Adidas je zpět v zisku. Tržby firmě rostly na všech trzích, až na Čínu
Lidé po covidu opět vyrazili na nákupy. Z oživené poptávky těží také německý výrobce oblečení a sportovní obuvi značky Adidas. Tržby mu rostly ve všech regionech, vyjma Číny.
Čistý zisk výrobce sportovního oblečení a obuvi Adidas ve druhém čtvrtletí činil 387 milionů eur (9,8 miliardy korun) po ztrátě 243 milionů eur ve stejném období loni. Zpět do zisku pomohla firmě obnova poptávky se slábnoucí koronavirové pandemií nemoci, která zvýšila tržby. Firma zlepšila výhled na celý letošní rok.
Tržby se zvýšily o více než 50 procent na 5,1 miliardy eur. S výjimkou Číny byly vyšší ve všech regionech. V Číně tržby bez zahrnutí vlivu změn směnných kurzů klesly o 16 procent. Přispěl k tomu částečně bojkot západních značek kvůli bavlně z Ujgurské autonomní oblasti, ale také skutečnost, že v Číně již loni trh v tomto čtvrtletí oživoval z pandemie. Tržby v Severní Americe a Evropě, Blízkém východě a severní Africe se téměř zdvojnásobily.
Za celý letošní rok očekává Adidas zvýšení tržeb bez zahrnutí vlivu změn směnných kurzů o 20 procent, předtím uváděl, že čeká růst o 17 až 19 procent. Čistý zisk má činit 1,4 miliardy až 1,5 miliardy eur proti původně očekávaným 1,25 miliardy až 1,45 miliardy eur, napsaly agentury DPA a Reuters.
Mražené zboží a trvanlivé potraviny místo čedaru a skotského lososa. Brexit připravil Čechy o čerstvé britské potraviny. Český Marks & Spencer definitivně mění pobočky. Skončil s čerstvým zbožím
Zprávy z firem
Pomyslný souboj na olympiádě v Tokiu probíhá také v oblasti oblečení jednotlivých výprav. Naskočily do něj slavné módní značky i firmy známých designérů a celebrit. Trendem jsou eco-friendly modely.Olympijská móda. To jsou Armani, Ralph Lauren i ekomodely
Enjoy
Zakladatel Off-White Virgil Abloh je považován za klíčového muže současné módy a od roku 2018 je vlivným designérem v Arnaultově impériu LVMH.Miliardář Bernard Arnault koupil majoritu v módním brandu Off-White
Zprávy z firem
Speciál Realitní Club
Realitní Club je multiplatformní projekt serveru newstream.cz věnovaný nemovitostem, zaměřený pro B2B i B2C segment. Má tři základní části – webovou, printovou a eventovou se silným zaměřením na sociální sítě. Jako první odstartovala speciální stránka Realitního Clubu. Speciál je rozdělen do čtyř kategorií, které se „deep dive“ způsobem věnují klíčovým oblastem nemovitostního trhu.
- Brownfieldy: vize a budoucnost nezastavěných území především ve velkých městech;
- Komerční reality: kanceláře, coworking;
- Nová výstavba: development, nájemní bydlení, družstevní bydlení, hypotéky;
- Reality a politika: jak se municipality i nejvyšší patra centrální politiky podílejí na výstavbě.
Součástí budou rozhovory s developery, politiky, architekty i designéry.
Témata související s realitami:
- inflace v Česku i ve světě
- vše kolem hypotečního trhu
- co se děje na investičním trhu?