Nový magazín právě vychází!

Objednávejte zde

Muskovi pochodují nervy. Firmy, které opustily jeho sociální sít, poslal „někam“

Elon Musk
Daniel Oberhaus / Creative Commons / CC BY 2.0
 ČTK

Elon Musk ve středu ve vášnivém rozhovoru firmám, které přestaly inzerovat na jeho sociální síti X kvůli antisemitskému obsahu, vzkázal, ať „jdou do p*dele“, uvedla agentura Reuters.

Dvaapadesátiletý miliardář se nejnověji stal terčem kritiky za svou reakci na příspěvek, podle kterého Židé podporují „nenávist vůči bělochům“. „Říkáš naprostou pravdu,“ napsal k postu podnikatel v polovině listopadu. Odsoudil to Bílý dům a řada firem, včetně Apple, Disney či Warner Bros Discovery, v reakci pozastavila svůj marketing na X.

Ve středečním rozhovoru na konferenci pořádané listem The New York Times (NYT) se Musk nejprve za svůj post omluvil s tím, že byl možná úplně nejhorším ze všech jeho příspěvků, mezi nimiž byla i řada „hloupých“.

Sam Altman

Altmanův ChatGPT je jen vrcholek ledovce. Na pozadí běží revoluce superinteligence

Nová všeobecná umělá inteligence, neboli superinteligence, má být něco, co svět neviděl. Přichází ale do pořádného chaosu. OpenAI není sama, kdo běží závod o AI. Dá se na tom vydělat?

Přečíst článek

Posléze ale Musk, který před pár dny navštívil Izrael, odmítl, že by byl antisemitou a řekl, že by si zadavatelé reklamy neměli myslet, že ho mohou vydírat. Opakovaně přitom použil výraz „fuck you“, kterým je poslal „někam“.

NYT minulý týden napsal, že X může kvůli Muskovu protižidovskému příspěvku do konce roku přijít o příjmy z reklamy ve výši až 75 milionů dolarů (1,7 miliardy korun).

PODZIMNÍ NEWSTREAM CLUB PRÁVĚ VYCHÁZÍ

Hlavním tématem podzimního čísla magazínu Newstream Club je Sázka na Česko. Česko je totiž země s ohromným potenciálem. To je jedna ze spojovacích myšlenek vlivných českých podnikatelů. A ten potenciál je zejména v lidech. Jak ale tento potenciál vzít a přetočit jej ve skutečnou hodnotu, na které lze následně stavět růst? Právě o těchto otázkách jsme mluvili s několika výraznými figurami českého, slovenského, ale i světového byznysu.

Velmi aktivní, a přitom neotřelý způsob ukazuje galeristka Olga Trčková, která v centru Prahy vybudovala úspěšnou komerční galerii DSC Gallery. O tom, jak může Česko, či potažmo Česko a Slovensko uspět na globální scéně, pak vědí své miliardáři Vlastislav Bříza a Dalibor Cicman. První dokázal tradiční značku Koh-i-noor dostat do celého světa, druhý se svým e-commerce projektem GymBeam svět postupně dobývá.

Kromě rozhovorů s klíčovými osobnostmi trhu se v magazínu dozvíte také prognózu vývoje na pražské burze, proč se v Kuchyni na Pražském hradě nesmaží smažák nebo jak to vlastně mají Češi se svými chalupami.

Deváté vydání čtvrtletníku Newstream CLUB je v prodeji na stáncích i v online distribuci Send, kde je možné titul také předplatit. Digitální verzi magazínu lze zakoupit přímo na webu newstream.cz.

Na další číslo se můžete těšit již v prosinci.

Související

Elon Musk

Stanislav Šulc: Elon Musk si koleduje. A může vykoledovat tvrdou regulaci všech sociálních sítí

Přečíst článek
Doporučujeme