Nový magazín právě vychází!

Objednávejte zde

HBO Max nabídne i filmy od Sony. Včetně hitu Spider-Man: Bez domova

Spider-Man
HBO CZ, s laskavým svolením
Stanislav Šulc
sta

Nová streamovací služba HBO Max vstoupí na český trh 8. března. Vedle filmů a seriálů studia Warner Bros. bude českým divákům nabízet také díla konkurenční společnosti Sony. Smlouva mezi studii se mimo jiné týká také loňského diváckého hitu Spider-Man: Bez domova.

Streamovací válka v Česku pomalu dostupuje vrcholu. Netflixu a Voyo.cz letos přibude trojí konkurence v podobě HBO Max, SkyShowtime a Disney+. A první jmenovaná služba nově ohlásila výraznou posilu.

Společnosti Sony Pictures Television a WarnerMedia oznámily, že rozšiřují dohodu o distribuci obsahu na země střední a východní Evropy, díky čemuž budou na kanálech HBO i streamovací platformě HBO Max v tomto regionu exkluzivně uvedeny připravované filmy společnosti Sony Pictures Entertainment,“ uvedla mluvčí tuzemské pobočky HBO Pavla Brožková.

Against the Ice (2022)

Netflix zveřejnil nabídku na rok 2022 včetně pražského Gray Mana. A také zdražuje

Největší streamingová služba světa v letošním roce chystá desítky původních snímků. K vrcholům by měl patřit The Gray Man natáčený v Česku či nová verze Na západní frontě klid. Netflix však zároveň zdražuje, stejně jako konkurenční služba Amazon Prime zatím jen v USA.

Přečíst článek

„Na seznamu těchto filmů jsou některé z největších a nejočekávanějších filmových hitů současnosti od společnosti Sony Pictures Entertainment, například Venom 2: Carnage přichází, Krotitelé duchů: Odkaz, Uncharted, Morbius a Spider-Man: Bez domova, jenž do kin dorazil v prosinci loňského roku a zaznamenal třetí nejúspěšnější otevírací víkend ve filmové historii,“ dodala Brožková.

„V době, kdy se naše odvětví zotavuje z pandemie, je úžasné, že můžeme upevnit vztahy s našimi partnery ze společnosti WarnerMedia prostřednictvím této dohody o rozšíření distribuce ve střední Evropě. Je to skvělý způsob, jak představit širokou škálu filmů a seriálů z dílny Sony Pictures Television včetně těch největších a nejočekávanějších novinek v naší nabídce,“ prohlásil Mark Young z distribuční divize Sony Pictures Television pro region střední a východní Evropy.

Nová dohoda o distribuci filmů a seriálů zahrnuje území střední a východní Evropy, a všechny výše uvedené tituly Sony Pictures Entertainment tak přináší do České republiky, Slovenska, Polska, Maďarska, Rumunska, Bulharska, Moldavska, Slovinska, Chorvatska, Srbska, Černé Hory, Bosny a Hercegoviny a Severní Makedonie.

Případ Roubal

Netflix, HBO i Disney chtějí české diváky. Jak zareaguje Nova a ostatní?

Do Česka v nadcházejících měsících zamíří tři globální streamovací služby. Doplní tak nabídku interaktivních televizí v čele s Netflixem. Reagovat na to musí také tuzemské stanice. Nova proto tlačí své Voyo a má s ním velké plány. Jaký bude boj o diváka, který se stale více odklání od tradiční televize a zábavu hledá aktivně sám?

Přečíst článek

Netflix, ilustrační foto

Netflix, Disney a další služby utratí stamiliardy dolarů za filmy a seriály. Vydělávají na tom i Češi

V boji o diváka značně přituhuje. Jednotlivé streamingové platformy letos utratí na původní obsah 140 miliard dolarů, uvádí odhady amerických investičních bank. Nárůst počtu předplatitelů tomu přitom vůbec nemusí odpovídat.

Přečíst článek

PODZIMNÍ NEWSTREAM CLUB PRÁVĚ VYCHÁZÍ

Hlavním tématem podzimního čísla magazínu Newstream Club je Sázka na Česko. Česko je totiž země s ohromným potenciálem. To je jedna ze spojovacích myšlenek vlivných českých podnikatelů. A ten potenciál je zejména v lidech. Jak ale tento potenciál vzít a přetočit jej ve skutečnou hodnotu, na které lze následně stavět růst? Právě o těchto otázkách jsme mluvili s několika výraznými figurami českého, slovenského, ale i světového byznysu.

Velmi aktivní, a přitom neotřelý způsob ukazuje galeristka Olga Trčková, která v centru Prahy vybudovala úspěšnou komerční galerii DSC Gallery. O tom, jak může Česko, či potažmo Česko a Slovensko uspět na globální scéně, pak vědí své miliardáři Vlastislav Bříza a Dalibor Cicman. První dokázal tradiční značku Koh-i-noor dostat do celého světa, druhý se svým e-commerce projektem GymBeam svět postupně dobývá.

Kromě rozhovorů s klíčovými osobnostmi trhu se v magazínu dozvíte také prognózu vývoje na pražské burze, proč se v Kuchyni na Pražském hradě nesmaží smažák nebo jak to vlastně mají Češi se svými chalupami.

Deváté vydání čtvrtletníku Newstream CLUB je v prodeji na stáncích i v online distribuci Send, kde je možné titul také předplatit. Digitální verzi magazínu lze zakoupit přímo na webu newstream.cz.

Na další číslo se můžete těšit již v prosinci.

Související

Digital Director CZ/SK Skupiny Nova Lucie Oravčíková

Šéfka digitálu Novy Oravčíková: Už se jasně ukazuje výhoda Voyo Originálů

Přečíst článek
Doporučujeme