Twitter zvažuje prodej uživatelských jmen, aby zvýšil tržby
Společnost Twitter zvažuje, že kvůli zvýšení tržeb prodá některá uživatelská jména. Tato možnost je na stole údajně od loňského prosince, softwaroví inženýři debatují o jejich možném prodeji formou internetových aukcí.
Není však jasné, zda se tento projekt uskuteční a také zda se plán týká všech uživatelských jmen, nebo pouze nějaké části z nich, dodaly zdroje listu The New York Times.
Šéf společností Tesla a Twitter Elon Musk se dostal do Guinnessovy knihy rekordů způsobem, o který nejspíš nestál. Od listopadu 2021 přišel tento donedávna nejbohatší člověk světa o tolik majetku, že překonal světový rekord v „největší ztrátě osobního jmění v historii”, napsal web The Independent.Rekordman Musk. Vykázal největší ztrátu osobního jmění v historii
Leaders
Společnost Twitter loni v říjnu za 44 miliard dolarů (nyní zhruba 982 miliard Kč) koupil šéf automobilky Tesla Elon Musk. Ten minulý měsíc uvedl, že chce začít odstraňovat neaktivní účty a uvolnit 1,5 miliardy uživatelských jmen. Hodnotu mají přitom jen některé z nich, například jména známých osob, značek či obecně populární jména.
Příjmy z reklamy poklesly
Převzetí Twitteru podle Reuters doprovází chaos a kontroverze. Musk od října snížil výdaje podniku, nařídil propouštění, snížil další náklady a zastavil platby některým dodavatelům. Zároveň se snaží najít nové cesty, jak vydělat peníze, protože Twitter zažívá prudký pokles příjmů z reklamy. Twitter chce například zpoplatnit užívání modré ikony označující ověřený profil. Společnost také podala na americkém ministerstvu financí dokumenty potřebné k tomu, aby mohla zpracovávat platby.
Aktuálně propouštění lidé, to jsou už jen drobné. Pod Muskovým vedením bylo z Twitteru propuštěno asi 5 tisíc ze 7500 původních zaměstnanců.Musk vyhazuje v Twitteru další lidi. Prý z oddělení "moderace obsahu"
Money
Musk uvedl, že má vizi a chce vytvořit „aplikaci pro vše”, která by se podobala čínské platformě WeChat. Tu používá více než miliarda lidí k vyhledávání zpráv, propojení s přáteli, provádění plateb a objednávání jídla.
Speciál Realitní Club
Realitní Club je multiplatformní projekt serveru newstream.cz věnovaný nemovitostem, zaměřený pro B2B i B2C segment. Má tři základní části – webovou, printovou a eventovou se silným zaměřením na sociální sítě. Jako první odstartovala speciální stránka Realitního Clubu. Speciál je rozdělen do čtyř kategorií, které se „deep dive“ způsobem věnují klíčovým oblastem nemovitostního trhu.
- Brownfieldy: vize a budoucnost nezastavěných území především ve velkých městech;
- Komerční reality: kanceláře, coworking;
- Nová výstavba: development, nájemní bydlení, družstevní bydlení, hypotéky;
- Reality a politika: jak se municipality i nejvyšší patra centrální politiky podílejí na výstavbě.
Součástí budou rozhovory s developery, politiky, architekty i designéry.
Témata související s realitami:
- inflace v Česku i ve světě
- vše kolem hypotečního trhu
- co se děje na investičním trhu?