Miliardář Bernard Arnault koupil majoritu v módním brandu Off-White

Zakladatel Off-White Virgil Abloh je považován za klíčového muže současné módy a od roku 2018 je vlivným designérem v Arnaultově impériu LVMH.
Módní značka Off-White udává styl doby. Její zakladatel Virgil Abloh dokázal propojit svět vysoké módy a street-wearu, luxusní oblečení zpřístupnil novým generacím zákazníků. V posledních letech se podílel na inovacích v impériu nejbohatšího Francouze Bernarda Arnaulta LVMH a jejich spolupráce se nyní dostává na novou úroveň. LVMH koupilo 60procentní podíl ve značce Off-White, zatímco Ablohovi zůstane 40 procent a zůstane kreativním ředitelem úspěšného brandu.
Jeff Bezos již za pár hodin odstartuje do vesmíru, rozšíří tak řady miliardářů, jejichž byznys překonal zemskou tíži. Díky různým nástrojům může na vesmíru profitovat doslova každý.
Dobývání vesmíru může udělat miliardáře z každého. Jak na to?
Leaders
„Propojením obou brandů jsme nadšeni. Měli jsme tu čest léta sledovat Virgilovy nevšední kreativní schopnosti a těšíme se, jak se bude on a jeho tým podílet na rozvíjení obou brandů v následujících letech a v mnoha nových odvětvích luxusního zboží,“ uvedl hlavní akcionář impéria LVMH Bernard Arnault. „Off-White jsem budoval téměř dekádu. Nyní je na čase z ní učinit značku s opravdu širokou nabídkou, k čemuž nám LVMH se svou neuvěřitelnou palebnou silou rozhodně pomůže,“ dodal Abloh.
LVMH neboli Louis Vuitton Moët Hennessy je největší společností orientovanou na prodej luxusního zboží na světě a její hodnota činí 329 miliard eur. Spadá pod ní celá řada slavných značek, jako jsou Louis Vuitton, Christian Dior, Givenchy, Marc Jacobs, Stella McCartney, Loro Piana, Princess Yachts nebo Bulgari. Její hlavní akcionář Bernard Arnault patří do takzvaného 100miliardového klubu, protože hodnota jeho majetku přesáhla hranici 100 miliard dolarů.
Americká společnost Duolingo, která provozuje stejnojmennou aplikaci pro výuku jazyků, míří na burzu.
Duolingo vstoupí na burzu. Jde si pro miliony dolarů na rozvoj
Zprávy z firem
Čínská společnost Tencent koupí britského vývojáře videoher Sumo za 1,27 miliardy dolarů (27,6 miliardy korun). Tencent tak rozšíří své portfolio videoher, které se umísťují na předních místech žebříčků oblíbenosti, a posílí celosvětově svoji pozici.
Game on. Čínský Tencent za miliardy koupil další herní studio
Zprávy z firem
PODZIMNÍ NEWSTREAM CLUB PRÁVĚ VYCHÁZÍ
Hlavním tématem podzimního čísla magazínu Newstream Club je Sázka na Česko. Česko je totiž země s ohromným potenciálem. To je jedna ze spojovacích myšlenek vlivných českých podnikatelů. A ten potenciál je zejména v lidech. Jak ale tento potenciál vzít a přetočit jej ve skutečnou hodnotu, na které lze následně stavět růst? Právě o těchto otázkách jsme mluvili s několika výraznými figurami českého, slovenského, ale i světového byznysu.
Velmi aktivní, a přitom neotřelý způsob ukazuje galeristka Olga Trčková, která v centru Prahy vybudovala úspěšnou komerční galerii DSC Gallery. O tom, jak může Česko, či potažmo Česko a Slovensko uspět na globální scéně, pak vědí své miliardáři Vlastislav Bříza a Dalibor Cicman. První dokázal tradiční značku Koh-i-noor dostat do celého světa, druhý se svým e-commerce projektem GymBeam svět postupně dobývá.
Kromě rozhovorů s klíčovými osobnostmi trhu se v magazínu dozvíte také prognózu vývoje na pražské burze, proč se v Kuchyni na Pražském hradě nesmaží smažák nebo jak to vlastně mají Češi se svými chalupami.
Deváté vydání čtvrtletníku Newstream CLUB je v prodeji na stáncích i v online distribuci Send, kde je možné titul také předplatit. Digitální verzi magazínu lze zakoupit přímo na webu newstream.cz.
Na další číslo se můžete těšit již v prosinci.