Reklama

Nový magazín právě vychází!

Objednávejte zde

Zařízení pro seniory nestačí. Česká pojišťovna Simplea chystá pojistku s garancí umístění

Tereza Zavadilová
tzv

Kolem tisícovky měsíčně by měla stát nová pojistka na budoucí umístění do centra pro seniory. Garantuje místo v dostupné vzdálenosti. Pojišťovna Simplea bude investovat do výstavby vlastních center skrze nemovitostní fond, líčí šéf pojišťovny Martin Švec.

Reklama

Pojišťovna ze skupiny Partners Simplea chystá pojištění dlouhodobé péče. Podle generálního ředitele pojišťovny Simplea Martina Švece je zajištění dlouhodobé péče pro seniory v Česku nedostatečné s ohledem na současný demografický vývoj, proto skupina chystá produkt, v němž by se lidé mohli buď sami, nebo své rodiče či prarodiče na dlouhodobou péči zajistit. Produkt bude pojišťovna nabízet už letos na podzim.

„Poptávka po těchto službách bude v budoucnosti obrovská, vidím obrovskou příležitost udělat produkt na pojištění dlouhodobé péče, které klientům nabídne místo finanční plnění právě danou pobytovou službu. Problém totiž ani tak nejsou peníze, že by lidé na soukromá zařízení neměli, ale že je kapacit dlouhodobé péče pro seniory nedostatek,“ uvedl Švec v pořadu newstream.cz Victory Club Byznys. Bohužel se totiž stává, že lidé zemřou dříve, než se do potřebného zařízení dostanou, a to i když na něj peníze mají.

„Smysl našeho pojištění je, že pokud se lidé dostanou do stavu, kdy budou takové zařízení potřebovat, my jim místo do určené doby v dostupné vzdálenosti seženeme,“ vysvětlil Švec.

Ředitel pojišťovny Simplea Martin Švec
video

Šéf pojišťovny: Covid zničil Čechům zdraví, lidé jsou více nemocní

Děti se nemohly potkávat, nesetkávaly se s dětskými bacily v kolektivech, takže dnes jsou více nemocné. Vidíme to ale i u dospělých, říká ředitel pojišťovny Simplea Martin Švec.

Přečíst článek

Reklama

Švec: Budeme investovat do vlastních kapacit

Simplea na tom spolupracuje s provozovatelem zařízení pro seniory a zároveň plánujeme investice do této infrastruktury, protože je nedostatečná. „V tuto chvíli budeme moci pojištění nabídnout deseti, možná patnácti tisícům klientů výhradně těm, kteří dnes již u nás pojištění mají. A to buď pro ně, nebo jejich rodiče či prarodiče. Bohužel se na začátku nedostane na všechny. Paralelně proto připravujeme investiční projekt, abychom každý půlrok buď koupili, nebo začali stavět zařízení, které by postupně navyšovalo kapacitu zařízení této sítě a mohli to nabízet dalším našim klientům,“ dodal Švec.

Výstavba bude realizována přes nemovitostní fond. Aktuálně má Simplea k dispozici 12 zařízení. Cena pojištění se bude odvíjet od věku klienta a délky pojištění, podle Švece to bude zhruba 900 až tisíc korun měsíčně. Cílová skupina pro toto pojištění jsou lidé ve věku nad 55 let.

Dalibor Martínek: Evropa klekne na důchodech. Penze se staly novým náboženstvím

Ve Francii už zase hoří auta. To není nic nového, Francouzi jsou zvyklí si jednou za čas na ulicích něco zapalovat, ať už je záminkou cokoliv. Nyní je to důchodový systém. Vláda a Senát ve Francii před čtrnácti dny schválily posun odchodu do důchodu z 62 let na 64 let. Jaká hrůza, řekl by jeden. Kvůli tomu teď hoří ulice, dokonce vzplála i radnice v Bordeaux.

Přečíst článek

Zařízení, jež provozuje Penta Hospitals.

Penta koupila další čtyři zařízení pro pacienty s Alzheimerem

Skupina Penta nadále posiluje síť domovů pro seniory. Do rodiny Alzeheimer Home přibydou další čtyři zařízení. Poslední akvizicí chce zvyšovat standardy služeb.

Přečíst článek

Magazín newstream CLUB

Hlavním tématem letního čísla magazínu Newstream CLUB je Česko-Slovensko, s podtitulem Dvě země, jeden trh. 

V rozhovoru se představuje Karel Vágner, marketér a podnikatel v řadě úspěšných projektů, známý také spoluprací s manželkou a úspěšnou modelkou Simonou Krainovou.

Další osobnosti jako Igor Rattaj se zamýšlejí nad rozdíly mezi podnikáním v Česku a na Slovensku. O umělé inteligenci hovoří česko-slovenská investorka Andrea Ferancová Bartoňová, o veřejnosti a kultuře slovenský bestsellerista Jozef Karika. Uznávaný chef Marcel Ihnačák prozrazuje, která z obou kuchyní je „lepší“. Marketér Milan Šemelák s klientem Williamem Rudolfem Lobkowiczem mluví o tom, jak přetvořit odkaz šlechtického rodu do moderní doby.

Magazín přináší inspirativní čtení, které má čtenáře motivovat k tomu, aby zkusili i ve své profesi či hobby vytvářet věci s trvalejší vizí

K dostání je v síti PNS i online. Nově také v elektronické podobě v našem e-shopu.

Související témata 

Nástupnictví

Miliardáři

Umění

Filantropie

Reklama

Související

Seniorka, Havířov, ilustrační foto

Věra Tůmová: Kdo spasí české důchodce? A hlavně ty, kteří budou nemohoucí?

Přečíst článek
Reklama
Reklama
Doporučujeme