Reklama

Nový magazín právě vychází!

Objednávejte zde

Apple stáhne reklamu na nový iPad. Kritici ji označili za zhoubu lidských dovedností

Apple stáhne reklamu na nový iPad. Kritici ji označili za zhoubu lidských dovedností
Profimedia
 ČTK

Americká společnost Apple se omluvila za reklamu na svůj nejnovější iPad Pro, která naštvala řadu umělců a zákazníků. Společnost také uvedla, že nebude reklamu vysílat v televizi, jak původně plánovala, uvedla agentura Bloomberg.

Reklama

Reklama, která zobrazuje hydraulický lis, který drtí řadu předmětů, jako hudební nástroje, televizory, knihy, fotoaparáty, plechovky s barvou, vyvolala na sociální sítích negativní reakce. Video mělo demonstrovat, jak byla kreativita stlačena do nejnovějšího iPadu. Řada kritiků však uváděla, že reklama ve skutečnosti zobrazuje, jak technologie likviduje kreativitu. Herec Hugh Grant ji dokonce označil za „ničení lidských dovedností“.

Viceprezident Applu pro marketingovou komunikaci Tor Myhren v prohlášení pro časopis AdAge uvedl, že kreativita je v DNA Applu a pro firmu je nesmírně důležité navrhovat produkty, které ji podporují. „Naším cílem je vždy oslavovat nesčetné množství způsobů, jakými se uživatelé prostřednictvím iPadu vyjadřují a uvádějí své nápady v život. Tímto videem jsme se netrefili a je nám to líto,“ dodal.

Americký technologický gigant Apple představil nové verze svých počítačových tabletů iPad Air a iPad Pro

Novinky od Apple. Firma představila nové tablety i vysoce výkonný procesor

Americký technologický gigant Apple představil nové verze svých počítačových tabletů iPad Air a iPad Pro i nový vysoce výkonný procesor M4. Firma přichází s novými verzemi tabletů iPad poprvé od října 2022, píše server CNBC.

Přečíst článek

Reklama má na účtu na sociální síti X generálního ředitele Tima Cooka přes 56 milionů zobrazení. Je pod ní řada negativních reakcí. Jeden uživatel napsal, že tato reklama ho účinně přesvědčila, že ke svému životu potřebuje méně technologie, jiní uvádějí, že nenávidí produkty Applu, či že na ně měla reklama opačný účinek, že firma chtěla.

Apple má vlastní marketingový tým, který vytváří řadu reklam firmy. Na některých kampaních spolupracuje také s agenturou Media Arts Lab. Není jasné, zda reklamu pro iPad Pro vytvořil Apple nebo agentura.

Apple v úterý představil tablet s novým čipem navrženým pro úkoly umělé inteligence. Snaží se tak dohnat velké technologické konkurenty v závodě o dominanci v rozvíjejících se technologií. Nový iPad Pro má vylepšený displej a podle vyjádření firmy je doposud nejtenčím produktem Applu.

Apple v Číně smazal z App Store aplikace WhatsApp i Threads

Apple podlehl nátlaku Pekingu. Z App Store smazal aplikace WhatsApp i Threads

Číňané přišli o možnost komunikovat přes mobilní aplikace Whatsapp i Threads. Apple podlehl nátlaku Pekingu a smazal je z obchodu App Store.

Přečíst článek

Vědci pokročili ve vývoji empatického robota

Robot vyvinutý výzkumníky na Kolumbijské univerzitě v New Yorku dokáže předem rozpoznat, že se chystáte usmát, a zareaguje tak rychle, že se usmíváte současně. Čistě kuriozita? Vůbec ne. Tahle vlastnost se bude hodit robotu, který v prodejně nahradí lidského prodavače, ale i robotickému opatrovníkovi, jenž se dokáže postarat o starého či nemocného člověka, pro něhož se lidský pečovatel nenajde.

Přečíst článek

Skotský ekonomický historik Niall Ferguson

Historik Niall Ferguson o AI: Tyto otázky určí, jak umělá inteligence změní svět

Skotský ekonomický historik Niall Ferguson je známý svými přesnými popisy technologických a ekonomických inovací. Pro agenturu Bloomberg nyní sepsal šestici klíčových otázek, jejichž odpovědi pomohou lépe chápat revoluci, již přináší současná vlna umělé inteligence. A také ukazuje limity, které první vlna generativní AI zatím má.

Přečíst článek

Speciál Realitní Club

Realitní Club je multiplatformní projekt serveru newstream.cz věnovaný nemovitostem, zaměřený pro B2B i B2C segment. Má tři základní části –  webovou, printovou a eventovou se silným zaměřením na sociální sítě. Jako první odstartovala speciální stránka Realitního Clubu. Speciál je rozdělen do čtyř kategorií, které se „deep dive“ způsobem věnují klíčovým oblastem nemovitostního trhu. 

  • Brownfieldy: vize a budoucnost nezastavěných území především ve velkých městech;
  • Komerční reality: kanceláře, coworking;
  • Nová výstavba: development, nájemní bydlení, družstevní bydlení, hypotéky;
  • Reality a politika: jak se municipality i nejvyšší patra centrální politiky podílejí na výstavbě.

Součástí budou rozhovory s developery, politiky, architekty i designéry.

Témata související s realitami:

Reklama

Související

Reklama
Reklama
Doporučujeme