Muskovi pochodují nervy. Firmy, které opustily jeho sociální sít, poslal „někam“
Elon Musk ve středu ve vášnivém rozhovoru firmám, které přestaly inzerovat na jeho sociální síti X kvůli antisemitskému obsahu, vzkázal, ať „jdou do p*dele“, uvedla agentura Reuters.
Dvaapadesátiletý miliardář se nejnověji stal terčem kritiky za svou reakci na příspěvek, podle kterého Židé podporují „nenávist vůči bělochům“. „Říkáš naprostou pravdu,“ napsal k postu podnikatel v polovině listopadu. Odsoudil to Bílý dům a řada firem, včetně Apple, Disney či Warner Bros Discovery, v reakci pozastavila svůj marketing na X.
Ve středečním rozhovoru na konferenci pořádané listem The New York Times (NYT) se Musk nejprve za svůj post omluvil s tím, že byl možná úplně nejhorším ze všech jeho příspěvků, mezi nimiž byla i řada „hloupých“.
Nová všeobecná umělá inteligence, neboli superinteligence, má být něco, co svět neviděl. Přichází ale do pořádného chaosu. OpenAI není sama, kdo běží závod o AI. Dá se na tom vydělat?
Altmanův ChatGPT je jen vrcholek ledovce. Na pozadí běží revoluce superinteligence
Trhy
Posléze ale Musk, který před pár dny navštívil Izrael, odmítl, že by byl antisemitou a řekl, že by si zadavatelé reklamy neměli myslet, že ho mohou vydírat. Opakovaně přitom použil výraz „fuck you“, kterým je poslal „někam“.
NYT minulý týden napsal, že X může kvůli Muskovu protižidovskému příspěvku do konce roku přijít o příjmy z reklamy ve výši až 75 milionů dolarů (1,7 miliardy korun).
PODZIMNÍ NEWSTREAM CLUB PRÁVĚ VYCHÁZÍ
Hlavním tématem podzimního čísla magazínu Newstream Club je Sázka na Česko. Česko je totiž země s ohromným potenciálem. To je jedna ze spojovacích myšlenek vlivných českých podnikatelů. A ten potenciál je zejména v lidech. Jak ale tento potenciál vzít a přetočit jej ve skutečnou hodnotu, na které lze následně stavět růst? Právě o těchto otázkách jsme mluvili s několika výraznými figurami českého, slovenského, ale i světového byznysu.
Velmi aktivní, a přitom neotřelý způsob ukazuje galeristka Olga Trčková, která v centru Prahy vybudovala úspěšnou komerční galerii DSC Gallery. O tom, jak může Česko, či potažmo Česko a Slovensko uspět na globální scéně, pak vědí své miliardáři Vlastislav Bříza a Dalibor Cicman. První dokázal tradiční značku Koh-i-noor dostat do celého světa, druhý se svým e-commerce projektem GymBeam svět postupně dobývá.
Kromě rozhovorů s klíčovými osobnostmi trhu se v magazínu dozvíte také prognózu vývoje na pražské burze, proč se v Kuchyni na Pražském hradě nesmaží smažák nebo jak to vlastně mají Češi se svými chalupami.
Deváté vydání čtvrtletníku Newstream CLUB je v prodeji na stáncích i v online distribuci Send, kde je možné titul také předplatit. Digitální verzi magazínu lze zakoupit přímo na webu newstream.cz.
Na další číslo se můžete těšit již v prosinci.