Reklama

Nový magazín právě vychází!

Objednávejte zde

Jsme v nejlepší kondici ve své historii, hlásí pojišťovna Generali. Dobré výsledky má i její rival

Italská pojišťovna Generali
ČTK
 ČTK

Největší italská pojišťovna Generali v loňském roce zvýšila provozní zisk o osm procent na rekordních 6,9 miliardy eur (zhruba 174,5 miliardy korun). Nárůst zisku za loňský rok vykázala také rakouská pojišťovna Vienna Insurance Group (VIG). Zisk před zdaněním zvýšila o 32 procent na 773 milionů eur (zhruba 19,5 miliardy korun). Obě firmy působí i v České republice.

Reklama

Generali je jedním z největších světových poskytovatelů pojištění a správy aktiv. Skupina byla založena v roce 1831 a působí ve více než 50 zemích světa, kde zaměstnává kolem 81 tisíc lidí. Divize Generali Česká pojišťovna je podle svých internetových stránek jedničkou na českém trhu, kde má zhruba 26procentní podíl.

„Skupina je v nejlepší kondici ve své historii,“ uvedl šéf italského podniku Philippe Donnet. Společnost Generali navrhla, že vyplatí akcionářům dividendu 1,28 eura na akcii.

Cesta do pekla je dlážděna zákazem započtení

Kristýna Faltýnková: Cesta do pekla je dlážděna zákazem započtení

S občanským zákoníkem, kterému právníci pořád říkají nový, žijeme již deset let. Ovšem některé novinky se do praxe dostávají až nyní. Musely dozrát. Jednou z nich je ustanovení o zákazu započtení nejistých či neurčitých pohledávek.

Přečíst článek

Skupina VIG patří k největším pojišťovnám ve střední a východní Evropě. Tvoří ji přes 50 firem ve 30 zemích a má kolem 29 tisíc zaměstnanců. V České republice vlastní pojišťovnu Kooperativa a Českou podnikatelskou pojišťovnu (ČPP).

„VIG se zatím velmi dobře vyrovnává s náročnými geopolitickými a makroekonomickými rámcovými podmínkami,“ uvedla firma. Oznámila také, že navrhla vyplatit akcionářům dividendu 1,40 eura na akcii, a předpověděla, že v letošním roce dosáhne hrubého zisku od 825 do 875 milionů eur.

Speciál Realitní Club

Realitní Club je multiplatformní projekt serveru newstream.cz věnovaný nemovitostem, zaměřený pro B2B i B2C segment. Má tři základní části –  webovou, printovou a eventovou se silným zaměřením na sociální sítě. Jako první odstartovala speciální stránka Realitního Clubu. Speciál je rozdělen do čtyř kategorií, které se „deep dive“ způsobem věnují klíčovým oblastem nemovitostního trhu. 

  • Brownfieldy: vize a budoucnost nezastavěných území především ve velkých městech;
  • Komerční reality: kanceláře, coworking;
  • Nová výstavba: development, nájemní bydlení, družstevní bydlení, hypotéky;
  • Reality a politika: jak se municipality i nejvyšší patra centrální politiky podílejí na výstavbě.

Součástí budou rozhovory s developery, politiky, architekty i designéry.

Témata související s realitami:

Reklama

Související

Reklama
Reklama
Doporučujeme