Disney+ vtrhne do Česka v polovině června. Nabídne i komplet Simpsonovi

Nejpopulárnější seriál planety bude k dispozici dabovaný, uvedla The Walt Disney Company, která streamovací službu Disney+ v Česku a dalších zemích střední a východní Evropy spustí 14. června.
Streamovací služba Disney+ bude dostupná pro české uživatele od 14. června. Cena měsíčního předplatného bude 199 korun, za rok pak uživatelé zaplatí 1990 korun. Předplatitelé budou mít mimo jiné přístup k exkluzivnímu obsahu z produkce Disney, Pixar, Marvel, Star Wars, National Geographic a Star, oznámila za společnost The Walt Disney Company Lenka Tungová.
Očekávaná streamovací služba nabídne tisíce pořadů včetně populárních filmů a seriálů ze světů Hvězdných válek a komiksovek Marvel, potvrdila The Walt Disney Company.
Potvrzeno: Disney+ bude v Česku již v létě. Datum ale zatím tají
Enjoy
Letos se již na českém trhu objevila platforma HBO Max, která nahradila předchozí HBO Go. Streamovací služby si v Česku předplácí 1,5 až dva miliony lidí. Nejoblíbenější jsou platformy Netflixu a HBO.
Předplatitelé Disney+ se mohou těšit na seriály jako Boba Fett: Zákon podsvětí, Mandalorian či Moon Knight. K vidění bude rovněž film Shang-Chi a legenda o deseti prstenech, nominovaný na Oscara, nebo další nominant Luca. V nabídce se objeví i oscarové filmy Encanto a Cruella.
Disney+ nabídne vysokou kvalitu obrazu a možnost streamovat až na čtyřech zařízeních najednou, neomezené stahování až na deseti zařízeních, podporu IMAX Enhanced u vybraných titulů nebo možnost nastavení až sedmi různých profilů, včetně možnosti nastavit dětský profil.
Nová streamovací služba HBO Max vstoupí na český trh 8. března. Vedle filmů a seriálů studia Warner Bros. bude českým divákům nabízet také díla konkurenční společnosti Sony. Smlouva mezi studii se mimo jiné týká také loňského diváckého hitu Spider-Man: Bez domova.
HBO Max nabídne i filmy od Sony. Včetně hitu Spider-Man: Bez domova
Enjoy
Americká telekomunikační společnost AT&T v rámci transakce za 43 miliard dolarů (928,4 miliardy korun) oddělí svou mediální součást WarnerMedia do samostatné firmy a tu spojí s firmou Discovery. Zároveň o téměř polovinu sníží dividendu, což odráží snížení velikosti firmy.
AT&T mění strategii. Sloučením WarnerMedia a Discovery chce konkurovat Netflixu
Zprávy z firem
PODZIMNÍ NEWSTREAM CLUB PRÁVĚ VYCHÁZÍ
Hlavním tématem podzimního čísla magazínu Newstream Club je Sázka na Česko. Česko je totiž země s ohromným potenciálem. To je jedna ze spojovacích myšlenek vlivných českých podnikatelů. A ten potenciál je zejména v lidech. Jak ale tento potenciál vzít a přetočit jej ve skutečnou hodnotu, na které lze následně stavět růst? Právě o těchto otázkách jsme mluvili s několika výraznými figurami českého, slovenského, ale i světového byznysu.
Velmi aktivní, a přitom neotřelý způsob ukazuje galeristka Olga Trčková, která v centru Prahy vybudovala úspěšnou komerční galerii DSC Gallery. O tom, jak může Česko, či potažmo Česko a Slovensko uspět na globální scéně, pak vědí své miliardáři Vlastislav Bříza a Dalibor Cicman. První dokázal tradiční značku Koh-i-noor dostat do celého světa, druhý se svým e-commerce projektem GymBeam svět postupně dobývá.
Kromě rozhovorů s klíčovými osobnostmi trhu se v magazínu dozvíte také prognózu vývoje na pražské burze, proč se v Kuchyni na Pražském hradě nesmaží smažák nebo jak to vlastně mají Češi se svými chalupami.
Deváté vydání čtvrtletníku Newstream CLUB je v prodeji na stáncích i v online distribuci Send, kde je možné titul také předplatit. Digitální verzi magazínu lze zakoupit přímo na webu newstream.cz.
Na další číslo se můžete těšit již v prosinci.