„Je to prostě lepší!“ Coca-Cola dle Trumpa souhlasí s používáním třtinového cukru v USA

Mluvčí Coca-Coly výslovně úpravu ingrediencí nepotvrdil, ale sdělil, že společnost oceňuje Trumpovo „nadšení„ a brzy zveřejní podrobnosti o nových „inovativních nabídkách“.
Americký prezident Donald Trump prohlásil, že společnost Coca-Cola souhlasila s používáním třtinového cukru ve svých nápojích ve Spojených státech. Informovala o tom v noci na dnešek agentura Reuters, podle níž firma v produktech vyráběných pro americký trh obvykle používá jako sladidlo kukuřičný sirup.
„Mluvil jsem s Coca-Colou o používání skutečného třtinového cukru v Cole ve Spojených státech a oni s tím souhlasili,“ uvedl Trump na své sociální síti. „Bude to od nich velmi dobrý tah. Uvidíte. Je to prostě lepší!,“ dodal šéf Bílého domu.
Mluvčí Coca-Coly výslovně úpravu ingrediencí nepotvrdil, ale sdělil, že společnost oceňuje Trumpovo „nadšení„ a brzy zveřejní podrobnosti o nových „inovativních nabídkách“.
Iniciativa nazvaná Učiňme Ameriku opět zdravou (Make America Healthy Again – MAHA), která je spojená s ministrem zdravotnictví Robertem Kennedym, tlačí na potravinářské společnosti, aby upravily receptury a odstranily z nich přísady, jako jsou umělá barviva, podotkl Reuters. Kennedy také kritizuje množství cukru v americké stravě.
Květnová zpráva komise MAHA uvedla, že značná konzumace kukuřičného sirupu s vysokým obsahem fruktózy by mohla hrát roli v dětské obezitě a dalších onemocněních. Zdravotníci doporučují omezit přidaný cukr ve stravě, ale nezjistili významné rozdíly mezi třtinovým cukrem a kukuřičným sirupem, podotkl Reuters.
„Nahrazení kukuřičného sirupu s vysokým obsahem fruktózy třtinovým cukrem nedává smysl,“ reagoval šéf asociace rafinérů kukuřice John Bode. „Stálo by to tisíce pracovních míst v americkém potravinářství, snížilo příjmy farem a posílilo dovoz zahraničního cukru, to vše bez nutričního přínosu,“ dodal. Producenti kukuřice soustředění hlavně na americkém Středozápadě mají podle Reuters dlouhodobě značný vliv na zákonodárce ve Washingtonu.
Když se řekne detox, mnoho lidí si představí drastické kúry nebo specifické produkty slibující zázraky přes noc. Detoxikace je ale přirozený proces, který v těle probíhá neustále, díky játrům, ledvinám, střevům, pokožce, plicím i lymfatickému systému. Náš organismus se potřebuje průběžně čistit nejen kvůli vlivům z vnějšího prostředí, ale i jako důsledek samotného fungování - dýchání, trávení, pohybu a přirozeného metabolismu. Naším úkolem tedy není proces detoxikace „nastartovat“, ale odlehčit tělu, aby mohlo pracovat efektivněji. Detox se většinou doporučuje na jaře, ale i nyní je vhodné období a to hned z několika důvodů.
Biohacking: Jak na očistu těla a jednoduchý sezónní detox
Enjoy
Americký výrobce nealkoholických nápojů Coca-Cola zvýšil v prvním čtvrtletí tržby meziročně o pět procent na 10,98 miliardy dolarů (bezmála 234 miliard korun), a překonal tak odhady analytiků. Firma to uvedla, že poptávka po jejích nápojích zůstala vysoká navzdory růstu cen, které zvedají dražší suroviny a náklady na dopravu.
Tržby překonaly odhady. Coca-Cola zdražila, ale poptávka zůstala silná
Zprávy z firem
JARNÍ NEWSTREAM CLUB PRÁVĚ VYCHÁZÍ
Porazit všechny a stát se jedničkou. Na českém trhu se to podařilo spoustě hráčům. Co když se ale pokusí prosadit na evropském, asijském, americkém, nebo dokonce globálním trhu? Pak začínají podnikatelé i firmy narážet na celou řadu problémů. Přesto řada z nich uspěla.
Zakladatel Lasvitu Leon Jakimič, zakladatel Unicorn Attacks Vít Šubert, majitel Mattoni 1873 Alessandro Pasquale či zakladatel a CEO globální platformy FTMO Otakar Šuffner. To je část hvězd jarního vydání magazínu Newstream CLUB, jehož hlavním tématem je GLOBÁLNÍ ÚSPĚCH. Jak ho dosáhnout z Česka? A lze se prosadit na celosvětovém kolbišti v éře, kdy druhé místo téměř vždy znamená prohru?
Magazín se dále věnuje velkým finančním skupinám, které svět dobývají investicemi. Zvláštní kapitolou pak je Německo, které pro tuzemské podnikatele i finančníky velmi často představuje první velkou zkoušku nebo příslovečnou bránu do světa. A platí to i ve chvíli, kdy se německá ekonomika potýká s celou řadou strukturálních problémů.
Podíváme se na největší investice, které čeští hráči v posledních letech učinili a které představují historicky největší akvizice českého kapitálu v zahraničí.
A hudební promotér David Gaydečka čtenáře pozve do tajemného Doupěte, které je úplně novým typem hudebního klubu, v němž vystupují hvězdy, které zná celý svět.
Sedmé vydání čtvrtletníku Newstream CLUB je v prodeji na stáncích i v online distribuci Send, kde je možné titul také předplatit. Digitální verzi magazínu lze zakoupit přímo na webu newstream.cz.
Na další číslo se můžete těšit již v červnu.