Reklama

Nový magazín právě vychází!

Objednávejte zde

Kdo je nejlepší český mluvčí? Známe jména finalistů

Soutěž Mluvčí roku zná finalisty.
iStock, ilustrační foto
 nst
nst

Profesní organizace PR Klub zveřejnila shortlist s finalisty oborového ocenění Mluvčí roku 2022. Nejlepší komunikátory v České republice, kteří tak postupují do posledního kola hodnocení, vybrala odborná porota z rekordních 256 nominací. Prestižní ocenění letos získají nejlepší mluvčí veřejného a neziskového sektoru, nejlepší mluvčí soukromého sektoru a PR týmy roku. Vítězové budou vyhlášeni 7. března 2023 během slavnostního večera v pražském hotelu NH Prague City. Newstream je mediálním partnerem akce.

Reklama

Osobnosti z oblasti komunikace a public relations a také ze světa médií letos zaslali rekordních 256 nominací. Mezi nominované patřili profesionálové z řad ředitelů komunikace a vnějších vztahů, PR manažerů, tiskových mluvčí a současně interní PR týmy organizací a firem. Samotné finalisty ocenění Mluvčí roku 2022 pak vybrala porota složená z šéfredaktorů a redaktorů nejvýznamnějších médií a zkušených odborníků na PR a komunikaci.

Kdo postupuje do finále?

Nejlepší mluvčí veřejného a neziskového sektoru

  • Miroslav Čepický – Nadace rodiny Vlčkových
  • Ladislav Dušek – Ústav zdravotnických informací a statistiky ČR
  • Štěpánka Filipová – CzechTourism
  • Jiří Fröhlich – Česká obchodní inspekce
  • Jiří Reichl – Česká obec sokolská
  • Prokop Voleník – Zdravotnická záchranná služba Ústeckého kraje

Nejlepší mluvčí soukromého sektoru

  • Pavel Jína – Škoda Auto
  • Tomáš Kubík – Penny Market
  • Zdeněk Kovář – Plzeňský Prazdroj
  • Kateřina Pavlíková – Čedok
  • Jiří Peroutka – dm drogerie
  • Jana Ptačinská Jirátová – Kofola ČeskoSlovensko

PR tým roku

  • Česká spořitelna
  • Česká televize
  • České předsednictví v Radě Evropské unie 2022
  • Člověk v tísni
  • Hasičský záchranný sbor České republiky
  • Institut klinické a experimentální medicíny
  • Tým Petra Pavla

„Role komunikátora je náročná a obnáší mnoho dovedností. Je to funkce bez jakýchkoli pochyb strategická, která do značné míry ovlivňuje reputaci celé organizace či značky, pro kterou pracuje,“ říká Pavel Vlček, předseda Výkonného výboru PR Klubu.

„Ocenění si tak zaslouží zejména ti, kteří dlouhodobě projevují kvalitu své práce spojenou s etickými standardy profese, maximální profesionalitou, transparentností a také proaktivitou,“ dodává Michaela Pišiová, výkonná ředitelka PR Klubu.

V loňském ročníku získala ocenění Nejlepší mluvčí veřejného sektoru Kateřina Rendlová, nyní již bývalá mluvčí Policejního prezidia. Nejlepším mluvčím soukromého sektoru za rok 2021 se stal Filip Hrubý z České spořitelny. PR týmem byl loni vyhlášen tým korporátní komunikace Škoda Auto.

Babišův marketingový „guru Mára” Prchal dostal kvůli neetické kampani vyhazov z profesního sdružení ADC

Sdružení reklamních profesionálů Art Directors Club Czech Republic (ADC) vyloučilo ze svých řad Marka Prchala, který pracuje pro předsedu ANO a kandidáta na prezidenta Andreje Babiše. Jeho kampaň před nadcházejícím druhým kolem prezidentských voleb považuje sdružení za neetickou. Uvedlo to na svém webu. Je to první vyloučení člena za 30 let fungování ADC.

Přečíst článek

Speciál Realitní Club

Realitní Club je multiplatformní projekt serveru newstream.cz věnovaný nemovitostem, zaměřený pro B2B i B2C segment. Má tři základní části –  webovou, printovou a eventovou se silným zaměřením na sociální sítě. Jako první odstartovala speciální stránka Realitního Clubu. Speciál je rozdělen do čtyř kategorií, které se „deep dive“ způsobem věnují klíčovým oblastem nemovitostního trhu. 

  • Brownfieldy: vize a budoucnost nezastavěných území především ve velkých městech;
  • Komerční reality: kanceláře, coworking;
  • Nová výstavba: development, nájemní bydlení, družstevní bydlení, hypotéky;
  • Reality a politika: jak se municipality i nejvyšší patra centrální politiky podílejí na výstavbě.

Součástí budou rozhovory s developery, politiky, architekty i designéry.

Témata související s realitami:

Reklama

Související

Vítězové Zlatého středníku 2022

PROHLÉDNĚTE SI: Hlavní ceny za marketing a PR Zlatý středník vyhráli Šticha, MSL a agentura Hero & Outlaw Hanče a Půra

Přečíst článek
Reklama
Reklama
Doporučujeme