Reklama

Nový magazín právě vychází!

Objednávejte zde

Mediální obři ProSiebenSat.1 a Sky obnovili rozhovory o spojení svého byznysu v Německu

Mediální obři ProSiebenSat.1 a Sky obnovily rozhovory o spojení podnikání v Německu
iStock
 ČTK

Německá mediální skupina ProSiebenSat.1 a evropský provozovatel placené televize Sky původem z Británie obnovili jednání o spojení podnikání v Německu. Agentuře Reuters to sdělily čtyři zdroje obeznámené s chystaným obchodem.

Reklama

Němečtí vysílatelé se stejně jako ostatní provozovatelé televizního vysílání v Evropě snaží přetvořit podnikání tak, aby mohli konkurovat hráčům na poli on-line streamování, jako je třeba Netflix.

Netflix, ilustrační foto

Netflix sbírá nové předplatitele jen pomalu. Růst táhnou hlavně Asiaté

Netflixu v prvním čtvrtletí přibylo 1,75 milionu předplatitelů, méně než se čekalo. Americká streamovací služba to uvedla v úterý po skončení obchodování na amerických burzách. Akcie společnosti po zveřejnění hospodářských výsledků oslabily o více než devět procent, posléze ale znovu oživily.

Přečíst článek

Firma Comcast, která v roce 2018 získala Sky Deutschland v rámci odkupu evropské placené televize Sky za 40 miliard dolarů, v přepočtu zhruba 878 miliard korun, spolupracuje s poradenskou firmou PJT Partners, uvedly zdroje už dříve. Sky působí také v Itálii a Británii.

Druhým největším akcionářem ProSiebenSat 1 je skupina PPF, vlastněná rodinou zemřelého Petra Kellnera. PPF začátkem tohoto měsíce zvýšila podíl v německé mediální společnosti ze 12 procent na 13,1 procenta.

PPF se po Berlusconim stala druhým největším akcionářem mediální ProSieben

PPF se po Berlusconim stala druhým největším akcionářem mediální ProSieben

Skupina PPF získala 9,1 procenta na kapitálu společnosti ProSiebenSat.1 Media SE (ProSieben), jejíž akcie jsou obchodovány na frankfurtské burze. PPF to oznámila v tiskové zprávě. PPF se tímto stává druhým největším akcionářem ProSieben po společnosti MFE italského mediálního magnáta a politika Silvia Berlusconiho.

Přečíst článek

Speciál Realitní Club

Realitní Club je multiplatformní projekt serveru newstream.cz věnovaný nemovitostem, zaměřený pro B2B i B2C segment. Má tři základní části –  webovou, printovou a eventovou se silným zaměřením na sociální sítě. Jako první odstartovala speciální stránka Realitního Clubu. Speciál je rozdělen do čtyř kategorií, které se „deep dive“ způsobem věnují klíčovým oblastem nemovitostního trhu. 

  • Brownfieldy: vize a budoucnost nezastavěných území především ve velkých městech;
  • Komerční reality: kanceláře, coworking;
  • Nová výstavba: development, nájemní bydlení, družstevní bydlení, hypotéky;
  • Reality a politika: jak se municipality i nejvyšší patra centrální politiky podílejí na výstavbě.

Součástí budou rozhovory s developery, politiky, architekty i designéry.

Témata související s realitami:

Reklama

Související

Reklama
Reklama
Doporučujeme