Reklama

Nový magazín právě vychází!

Objednávejte zde

Majitel Gucci rozšiřuje impérium luxusu o podíl v módní značce Valentino

Majitel Gucci rozšiřuje impérium luxusu o podíl v módní značce Valentino
ČTK
 ČTK

Francouzská luxusní skupina Kering koupí od katarského investičního fondu Mayhoola podíl 30 procent v italské módní značce Valentino za 1,7 miliardy eur (40,8 miliardy korun). Dohoda zahrnuje i opci na koupi celé společnosti Valentino do roku 2028. Oznámila to firma Kering, které mimo jiné patří značka Gucci či Balenciaga.

Reklama

„Transakce je součástí širšího strategického partnerství mezi Keringem a Mayhoolou, které by mohlo vést k tomu, že se Mayhoola stane akcionářem Keringu,“ uvádí se v prohlášení.

Akvizice podílu by měla být dokončena v letošním roce. Musí ji schválit antimonopolní orgány.

Valentino patří mezi nejslavnější italské módní značky. Založil ji v roce 1960 návrhář Valentino Garavani. Loni tržby firmy činily 1,4 miliardy eur a přímo provozuje 211 obchodů ve více než 25 zemích. Fond Mayhoola koupil společnost Valentino v roce 2012, uvedla agentura Reuters.

Do portfolia fondu Mayhoola patří také francouzský luxusní dům Balmain a italský Pal Zileri. Mayhoola rovněž vlastní turecké luxusní obchodní domy Beymen.

Kering kromě Gucci vlastní také značky Saint Laurent, Bottega Veneta, Balenciaga, Alexander McQueen, Brioni, Boucheron, Pomellato, DoDo či Qeelin.

Pátá Avenue, New York
video

Gucci, Vuitton i Lego. Podívejte se do výloh nejluxusnějších obchodů na Páté Avenue

Nakupují tam nejbohatší lidé světa a své obchody tu chce mít doslova každá velká značka. Pátá Avenue v centru Manhattanu je magnetem pro nejluxusnější zboží a už jen samotné prohlížení výloh obchodů je zážitek.

Přečíst článek

Kritizované paraple od Gucci

Deštník od Gucci propouští vodu, stěžují si Číňané. Přitom stojí skoro 40 tisíc

Toto není deštník, ale luxusní módní doplněk a ideální sběratelský předmět, hájí se luxusní značka kritice, že její paraple je obyčejný šmejd.

Přečíst článek

Speciál Realitní Club

Realitní Club je multiplatformní projekt serveru newstream.cz věnovaný nemovitostem, zaměřený pro B2B i B2C segment. Má tři základní části –  webovou, printovou a eventovou se silným zaměřením na sociální sítě. Jako první odstartovala speciální stránka Realitního Clubu. Speciál je rozdělen do čtyř kategorií, které se „deep dive“ způsobem věnují klíčovým oblastem nemovitostního trhu. 

  • Brownfieldy: vize a budoucnost nezastavěných území především ve velkých městech;
  • Komerční reality: kanceláře, coworking;
  • Nová výstavba: development, nájemní bydlení, družstevní bydlení, hypotéky;
  • Reality a politika: jak se municipality i nejvyšší patra centrální politiky podílejí na výstavbě.

Součástí budou rozhovory s developery, politiky, architekty i designéry.

Témata související s realitami:

Reklama

Související

Akcie vlastníka Gucci stíhají výprodeje. Těžkou hlavu mu dělá vadnoucí poptávka v Číně

Akcie vlastníka Gucci stíhají výprodeje. Těžkou hlavu mu dělá vadnoucí poptávka v Číně

Přečíst článek
Celebrity přicházejí na přehlídku Prady na letošním milánském Fashion Weeku.

Oblečení na ryby nebo na stavbu? I za tisíce eur. Outdoor dobývá luxusní módu

Přečíst článek
Gucci

Bohatství z TikToku. Papírové tašky s logem drahých značek se proměnily v trofeje za tisíce

Přečíst článek
Reklama
Reklama
Doporučujeme