Reklama

Nový magazín právě vychází!

Objednávejte zde

V Lidlu probíhá sbírka na pomoc těžce nemocným dětem. Za 12 ročníků Srdce dětem se vybralo bezmála 300 milionů

V Lidlu probíhá dvoutýdenní sbírka na pomoc těžce nemocným dětem
Lidl, užito se svolením
 nst
nst

Už 13. ročník celorepublikové sbírky Srdce dětem odstartoval 30. října. Koná se ve všech prodejnách Lidl a potrvá až do neděle 12. listopadu. Srdce dětem patří k největším veřejným sbírkám, vynesla již 285 milionů korun, a pomohla tak tisícům nemocných dětí.

Reklama

Sbírka Srdce dětem se stala předvánoční tradicí Lidlu. Zapojit se může každý libovolným příspěvkem. Za příspěvek nad 30 korun získají dárci samolepku ve tvaru srdíčka, kterou pak mohou nalepit na připravené tablo přímo v prodejně Lidlu. Pomyslně tak věnují své srdce těžce nemocným dětem, pro které je výtěžek určen. Vedle tabla s velkým srdcem jsou umístěny také plakáty s dětmi z konkrétního regionu. Zákazníci se tak dozví, komu pomohl minulý ročník sbírky a zda za něj byla uhrazena terapie, rehabilitace, léčebný pobyt či nějaká kompenzační pomůcka.

Samolepka Srdce dětem Lidl, užito se svolením

Dosud sbírka pomohla více než osmi tisícům dětí, které se potýkají se závažnými diagnózami náročnými nejen pro ně, ale i pro jejich rodiny. Na jejich podporu stejně jako každý rok putuje každá koruna ze čtrnáctidenní sbírky. „Sbírku Srdce dětem pořádáme v našich prodejnách již třináct let a každým rokem si víc a víc uvědomujeme, jak moc je důležitá. Pomáhá totiž těm, kdo si sami pomoci nedokážou. Nemocným dětem, které se statečně perou s nejrůznějšími závažnými onemocněními. Naším cílem je podpořit je v tomto boji a alespoň trochu usnadnit život jim i jejich rodinám,“ popisuje generální ředitel společnosti Lidl Adam Miszczyszyn.

Takto vypadá Lidl v Litomyšli.

Nejkrásnější a nejzelenější Lidl mají v Litomyšli. Aby ne, navrhovali ho architekti

Kde je vůle, je i cesta. I proto se východočeská Litomyšl stala synonymem kvalitní architektury. Tamní vedení města ale neponechá náhodě ani výstavbu supermarketu, a proto jeho podobu hledá prostřednictvím architektonické soutěže. Po Bille má tak i „nejhezčí“ český Lidl.

Přečíst článek

Pomáhat má smysl

O tom, že sbírka má smysl, svědčí příběhy dětí se závažnými nemocemi v podobě onkologických onemocnění, spinální svalové atrofie a dystrofie, nemoci motýlích křídel, cystické fibrózy nebo dětské mozkové obrny, mukopolysacharidózy či autismu. Mezi dětmi, kterým sbírka pomohla v uplynulém roce, je například malá Nina trpící spinální svalovou atrofií. Její rodina získala příspěvek na plošinu ve výši 135 tisíc korun. „S Nininou diagnózou se celý náš život ze dne na den obrátil vzhůru nohama a stal se nekonečným stresujícím závodem o finance. V tomhle závodě si nemůžeme dovolit polevit, protože jde o zdraví naší holčičky. Z celého srdce děkujeme zaměstnancům Lidlu a jejich úžasným zákazníkům. Sbírka Srdce dětem je velkou nadějí nejen pro nás, ale pro stovky rodin, které jsou na tom stejně jako my. Slovo děkujeme je málo, nedokáže vyjádřit naši vděčnost,“ přibližuje maminka malé Niny Tatiana Bednar.


Sbírka pomáhá rodinám hadicapovaných dětí hradit terapie, rehabilitace, léčebný pobyt či kompenzační pomůcky. Lidl, užito se svolením

Výtěžek sbírky je určen na nákup konkrétního zdravotnického materiálu, rehabilitací, léčebných pobytů či potřebných pomůcek. Rodinám pomáhá celoročně obecně prospěšná organizace Život dětem, která jim vybrané finanční prostředky rozděluje.

Každá koruna se počítá

„Sbírka Srdce dětem je pro rodiny s vážně nemocnými dětmi, které naše organizace Život dětem podporuje už 23 let, naprosto nepostradatelná. Rodiče dětí jsou nesmírně vděční, že nejsou na všechna svá trápení, která jim osud nadělil, sami. Děkujeme společnosti Lidl, všem jejím zaměstnancům i laskavým zákazníkům za dneska už tradiční sbírku, která dokáže zázraky. Proto prosíme, přijďte znovu do Lidlu a kupte si srdíčko, které tolik pomáhá. Věřte, že to má smysl,” dodává ředitelka obecně prospěšné společnosti Život dětem Maria Křepelková.

Zapojit se může úplně každý až do neděle 12. listopadu libovolnou částkou, pomůže přitom každá koruna. Za dobu trvání sbírky se dosud podařilo vybrat 285 milionů korun, které pomohly více než osmi tisícům vážně nemocných a handicapovaných dětí. Výtěžek sbírky vyhlásí Lidl a Život dětem 28. listopadu na speciálním koncertu určeném právě dětem, na jejichž podporu vybrané peníze poputují.

ESG, udržitelnost

Ceny Sustainability Star 2023 už mají své majitele

Zástupci českých a slovenských firem si převzali ceny Sustainability Star za nejlepší udržitelné projekty. Ocenění je doprovodným programem Czech & Slovak Sustainability Summitu, akce na podporu udržitelných postupů v České republice a na Slovensku. Vědecká rada složená ze špičkových akademiků v oblasti udržitelnosti vybrala z 36 nominací 12 nejlepších projektů.

Přečíst článek

Speciál Realitní Club

Realitní Club je multiplatformní projekt serveru newstream.cz věnovaný nemovitostem, zaměřený pro B2B i B2C segment. Má tři základní části –  webovou, printovou a eventovou se silným zaměřením na sociální sítě. Jako první odstartovala speciální stránka Realitního Clubu. Speciál je rozdělen do čtyř kategorií, které se „deep dive“ způsobem věnují klíčovým oblastem nemovitostního trhu. 

  • Brownfieldy: vize a budoucnost nezastavěných území především ve velkých městech;
  • Komerční reality: kanceláře, coworking;
  • Nová výstavba: development, nájemní bydlení, družstevní bydlení, hypotéky;
  • Reality a politika: jak se municipality i nejvyšší patra centrální politiky podílejí na výstavbě.

Součástí budou rozhovory s developery, politiky, architekty i designéry.

Témata související s realitami:

Reklama

Související

Nejdražším obrazem vydraženým v ČR je nově Kupkovo Početí za 126,5 milionů korun

Aukční rekord. Olejomalba od malíře Kupky se stala nejdražším obrazem v historii Česka

Přečíst článek
Reklama
Reklama
Reklama
Doporučujeme