Nový magazín právě vychází!

Objednávejte zde

Astratex z Babišova impéria expanduje na německý trh

Astratex
Les Dessous / Creative Commons / CC BY-SA 4.0
Veronika Kudrnová
vku

Největší středoevropský on-line prodejce spodního prádla Astratex na přelomu roku vstoupil na německý trh. Firma oznámila, že tam spustila vlastní e-shop, ve kterém letos očekává tržby v řádu desítek milionů korun. 

Astratex, který patří do skupiny Hartenberg ze svěřenských fondů bývalého premiéra Andreje Babiše, vstoupil s vlastním internetovým obchodem na německý trh a hned se zařadil do první trojky co do šíře sortimentu podprsenek. 

„Na německém trhu pozorujeme trochu jinou poptávku, než jsme byli dosud zvyklí. Jde zejména o oblibu jiných značek než na trzích ve střední a východní Evropě. Nicméně zde zaznamenáváme výrazné úspěchy, a to i bez velkých marketingových investic,” říká generální ředitel Astratex Miroslav Tesař.

Lee Cooper a Timeout

Do insolvence míří módní obchody Timeout a Lee Cooper. Jejich provozovatel dluží stamiliony

Společnost Great United Trading, která v Česku prodává značky Timeout, Lee Cooper, KVL a Only, míří do insolvence. Majitelé ji podle informací z insolvenčního rejstříku chtějí reorganizovat. Firma neustála dopady pandemie a bankám a obchodním centrům dluží přes 600 milionů korun. Zprávu jako první přinesl týdeník Hrot.

Přečíst článek

Astratex v Německu prodává ještě skrze tržiště Amazon, kde chce v příštích týdnech nasadit i vlastní privátní značky. Nově právě prostřednictvím Amazonu prodává také v dalších západoevropských zemích, konkrétně v Nizozemsku, Francii, Španělsku, Švédsku a Itálii.

Astratex, který v současnosti působí již na více než deseti trzích, očekává za loňský rok růst tržeb o dvě pětiny na více než 1,1 miliardy korun. 

V dubnu se téměř čtyřapůlnásobně se zvýšila výroba aut.

Kdo shrábl covidové miliardy? Automobilky, e-shopy i kasina

Stát vyplatil v programu Antivir téměř 50 miliard korun. Příjemci jsou celkem překvapiví, vedle automobilových gigantů třeba prodejci elektroniky, oděvů či moravská kasina.

Přečíst článek

Supreme

Móda ulice za miliardy. Mikina za tisíce eur je taky výnosná investice

Když se prochází londýnským obchodním domem Selfridges nebo Dubai Mall ve Spojených arabských emirátech, upoutá Středoevropana na první pohled jedna zvláštnost: velká část lidí, kteří nakupují v těchto top obchoďácích světa, nosí teplákové soupravy a tenisky. Jde často o produkty slavných fashion brandů jako Gucci či Louis Vuitton. Svět se mění a ani svět módy nezůstává na místě. Proměnil se, nabízí oblečení ulice. Proč se tak stalo, kolik stojí třeba takové tenisky Gucci a lze na tom i nějak vydělat?

Přečíst článek

 

PODZIMNÍ NEWSTREAM CLUB PRÁVĚ VYCHÁZÍ

Hlavním tématem podzimního čísla magazínu Newstream Club je Sázka na Česko. Česko je totiž země s ohromným potenciálem. To je jedna ze spojovacích myšlenek vlivných českých podnikatelů. A ten potenciál je zejména v lidech. Jak ale tento potenciál vzít a přetočit jej ve skutečnou hodnotu, na které lze následně stavět růst? Právě o těchto otázkách jsme mluvili s několika výraznými figurami českého, slovenského, ale i světového byznysu.

Velmi aktivní, a přitom neotřelý způsob ukazuje galeristka Olga Trčková, která v centru Prahy vybudovala úspěšnou komerční galerii DSC Gallery. O tom, jak může Česko, či potažmo Česko a Slovensko uspět na globální scéně, pak vědí své miliardáři Vlastislav Bříza a Dalibor Cicman. První dokázal tradiční značku Koh-i-noor dostat do celého světa, druhý se svým e-commerce projektem GymBeam svět postupně dobývá.

Kromě rozhovorů s klíčovými osobnostmi trhu se v magazínu dozvíte také prognózu vývoje na pražské burze, proč se v Kuchyni na Pražském hradě nesmaží smažák nebo jak to vlastně mají Češi se svými chalupami.

Deváté vydání čtvrtletníku Newstream CLUB je v prodeji na stáncích i v online distribuci Send, kde je možné titul také předplatit. Digitální verzi magazínu lze zakoupit přímo na webu newstream.cz.

Na další číslo se můžete těšit již v prosinci.

Související

Doporučujeme