Nový magazín právě vychází!

Objednávejte zde

Hotelová franšíza Wyndham posiluje v Evropě. Za miliardu koupila značku Vienna House

Hotelová franšíza Wyndham posiluje v Evropě. Za miliardu koupila značku Vienna House
poskytnuto Vienna House by Wyndham Andel’s Berlín
Veronika Kudrnová
vku

Největší hotelová franšíza na světě Wyndham Hotels & Resorts koupila evropskou hotelovou značku Vienna House za 44 milionů eur (téměř 1,1 miliardy korun). Díky této akvizici získává Wyndham do svého portfolia 23. značku s přibližně 40 hotely. Většina z nich (28) je v Německu. V České republice jsou dva - v Plzni a Praze.

Wyndham získala značku Vienna House od berlínské HR Group, která je předním evropským provozovatelem hotelů a dlouhodobým franšízovým partnerem Wyndham Hotels & Resorts. Po ukončení procesu akvizice se Vienna House stane součástí Wyndham portfolia, a její jméno se změní na Vienna House by Wyndham.

Wyndham Hotels & Resorts si akvizicí upevňuje svoji pozici v Evropě, kde má nyní více než 400 hotelů v 30 zemích. Akvizice přichází v době, kdy v Evropě po dvou letech pandemických uzávěr ožívá cestovní ruch.

„V Evropě můžeme už delší dobu pozorovat zrychlený nárůst cestovního ruchu a také silný zájem o něj, který je vidět jak u služebních cest, tak u dovolených,” řekl Geoff Ballotti, prezident a výkonný ředitel Wyndham Hotels & Resorts.

Hotel Ibis na letišti Friedrichshafen

Evropské hotely špatně platily zaměstnance. Teď o ně bojují a omezují služby

Přední evropské hotelové řetězce přijímají zaměstnance bez zkušeností a praxe. Vedení firem přiznává, že se jim vymstilo, že roky zaměstnance špatně platili, a tak nejsou nyní schopni najít dostatek zaměstnanců, aby mohli uspokojit poptávku, která po pandemii nemoci COVID-19 oživuje. Tisíce pracovníků opustily odvětví ubytovacích a stravovacích služeb, když se v době pandemie zastavila mezinárodní turistika. Mnoho z nich si našlo lépe placenou práci jinde a rozhodlo se, že se do odvětví cestovního ruchu již nevrátí, upozornila agentura Reuters.

Přečíst článek

Hotely Vienna House se nachází v turisticky i obchodně atraktivních destinacích napříč Evropou, jako jsou Berlín, Mnichov, Praha, Krakov, Bukurešť a další.

„Wyndham Hotels & Resorts poskytne sílu, rozměry a expertízu, které jsou nutné k tomu, aby značka Vienna House rostla ještě rychleji,“ uvedl Ruslan Husry, jediný akcionář a provozní ředitel HR Group.

Wyndham Hotels & Resorts je světová franšízová společnost s největším počtem nemovitostí. V portfoliu má přibližně 9 000 hotelů napříč 95 státy na 6 světadílech. Firma, má portfolio sestavené z 23 hotelových značek, mezi které patří Super 8, Days Inn, Ramada, Microtel, La Quinta, Baymont, Wingate, AmericInn, Hawthorn Suites, Trademark Collection a Wyndham. S akciemi společnosti se obchoduje na americké burze.

Majitele českých portálů Hotel.cz a Spa.cz kupují Poláci

Internetová a mediální společnost Wirtualna Polska Holding kupuje společnost Szallas Group, mimo jiné majitele českých rezervačních portálů Hotel.cz a Spa.cz. Cena? 82 milionů eur.

Přečíst článek

Obchodní cestující se na paluby letadel vracejí pomalu

Aerolinky mají problém. Obchodní cestující se vracejí pomalu

Ačkoliv turisté se letos na paluby letadel vrátili v množství, pod kterým letiště i aerolinky kolabovaly, obchodní cestující se vracejí pomalu. Přitom právě z nich mají letečtí přepravci největší zisky.

Přečíst článek

Brno roste. A Praha hledá směr

Je tu nové, podzimní číslo magazínu Realitní Club. Zaměřuje na současné trendy ve výstavbě, investicích a dostupnosti bydlení.
Titulní rozhovor patří Radimu Passerovi, který otevírá pohled do zákulisí developerských projektů a rozvoje pražské Brumlovky.

Hlavní tematický blok sedmého vydání magazínu přináší detailní pohled na Brno, které se mění v jedno z nejdynamičtějších měst střední Evropy.

Exkluzivní data z Flat Zone potvrzují, že brněnský realitní trh už dávno není levnější než pražský. Magazín doplňují rozhovory s odborníky, analytiky i vizionáři, kteří určují budoucnost českého developmentu.

V rozsáhlé reportáži i rozhovorech například s Tomášem Vavříkem, šéfem brněnské developerské společnosti Domoplan, a Janem Tesárkem, ředitelem Kanceláře architekta města Brna, magazín mapuje největší proměnu Brna od meziválečného období.

Exkluzivní data z Flat Zone zase potvrzují, že brněnský realitní trh už dávno není levnější než pražský.

A magazín doplňují další rozhovory s odborníky, analytiky i vizionáři, kteří určují budoucnost českého developmentu.

Realitní Club vychází dvakrát ročně a je součástí multiplatformního projektu Newstreamu: zahrnuje rubriky na newstream.cz, tematické eventy a diskusní setkání pod hlavičkou klubu i úspěšný podcast moderovaný Petrou Nehasilovou a Daliborem Martínkem.

Aktuální číslo je k dostání u dobrých prodejců tisku, online a v předplatném na SENDu. Digitální verze magazínu je dostupná na newstream.cz.

Související

Doporučujeme