Reklama

Nový magazín právě vychází!

Objednávejte zde

Notino je znovu nejlepším e-shopem v oblasti krásy, zdraví a parfémů v soutěži ShopRoku 2022

Notino je znovu nejlepším e-shopem v oblasti krásy, zdraví a parfémů v soutěži ShopRoku 2022
Notino, se svolením
Komerční spolupráce

Internetový obchod s parfémy a kosmetikou Notino opět bodoval v tradiční soutěži e-shopů ShopRoku pořádané srovnávačem cen Heureka na základě hlasování spotřebitelů. Zvítězil celkem ve třech kategoriích týkající se zdraví, krásy a parfémů, přičemž Cenu kvality v oblasti krásy a zdraví získalo Notino již poosmé, uvedli zástupci firmy.

Reklama

V Česku se Notino díky hlasům spotřebitelů umístilo na prvním místě v soutěžních kategoriích Cena kvality: krása a zdraví, Cena kvality: parfémy a Cena popularity: krása a zdraví. Ve stejných kategoriích zvítězilo také na Slovensku, kde si navíc připsalo i absolutní vítězství v celé kategorii Cena kvality. 

Osmé prvenství v Ceně kvality

Stále rostoucí český e-shop není vítězem poprvé. Soutěže se účastní již od roku 2014 a v Ceně kvality v oblasti krásy a zdraví je na prvním místě již poosmé. „To, že nás zákazníci ocenili jako nejlepší shop, je důkazem tvrdé práce a inovativního myšlení celého týmu. Notino je centralizovaná organizace s týmem o 2300 lidech, kteří chápou potřeby zákazníků a opravdu každý den přemýšlejí, jak jim co nejlépe usnadnit cestu k produktům pro krásu a zdraví. Máme radost a rozhodně budeme ve zlepšování nákupního zážitku z našeho e-shopu i desítek kamenných prodejen pokračovat,“ komentuje úspěch Notina CEO společnosti Zbyněk Kocián.  

aMAZON

E-shopy čeká složitý rok, ukazují data za první kvartál

Obrat tuzemských internetových obchodů v prvním čtvrtletí meziročně klesl o 13 procent. Důvodem je ekonomická nejistota zákazníků a trvající vysoká inflace. Vyplývá to z údajů internetového srovnávače Heureka.cz.

Přečíst článek

Zákaznická anketa ShopRoku je vyhlašována každoročně a účastní se jí české a slovenské e-shopy, které využívají službu Ověřeno zákazníky. Hodnocení probíhá v několika kategoriích a podkategoriích na základě dotazníků spokojenosti. Vítězové si pak na své weby mohou dát prestižní ikonku „ShopRoku – vítěz", což zákazníkům garantuje špičkovou kvalitu a zboží. Tu si původně český e-shop, který nyní funguje už ve 27 zemích světa, pečlivě hlídá i přesto, že každý rok zaznamenává dvouciferný procentuální růst.

Reklama

„Notino je jedním z předních hráčů na evropském e-commerce trhu s kosmetikou, parfémy a produkty pro zdraví i krásu. Našich 24 milionů spokojených zákazníků a prodej 3,2 produktu za sekundu v roce 2022 je pro nás znamením, že jsme na správné cestě měnit podobu evropského e-commerce trhu. Během Black Friday jsme zaznamenali rekordní počet objednávek v jediný den, a to téměř 200 tisíc, což je další důkaz našeho růstu i spokojenosti zákazníků,“ dodává Radek Ondrášík, marketingový ředitel Notina.

Šéf Notina Zbyněk Kocián

Notino expanduje do Irska a Pobaltí

Ne všem pandemie ublížila. Oblasti e-commerce se nadmíru daří, což dokazuje také internetový obchod s kosmetikou a parfémy Notino. Jeden z největších prodejců svého druhu v Evropě vstupuje do Irska a pobaltských států. Nově bude prodávat sortiment ve 28 evropských zemích. V nadcházejícím roce plánuje v zahraničí i rozšiřování sítě distribučních center.

Přečíst článek

Notino je největší internetový obchod s parfémy a kosmetikou v Evropě. Jeho cesta začala v České republice už v roce 2004. Firma se rychle začala měnit v jednoho z nejsilnějších hráčů na poli krásy a e-commerce. K dnešnímu dni Notino působí na 27 evropských trzích, kde mimo jiné provozuje 26 prodejen. Je autorizovaným partnerem největších světových beauty značek, jako jsou Dior, Prada, Hermès, Versace, Lancôme, Gucci, Yves Saint Laurent, Estée Lauder a mnoho dalších. Ve svém portfoliu má 100 tisíc produktů od více než 2500 značek. 

Speciál Realitní Club

Realitní Club je multiplatformní projekt serveru newstream.cz věnovaný nemovitostem, zaměřený pro B2B i B2C segment. Má tři základní části –  webovou, printovou a eventovou se silným zaměřením na sociální sítě. Jako první odstartovala speciální stránka Realitního Clubu. Speciál je rozdělen do čtyř kategorií, které se „deep dive“ způsobem věnují klíčovým oblastem nemovitostního trhu. 

  • Brownfieldy: vize a budoucnost nezastavěných území především ve velkých městech;
  • Komerční reality: kanceláře, coworking;
  • Nová výstavba: development, nájemní bydlení, družstevní bydlení, hypotéky;
  • Reality a politika: jak se municipality i nejvyšší patra centrální politiky podílejí na výstavbě.

Součástí budou rozhovory s developery, politiky, architekty i designéry.

Témata související s realitami:

Reklama

Související

Tržby obchodů klesly patnáctý měsíc za sebou. K růstu se po roce a půl vrátily e-shopy

AKTUALIZOVÁNO: Tržby obchodů klesly patnáctý měsíc za sebou. K růstu se vrátily e-shopy

Přečíst článek
Brusel chce zavést jednotný celní systém. Země včetně Česka by měly ušetřit desítky miliard

Brusel chce sjednotit půl století starý celní systém v EU. Země by měly ušetřit desítky miliard

Přečíst článek
Reklama
Reklama
Doporučujeme