Reklama

Nový magazín právě vychází!

Objednávejte zde

Wealth Magazín pořádá podzimní konferenci ke správě a plánování bohatství

Akce
Svěřenská Správa / užito se svolením
 nst
nst

Wealth Magazín pořádá mezinárodní konferenci Private Family Wealth. V pořadí již čtvrtý ročník se tentokrát zaměří na správu a plánování bohatství. Konat se bude 6. října 2022 v Praze. Newstream je mediálním partnerem akce.

Reklama

Češi dlouhodobě bohatnou. S tím, jak roste hodnota jejich majetku, musejí jednotlivci, rodiny i firmy řešit řadu nových výzev. Tou společnou a nejdůležitější je, jak s majetkem nakládat, aby neztrácel na hodnotě. A lépe, aby byl zdrojem dalších příjmů, které by vnesly jistotu do budoucnosti. 

Konference Private Family Wealth chce těm, které téma správy a plánování bohatství spojuje, představit způsoby efektivních řešení. O své zkušenosti se podělí čeští i zahraniční řečníci. Hlavním řečníkem je Pierre S. duPont s manželkou. Pierre je členem už páté generace jedné z nejvýznamnějších amerických rodin duPont.

 

Kdo další na konferenci vystoupí?

Mezi dalšími potvrzenými řečníky jsou například Stephanos Gemrenis-Hildprandt, potomek českého šlechtického rodu a správce rodového majetku, Dagmar Goldmannová, výkonná ředitelka nadace Via Clarita nebo Martin Jurek, který je nástupcem a CEO v rodinné firmě a zároveň ředitelem Centra pro rodinné firmy při VŠE. 

Seznam všech řečníků najdete na webu akce

Konference, která proběhne 6. října v hotelu Grandior Prague, navazuje na tři ročníky konference Trust & Wealth Management, jež se navzdory svému úzkému oborovému zaměření stala nejvyhledávanější akcí svého druhu v ČR.

Vstupenky na akci můžete zakoupit na stránkách konference. Čtenáři Newstreamu, který je mediálním partnerem akce, mají 15% slevu ze vstupenky. Stačí zadat promo kód NS-PFW22.

Načerpejte atmosféru předešlého ročníku ve fotogalerii:

Speciál Realitní Club

Realitní Club je multiplatformní projekt serveru newstream.cz věnovaný nemovitostem, zaměřený pro B2B i B2C segment. Má tři základní části –  webovou, printovou a eventovou se silným zaměřením na sociální sítě. Jako první odstartovala speciální stránka Realitního Clubu. Speciál je rozdělen do čtyř kategorií, které se „deep dive“ způsobem věnují klíčovým oblastem nemovitostního trhu. 

  • Brownfieldy: vize a budoucnost nezastavěných území především ve velkých městech;
  • Komerční reality: kanceláře, coworking;
  • Nová výstavba: development, nájemní bydlení, družstevní bydlení, hypotéky;
  • Reality a politika: jak se municipality i nejvyšší patra centrální politiky podílejí na výstavbě.

Součástí budou rozhovory s developery, politiky, architekty i designéry.

Témata související s realitami:

Reklama

Související

Reklama
Reklama
Doporučujeme