Reklama

Nový magazín právě vychází!

Objednávejte zde

Šéf pojišťovny: Covid zničil Čechům zdraví, lidé jsou více nemocní

Tereza Zavadilová
tzv

Děti se nemohly potkávat, nesetkávaly se s dětskými bacily v kolektivech, takže dnes jsou více nemocné. Vidíme to ale i u dospělých, říká ředitel pojišťovny Simplea Martin Švec.

Reklama

Pojišťovna Simplea, která se zaměřuje na rizikové životní pojištění, za čtyři roky existence rychle vyrostla: její ředitel a předseda představenstva Martin Švec čeká, že letos předepsané pojistné dosáhne 850 milionů korun. Simplea je postavena zatím na jednom pojistném produktu. „Zaměřujeme se na pojištění závažných rizik, chráníme příjmy živitelů tak, aby když se něco stane, byla rodina zajištěná,“ vysvětlil filozofii pojišťovny její šéf v pořadu Victory Club Byznys.

Aktuálně má pojišťovna 86 tisíc klientů. Cílovka je podle Švece široká - jsou to lidé, kteří nemají takové rezervy, když se stane něco zásadního, aby to rodina byla schopna finančně ustát. Motorem k uzavření pojištění většinou bývá hypotéka či větší úvěr. Myšlenka na založení Simpley vznikla z toho, že běžné velké pojišťovny různé události z likvidace pojištění vylučují. Simplea podle Švece pojišťuje i závažná onemocnění či třeba duševní nemoci. 

Češi v covidu přestali zdravě žít

Brzy po založení Simpley vypukla pandemie covidu. „Nejhorší dopad covidu je aktuální zdravotní stav lidí. Asi to vidíme všichni ve svém okolí. Děti se nemohly potkávat, nesetkávaly se s dětskými bacily v kolektivech, takže dnes jsou více nemocné. Vidíme to ale i u dospělých, kteří k nám chodí do pojištění. BMI nad 35 je o padesát procent více, cholesterol, zdravý životní styl šel úplně bokem, sportoviště byla zavřená. Asi největší dopad to ale mělo na psychický stav lidí. Nárůst duševních onemocnění u nás u vstupu do pojštění je na trojnásobek,“ shrnul zkušenosti šéf pojišťovny Simplea v pořadu Victory Club Byznys. 

Jaké jsou lidské příběhy za pojistnými situacemi?

Reklama

Pojistí vás pojišťovna, když jste už těžce nemocní?

Co syndrom vyhoření a psychické nemoci?

Kolik pokusů o pojistný podvod pojišťovna odhalila?

Podívejte se na videorozhovor ze seriálu Victory Club Byznys s šéfem pojišťovny Simplea Martinem Švecem v úvodu článku. 

Magazín newstream CLUB

Hlavním tématem letního čísla magazínu Newstream CLUB je Česko-Slovensko, s podtitulem Dvě země, jeden trh. 

V rozhovoru se představuje Karel Vágner, marketér a podnikatel v řadě úspěšných projektů, známý také spoluprací s manželkou a úspěšnou modelkou Simonou Krainovou.

Další osobnosti jako Igor Rattaj se zamýšlejí nad rozdíly mezi podnikáním v Česku a na Slovensku. O umělé inteligenci hovoří česko-slovenská investorka Andrea Ferancová Bartoňová, o veřejnosti a kultuře slovenský bestsellerista Jozef Karika. Uznávaný chef Marcel Ihnačák prozrazuje, která z obou kuchyní je „lepší“. Marketér Milan Šemelák s klientem Williamem Rudolfem Lobkowiczem mluví o tom, jak přetvořit odkaz šlechtického rodu do moderní doby.

Magazín přináší inspirativní čtení, které má čtenáře motivovat k tomu, aby zkusili i ve své profesi či hobby vytvářet věci s trvalejší vizí

K dostání je v síti PNS i online. Nově také v elektronické podobě v našem e-shopu.

Související témata 

Nástupnictví

Miliardáři

Umění

Filantropie

Reklama

Související

Seniorka, Havířov, ilustrační foto

Věra Tůmová: Kdo spasí české důchodce? A hlavně ty, kteří budou nemohoucí?

Přečíst článek
Karel Schwarzenberg
video

Zemřel Karel Schwarzenberg. Co si politický titán myslel o polistopadovém vývoji? Sledujte unikátní video

Přečíst článek
Reklama
Reklama
Doporučujeme