Mediální obři ProSiebenSat.1 a Sky obnovili rozhovory o spojení svého byznysu v Německu

Německá mediální skupina ProSiebenSat.1 a evropský provozovatel placené televize Sky původem z Británie obnovili jednání o spojení podnikání v Německu. Agentuře Reuters to sdělily čtyři zdroje obeznámené s chystaným obchodem.
Němečtí vysílatelé se stejně jako ostatní provozovatelé televizního vysílání v Evropě snaží přetvořit podnikání tak, aby mohli konkurovat hráčům na poli on-line streamování, jako je třeba Netflix.
Netflixu v prvním čtvrtletí přibylo 1,75 milionu předplatitelů, méně než se čekalo. Americká streamovací služba to uvedla v úterý po skončení obchodování na amerických burzách. Akcie společnosti po zveřejnění hospodářských výsledků oslabily o více než devět procent, posléze ale znovu oživily.
Netflix sbírá nové předplatitele jen pomalu. Růst táhnou hlavně Asiaté
Zprávy z firem
Firma Comcast, která v roce 2018 získala Sky Deutschland v rámci odkupu evropské placené televize Sky za 40 miliard dolarů, v přepočtu zhruba 878 miliard korun, spolupracuje s poradenskou firmou PJT Partners, uvedly zdroje už dříve. Sky působí také v Itálii a Británii.
Druhým největším akcionářem ProSiebenSat 1 je skupina PPF, vlastněná rodinou zemřelého Petra Kellnera. PPF začátkem tohoto měsíce zvýšila podíl v německé mediální společnosti ze 12 procent na 13,1 procenta.
Skupina PPF získala 9,1 procenta na kapitálu společnosti ProSiebenSat.1 Media SE (ProSieben), jejíž akcie jsou obchodovány na frankfurtské burze. PPF to oznámila v tiskové zprávě. PPF se tímto stává druhým největším akcionářem ProSieben po společnosti MFE italského mediálního magnáta a politika Silvia Berlusconiho.
PPF se po Berlusconim stala druhým největším akcionářem mediální ProSieben
Zprávy z firem
PODZIMNÍ NEWSTREAM CLUB PRÁVĚ VYCHÁZÍ
Hlavním tématem podzimního čísla magazínu Newstream Club je Sázka na Česko. Česko je totiž země s ohromným potenciálem. To je jedna ze spojovacích myšlenek vlivných českých podnikatelů. A ten potenciál je zejména v lidech. Jak ale tento potenciál vzít a přetočit jej ve skutečnou hodnotu, na které lze následně stavět růst? Právě o těchto otázkách jsme mluvili s několika výraznými figurami českého, slovenského, ale i světového byznysu.
Velmi aktivní, a přitom neotřelý způsob ukazuje galeristka Olga Trčková, která v centru Prahy vybudovala úspěšnou komerční galerii DSC Gallery. O tom, jak může Česko, či potažmo Česko a Slovensko uspět na globální scéně, pak vědí své miliardáři Vlastislav Bříza a Dalibor Cicman. První dokázal tradiční značku Koh-i-noor dostat do celého světa, druhý se svým e-commerce projektem GymBeam svět postupně dobývá.
Kromě rozhovorů s klíčovými osobnostmi trhu se v magazínu dozvíte také prognózu vývoje na pražské burze, proč se v Kuchyni na Pražském hradě nesmaží smažák nebo jak to vlastně mají Češi se svými chalupami.
Deváté vydání čtvrtletníku Newstream CLUB je v prodeji na stáncích i v online distribuci Send, kde je možné titul také předplatit. Digitální verzi magazínu lze zakoupit přímo na webu newstream.cz.
Na další číslo se můžete těšit již v prosinci.