Kde jsou nejlepší mluvčí? U policie, v České spořitelně a ve Škodě Auto
Oborové ocenění Mluvčí roku 2021 zná své vítěze. Profesní organizace PR Klub, která cenu pořádá, vyhlásila na slavnostním galavečeru 1. prosince 2021 v pražském hotelu Four Seasons vítěze ve třech již tradičních kategoriích a jedné mimořádné. Nejlepším mluvčím soukromého sektoru je Filip Hrubý, vedoucí externí komunikace České spořitelny. Nejlepší mluvčí veřejného a neziskového sektoru se stala Kateřina Rendlová, vedoucí odboru komunikace a vnějších vztahů Policejního prezidia. Titul PR tým roku převzal tým podnikové komunikace společnosti Škoda Auto. Ocenění za přístup ke komunikaci v době pandemie porota udělila skupině PPF a Petru Kellnerovi in memoriam.
Profesní cena Mluvčí roku již od roku 2003 oceňuje ty nejlepší mluvčí, ředitele a manažery komunikace a vnějších vztahů a již třetím rokem také komunikační týmy; jejím posláním je ukázat profesionální a etický přístup v rámci oboru.
„Reputace kterékoli organizace je hodnotou, která je mimořádně citlivá na profesionální komunikaci, budování vztahů a porozumění s cílovými skupinami. Oborové ocenění Mluvčí roku je tak prostředkem, jak ukázat ty nejlepší příklady takové dlouhodobé, kvalitní a efektivní práce,“ říká Pavel Vlček, předseda Výkonného výboru PR Klubu a dodává: „V porotě také rezonovalo úsilí organizací, které úspěšně zvládly složitou dobu pandemie, a získaly tak nominaci na ocenění ve více kategoriích současně.“
Porota složená z šéfredaktorů a seniorních redaktorů nejvýznamnějších médií a také zkušených odborníků na PR a komunikaci nově hodnotila kandidáty ve třech tradičních kategoriích – Nejlepší mluvčí veřejného sektoru, Nejlepší mluvčí soukromého sektoru, PR tým roku a pro letošní ročník přidala navíc zvláštní ocenění pro kreativní přístup ke komunikaci v době pandemie.
V kategorii Nejlepší mluvčí soukromého sektoru byla udělena první cena Filipu Hrubému z České spořitelny. Druhé místo obsadila Jana Pokorná, manažerka týmu externí komunikace a tisková mluvčí společností Air Bank a Zonky, třetí byla Kateřina Pavlíková, tisková mluvčí CK Čedok, která získala uznání za externí komunikaci skupiny Letiště Praha.
V kategorii Nejlepší mluvčí veřejného a neziskového sektoru se za vítězkou Kateřinou Rendlovou z Policejního prezidia umístila na stříbrné příčce Lucie Dosedělová, tisková mluvčí ZOO Praha, bronz si odnesl Miroslav Čepický, ředitel komunikace v Nadaci rodiny Vlčkových.
Titul PR týmu roku si letos odnesla komunikace automobilky Škoda Auto, Česká spořitelna stříbro, a bronzovou příčku získala Air Bank.
Jak ne příliš oblíbený ústav během pár let přeměnit na moderní banku, která bude oporou střední třídy? Pojďme dát drobným klientům to, co bohatí znají už dávno, říká Daniela Pešková, členka představenstva České spořitelny a nejvýše postavená bankéřka v Česku.
Malé banky nastavily spořitelně zrcadlo, musela se změnit, říká bankéřka Pešková
Money
PODZIMNÍ NEWSTREAM CLUB PRÁVĚ VYCHÁZÍ
Hlavním tématem podzimního čísla magazínu Newstream Club je Sázka na Česko. Česko je totiž země s ohromným potenciálem. To je jedna ze spojovacích myšlenek vlivných českých podnikatelů. A ten potenciál je zejména v lidech. Jak ale tento potenciál vzít a přetočit jej ve skutečnou hodnotu, na které lze následně stavět růst? Právě o těchto otázkách jsme mluvili s několika výraznými figurami českého, slovenského, ale i světového byznysu.
Velmi aktivní, a přitom neotřelý způsob ukazuje galeristka Olga Trčková, která v centru Prahy vybudovala úspěšnou komerční galerii DSC Gallery. O tom, jak může Česko, či potažmo Česko a Slovensko uspět na globální scéně, pak vědí své miliardáři Vlastislav Bříza a Dalibor Cicman. První dokázal tradiční značku Koh-i-noor dostat do celého světa, druhý se svým e-commerce projektem GymBeam svět postupně dobývá.
Kromě rozhovorů s klíčovými osobnostmi trhu se v magazínu dozvíte také prognózu vývoje na pražské burze, proč se v Kuchyni na Pražském hradě nesmaží smažák nebo jak to vlastně mají Češi se svými chalupami.
Deváté vydání čtvrtletníku Newstream CLUB je v prodeji na stáncích i v online distribuci Send, kde je možné titul také předplatit. Digitální verzi magazínu lze zakoupit přímo na webu newstream.cz.
Na další číslo se můžete těšit již v prosinci.