Reklama

Nový magazín právě vychází!

Objednávejte zde

Notino expanduje do Irska a Pobaltí

Šéf Notina Zbyněk Kocián
Notino
Stanislav Šulc
sta

Ne všem pandemie ublížila. Oblasti e-commerce se nadmíru daří, což dokazuje také internetový obchod s kosmetikou a parfémy Notino. Jeden z největších prodejců svého druhu v Evropě vstupuje do Irska a pobaltských států. Nově bude prodávat sortiment ve 28 evropských zemích. V nadcházejícím roce plánuje v zahraničí i rozšiřování sítě distribučních center.

Reklama

Notino dosud působilo na 24 trzích. Nově k nim přibylo Estonsko, Litva, Lotyšsko a Irsko. „Expanze na zahraniční trhy s sebou vždy přináší řadu více či méně náročných úkonů, se kterými se musíme vypořádat. Ať už je to cizí jazyk, znalost místní legislativy, zajištění lokálních dopravců či navýšení skladových zásob a kapacit distribučních center. Těší mě, že naše dlouholeté zkušenosti s působením po celé Evropě nám dnes umožňují připravit vstup rovnou do čtyř nových zemí zároveň. A věřím, že u čísla 28 ještě nekončíme,“ věří generální ředitel Notina Zbyněk Kocián.

Notino dosáhlo v roce 2020 obratu 14,5 miliardy korun a odbavilo více než 12 milionů zásilek. Česká republika přitom představovala 14% podíl. „Přesto, že jsme původem česká firma, zahraniční trhy dnes již představují největší část našeho obratu. V popředí stojí jednoznačně Polsko a za ním Německo nebo třeba Rumunsko,“ upřesnil Kocián.

Zájem o luxusní dovolené vzrostl

Covid vystřelil zájem o luxusní dovolené. Před davy bohatí utíkají i na jižní pól

Soukromý tryskáč, ostrov nebo jachta jsou hlavními prioritami pro čím dál větší počet cestovatelů. Segment luxusních dovolených během pandemie nebývale narostl a stejně tak i zisky cestovních kanceláří, které je zajišťují.

Přečíst článek

V minulém roce Notino otevřelo své druhé distribuční centrum. Po Rajhradě tak začalo odesílat zakázky i z Bukurešti, ze které odbavuje objednávky pro Rumunsko, Řecko a Bulharsko. V příštím roce pak společnost plánuje otevřít další distribuční centrum, tentokrát v Itálii.

„Naším hlavním cílem je dopřát zákazníkům ten nejlepší servis a co nejrychlejší dodání balíčků. Díky otevření distribučního centra v Rumunsku jsme výrazně zrychlili doručení v zemích jihovýchodní Evropy. A to stejné si slibujeme od dalšího centra. Itálie je jedním z našich klíčových trhů a díky své lokaci nám umožní být blíže zákazníkům nejen tam, ale také ve Španělsku nebo Portugalsku,“ uzavírá Kocián.

V posledních letech také Notino rozšiřovalo síť kamenných prodejen – otevřelo dvě nové pobočky. Ta v centru Brna, kterou firma slavnostně otevřela v červenci, je vlajkovou lodí společnosti a největší prodejnou s parfémy a kosmetikou v Česku.

Barbara Paldusová

Přišla s technologií na urychlení výroby vakcín. Teď vyvíjí kosmetiku

V Silicon Valley založila dvě úspěšné firmy. Prodej jedné z nich jí a investorům vynesl 225 milionů dolarů. Teď Barbora Paldusová, americká vědkyně a podnikatelka s českými kořeny, svoje znalosti z vědy uplatňuje při vývoji a výrobě přírodní kosmetiky.

Přečíst článek

Patrik Tkáč otevírá v Bratislavě futuristickou prodejnu potravin

Patrik Tkáč: Potraviny jsou skvělým místem pro testování robota

Slovenský miliardář a byznys partner Daniela Křetínského Patrik Tkáč otevřel v Bratislavě „futuristickou“ prodejnu potravin. Technologickým základem celého konceptu je Jarvis, umělá inteligence a věrný sluha například komiksového Iron Mana. Robot pomáhá zákazníkům s výběrem vína, orientací v prodejně, vede historii jejich nákupů a organizuje rozvoz. Rozhovor Tkáč poskytl slovenskému magazínu Trend.

Přečíst článek

Speciál Realitní Club

Realitní Club je multiplatformní projekt serveru newstream.cz věnovaný nemovitostem, zaměřený pro B2B i B2C segment. Má tři základní části –  webovou, printovou a eventovou se silným zaměřením na sociální sítě. Jako první odstartovala speciální stránka Realitního Clubu. Speciál je rozdělen do čtyř kategorií, které se „deep dive“ způsobem věnují klíčovým oblastem nemovitostního trhu. 

  • Brownfieldy: vize a budoucnost nezastavěných území především ve velkých městech;
  • Komerční reality: kanceláře, coworking;
  • Nová výstavba: development, nájemní bydlení, družstevní bydlení, hypotéky;
  • Reality a politika: jak se municipality i nejvyšší patra centrální politiky podílejí na výstavbě.

Součástí budou rozhovory s developery, politiky, architekty i designéry.

Témata související s realitami:

Reklama

Související

Reklama
Reklama
Doporučujeme