnerem akce.

Přečíst článek

Slováci sázejí na netradiční humor

Slovenské práce tvoří 18 % ze všech projektů umístěných na shortlistu. Úspěšné slovenské kampaně vsázejí především na jednoduchý a přímý nápad a bohatou interakci s cílovými skupinami, říká Michaela Pišiová, výkonná ředitelka PR Klubu.

Slovenské projekty v posledních letech často využívaly prvků humoru hraničícího s cíleným kýčem, což vzbuzuje silné a často pozitivní emoce. Letošní projekty byly jiné. Reflektovaly složitou pandemickou situaci, neztrácely přitom však svůj důvtip a jednoduchost sdělení,“ dodala Pišiová.

Slavnostní vyhlášení vítězů je naplánováno na 1. září v Praze.

Vnuk malíře Alfonse Muchy John Mucha pózuje po tiskové konferenci k výstavě Mucha: Rodinná sbírka

Výstava Mucha: Rodinná sbírka ukáže některá dosud neprezentovaná díla

V pražské Valdštejnské jízdárně bude od 15. července výstava děl Alfonse Muchy ze sbírky malířovy rodiny. Půjde o průřez tvorbou umělce, některé originály budou veřejnosti zpřístupněny vůbec poprvé. Expozice s názvem Mucha: Rodinná sbírka, kterou pořádá Nadace Mucha ve spolupráci se Senátem, potrvá do 31. října. Newstream je mediálním partnerem výstavy.

Přečíst článek

Pavel Řehák, spolumajitel pojišťovny Direct

Pojišťovně Direct Pavla Řeháka se loni dařilo. Vydělala přes 100 milionů

Pojišťovně Direct finančníka Pavla Řeháka se loni dařilo. Rostla jí klientská základna i zisk. Loni pojišťovna vydělala 101,6 milionu korun, což je meziročně o 10 milionů víc. Uvádí to výroční zpráva pojišťovny.

Přečíst článek

Reklama

Související

Kampaň 13 minut

Kampaň pro Českou asociaci pojišťoven získala stříbro v celosvětové soutěži v Cannes

Přečíst článek
Alchymie, obálka knihy
video

Emoce místo faktů. To platí v politice i obchodu, ukazuje skvělá kniha

Přečíst článek
Reklama
Reklama
Doporučujeme