Prazdroj, Škoda Auto či Univerzita Karlova jsou ve finále Zlatého středníku
Jubilejní 20. ročník soutěže Zlatý středník odhaluje shortlist se 176 přihláškami projektů, které postoupily v celkem 29 hlavních a oborových kategoriích. Pořádající PR Klub i tento rok zaznamenal rekordní počet přihlášek v celkovém počtu 571. Komunikační projekty a firemní média vyhodnotila téměř stovka porotců zasedajících v 15 porotách.
Mezi nejúspěšnější zadavatele s více než čtyřmi nominacemi na vítězství patří (podle abecedy) Plzeňský Prazdroj, Slovenská sporiteľňa, Škoda Auto a Univerzita Karlova. Mezi agenturami zabodovaly především Boomerang Communication, MSL Czech Republic, SKPR Strategies, Triad Advertising a slovenská Zaraguza. Téměř třetina nominovaných projektů vzešla od zadavatelů ze státní, veřejné nebo neziskové sféry, což je pozitivním ukazatelem zvyšující se kvality jejich komunikace a potřebě využívat komunikační nástroje nad rámec běžného standardu.
Shortlist vyhlásil PR Klub na pondělní oslavě svých 24. narozenin. Partnerem akce byla Trinity Bank, NH Hotels, Víno Hruška a Plzeňský Prazdroj, mediálním partnerem newstream.cz.
Celkem 93 expertů z public relations, marketingu a audiovizuální tvorby vyhodnotilo během jednoho měsíce přihlášky do 29 hlavních a oborových kategorií. Nejpopulárnější hlavní kategorií se letos stala „Integrovaná kampaň“, mezi oborovými pak vede „Průmysl, strojírenství a energetika“.
Vedle trofejí pro vítěze soutěžních kategorií organizátoři ještě udělí prestižní ceny Grand Prix pro Osobnost a Talent PR a také pro Nejlepší agenturu letošního roku.
„Projekty a další počiny přihlášené do Zlatého středníku 2022 prokazují mimořádnou profesionalitu týmů, které za nimi stojí, a to jak na straně zadavatelů, tak agentur,“ říká Pavel Vlček, předseda Výkonného výboru PR Klubu. „Práce, které se dostaly na shortlist v jednotlivých kategoriích, posunují obor dál a již se velice těším na začátek září, kdy ti nejlepší z nejlepších převezmou ocenění za své projekty na galavečeru Zlatého středníku.“
Wealth Magazín pořádá mezinárodní konferenci Private Family Wealth. V pořadí již čtvrtý ročník se tentokrát zaměří na správu a plánování bohatství. Konat se bude 6. října 2022 v Praze. Newstream je mediálním partnerem akce.
Wealth Magazín pořádá podzimní konferenci ke správě a plánování bohatství
Zprávy z firem
Slováci sázejí na netradiční humor
Slovenské práce tvoří 18 % ze všech projektů umístěných na shortlistu. Úspěšné slovenské kampaně vsázejí především na jednoduchý a přímý nápad a bohatou interakci s cílovými skupinami, říká Michaela Pišiová, výkonná ředitelka PR Klubu.
„Slovenské projekty v posledních letech často využívaly prvků humoru hraničícího s cíleným kýčem, což vzbuzuje silné a často pozitivní emoce. Letošní projekty byly jiné. Reflektovaly složitou pandemickou situaci, neztrácely přitom však svůj důvtip a jednoduchost sdělení,“ dodala Pišiová.
Slavnostní vyhlášení vítězů je naplánováno na 1. září v Praze.
V pražské Valdštejnské jízdárně bude od 15. července výstava děl Alfonse Muchy ze sbírky malířovy rodiny. Půjde o průřez tvorbou umělce, některé originály budou veřejnosti zpřístupněny vůbec poprvé. Expozice s názvem Mucha: Rodinná sbírka, kterou pořádá Nadace Mucha ve spolupráci se Senátem, potrvá do 31. října. Newstream je mediálním partnerem výstavy.
Výstava Mucha: Rodinná sbírka ukáže některá dosud neprezentovaná díla
Enjoy
Pojišťovně Direct finančníka Pavla Řeháka se loni dařilo. Rostla jí klientská základna i zisk. Loni pojišťovna vydělala 101,6 milionu korun, což je meziročně o 10 milionů víc. Uvádí to výroční zpráva pojišťovny.
Pojišťovně Direct Pavla Řeháka se loni dařilo. Vydělala přes 100 milionů
Money
PODZIMNÍ NEWSTREAM CLUB PRÁVĚ VYCHÁZÍ
Hlavním tématem podzimního čísla magazínu Newstream Club je Sázka na Česko. Česko je totiž země s ohromným potenciálem. To je jedna ze spojovacích myšlenek vlivných českých podnikatelů. A ten potenciál je zejména v lidech. Jak ale tento potenciál vzít a přetočit jej ve skutečnou hodnotu, na které lze následně stavět růst? Právě o těchto otázkách jsme mluvili s několika výraznými figurami českého, slovenského, ale i světového byznysu.
Velmi aktivní, a přitom neotřelý způsob ukazuje galeristka Olga Trčková, která v centru Prahy vybudovala úspěšnou komerční galerii DSC Gallery. O tom, jak může Česko, či potažmo Česko a Slovensko uspět na globální scéně, pak vědí své miliardáři Vlastislav Bříza a Dalibor Cicman. První dokázal tradiční značku Koh-i-noor dostat do celého světa, druhý se svým e-commerce projektem GymBeam svět postupně dobývá.
Kromě rozhovorů s klíčovými osobnostmi trhu se v magazínu dozvíte také prognózu vývoje na pražské burze, proč se v Kuchyni na Pražském hradě nesmaží smažák nebo jak to vlastně mají Češi se svými chalupami.
Deváté vydání čtvrtletníku Newstream CLUB je v prodeji na stáncích i v online distribuci Send, kde je možné titul také předplatit. Digitální verzi magazínu lze zakoupit přímo na webu newstream.cz.
Na další číslo se můžete těšit již v prosinci.