Nový magazín právě vychází!

Objednávejte zde

Hackeři dostali Louis Vuitton do problémů. Ztrátu dat o VIP klientech prošetřují úřady

Hermès může předstihnout Louis Vuitton a stát se největší luxusní značkou
ČTK
 ČTK

Hongkongský úřad pro ochranu osobních údajů vyšetřuje červnový únik dat francouzské společnosti Louis Vuitton, který se dotkl přibližně 419 tisíc zákazníků. Informovala o tom v pondělí agentura Reuters. Data ve stejném měsíci unikla i v jihokorejské pobočce této firmy.

Francouzská centrála luxusní značky Louis Vuitton 13. června zaznamenala podezřelé aktivity ve svém počítačovém systému a 2. července zjistila, že se týkaly zákazníků v Hongkongu. Mezi uniklými daty byla jména, adresy bydliště, telefonní čísla, e-mailové adresy, údaje z pasů a historie nákupů zákazníků spolu s jejich preferencemi produktů.

Společnost o tom informovala minulý čtvrtek hongkongský Úřad komisaře pro ochranu osobních údajů. Ten následně zahájil vyšetřování její pobočky v této zvláštní administrativní oblasti Číny.

Louis Vuitton na žádosti agentury o komentář bezprostředně nereagovala.

Tato francouzská firma narušení systémů v červnu zaznamenala i v Jižní Koreji, kde unikly některé údaje o zákaznících. Týkalo se to ale jen kontaktních, ne finančních informací.

Prodejna Louis Vuitton v Pařížské ulici

Luxusu se v Česku daří. Módní značka Louis Vuitton tu loni vydělala 320 milionů

Lepší výsledky firma v účetní závěrce vysvětlila růstem počtu turistů.

Přečíst článek

Vlastník Gucci opět s nepříznivými výsledky: Naznačil další těžký rok pro luxusní sektor

Jiskra francouzské holdingové společnosti Kering a jejích značek se pomalu vytrácí, což se odrazilo na jejích hospodářských výsledcích. Ačkoli jsou některé segmenty pro zákazníky stále zajímavé, v případě Gucci a Yves Saint Laurent je situace jiná. Problémem není jen atraktivita kolekcí, ale i další faktory, které jsou mnohem složitější a ovlivňují celý sektor luxusního zboží. Zatímco mnohé značky hledají ten správný směr, jak se vypořádat s ekonomickými výzvami, konkurenční Hermès nadále posiluje.

Přečíst článek

Vnímání luxusu se mění: prestiž nahrazuje minimalismus a zásady

Dior napadli hackeři. Experti radí, jak neskončit s vyluxovaným účtem

Dior čelí útoku hackerů. Těm se podařilo odcizit osobní data zákazníků luxusního módního domu. Unikly adresy i telefonní čísla lidí, kteří nemají zrovna hluboko do kapsy. Bezpečnostní experti nyní varují před obvyklými triky podvodníků, kteří by se mohli pokusit obětem vyluxovat jejich účty.

Přečíst článek

PODZIMNÍ NEWSTREAM CLUB PRÁVĚ VYCHÁZÍ

Hlavním tématem podzimního čísla magazínu Newstream Club je Sázka na Česko. Česko je totiž země s ohromným potenciálem. To je jedna ze spojovacích myšlenek vlivných českých podnikatelů. A ten potenciál je zejména v lidech. Jak ale tento potenciál vzít a přetočit jej ve skutečnou hodnotu, na které lze následně stavět růst? Právě o těchto otázkách jsme mluvili s několika výraznými figurami českého, slovenského, ale i světového byznysu.

Velmi aktivní, a přitom neotřelý způsob ukazuje galeristka Olga Trčková, která v centru Prahy vybudovala úspěšnou komerční galerii DSC Gallery. O tom, jak může Česko, či potažmo Česko a Slovensko uspět na globální scéně, pak vědí své miliardáři Vlastislav Bříza a Dalibor Cicman. První dokázal tradiční značku Koh-i-noor dostat do celého světa, druhý se svým e-commerce projektem GymBeam svět postupně dobývá.

Kromě rozhovorů s klíčovými osobnostmi trhu se v magazínu dozvíte také prognózu vývoje na pražské burze, proč se v Kuchyni na Pražském hradě nesmaží smažák nebo jak to vlastně mají Češi se svými chalupami.

Deváté vydání čtvrtletníku Newstream CLUB je v prodeji na stáncích i v online distribuci Send, kde je možné titul také předplatit. Digitální verzi magazínu lze zakoupit přímo na webu newstream.cz.

Na další číslo se můžete těšit již v prosinci.

Související

Lukáš Kovanda: Čínu trápí slabá ekonomika, odnášejí to evropské ikony luxusu

Přečíst článek
Zlatá olympijská medaile OH Paříž 2024 s kusem Eiffelovky ve svém středu

Jako zlatokopek ráj. Šampaňské, Vuitton, Dior a spol. pozlatí pařížskou olympiádu

Přečíst článek
Online kultura podvodného nakupování, akcelerovaná TikTokem, obrátila zvyky v módním byznysu

Zkáza pro luxus. Mladí i díky TikToku hrdě nosí „fejky“, na prémiové značky nemají peníze

Přečíst článek
Doporučujeme