Reklama

Nový magazín právě vychází!

Objednávejte zde

Soutěž Visa Czech Top Shop už zná vítěze prvního pololetí v kategorii Česko platí kartou

Češi platí hotovostí více než před rokem. Roste počet obchodníků, kteří neberou karty
iStock
 nst
nst

Program Česko platí kartou, který probíhá pod záštitou Ministerstva průmyslu a obchodu, umožňuje začínajícím firmám nebo těm, které dosud terminál neměly, vyzkoušet přijímání digitálních plateb až na šest měsíců zdarma. Jedním z partnerů tohoto programu je také společnost Visa, která se v této souvislosti zaměřuje na podporu bezhotovostních plateb a zlepšení platební kultury v České republice mimo jiné i prostřednictvím edukace a osvěty.

Reklama

Přijímání bezhotovostních plateb přináší obchodníkům řadu výhod: „Při placení je pro zákazníky čím dál důležitější možnost volby. Obchodníci díky umožnění digitálních plateb mohou získat nové zákazníky, kteří se budou do prodejny častěji vracet, čímž se jim zvýší tržby v průměru o osm procent. Tyto platby jsou rychlé, pohodlné a především bezpečné, nakupující se tedy méně omezují ve svých výdajích,“ prozradil Josef Kunčar, který je ve společnosti Visa zodpovědný za vztahy s obchodníky. Ve chvíli, kdy obchodník přijímá bezhotovostní platby navíc snižuje riziko ztráty hotovosti a šetří náklady a čas strávený jejím zpracováním.

Nejzajímavější prodejny, které se tohoto programu účastní, oceňuje ve speciální kategorii také retailová soutěž Visa Czech Top Shop. Seznamte se s vítězi za první pololetí roku 2023.

Hanácký grunt, obchod s regionálními produkty přímo od farmářů, obsadil první místo.

místoprodeje.cz, užito se svolením

Prodejnu Hanácký grunt, která sdružuje regionální producenty potravin, otevřelo ZD Unčovice na jaře letošního roku. Na místě můžete koupit nejenom vlastní výrobky ZD Unčovice, jako je vepřové a hovězí maso, ale také produkty jejich partnerů a dalších farmářů z okolí. Nabídka je široká, a kromě masa zde seženete i mléko a mléčné výrobky, vejce, pečivo, ovoce a zeleninu nebo třeba těstoviny pocházející z lokálních zdrojů. Prodejna navíc plní i důležitou společenskou úlohu, jelikož zaplnila místo po zrušené prodejně s potravinami. Místní obyvatelé tak již nemusí být závislí na pojízdné prodejně nebo cestovat na nákupy do vzdálenějších obcí. 

Nový COOP v Hustopečích prostorem nešetří. Zato s vodou ano

Předprázdninové kolo soutěže Visa Czech Top Shop dalo vyniknout novým prodejnám a zdařilým rekonstrukcím. První místo obsadil nový koncept prodejny COOP v Hustopečích. Druhý skončil CVRK Václavák a třetí zážitková prodejna Concept v OC Haná.

Přečíst článek

Český prodejce kamene Eurokámen se umístil na druhém místě.

místoprodeje.cz, užito se svolením

V nové prodejně přírodního kamene Eurokámen kousek od Hradce Králové najdete širokou nabídku přírodního kamene do exteriéru i interiéru, zahradní kameny, hnojiva, rostliny a kamenné dlažby. Vzhledem k povaze produktů naleznete veškeré produkty vystavené venku přímo před prodejnou. Můžete si tak pohodlně prohlédnout, jak jednotlivé druhy vypadají na slunci a denním světle. Díky tomu, že má společnost vlastní výrobu a kámen sama zpracovává, najdete velkou část sortimentu skladem na prodejně. Inspektoři ocenili také možnost odborného poradenství přímo na místě. 

Trojici výherců uzavírá Nábytek Dudycha z Hradce Králové.

místoprodeje.cz, užito se svolením

Pokud sháníte kancelářský nábytek, naši inspektoři doporučují navštívit Nábytek Dudycha v Hradci Králové. Přímo v prodejně si můžete zboží nejenom prohlédnout, ale lze využít i odborné poradenství k realizaci interiéru včetně jeho návrhu. Prodejna vhodně kombinuje možnost nákupu v kamenné prodejně i na e-shopu. Zákazník si tak může vybrat, jaká forma je pro něho pohodlnější, případně si přijít prohlédnout již předem vybraný nábytek a ušetřit tak čas. Samozřejmostí je vstřícný personál a zajištění dopravy. 

Návštěvnické centrum výrobce přírodní kosmetiky Nobilis Tilia ve Vlčí Hoře si odnáší první místo v červencovém kole soutěže Visa Czech Top Shop.

Byliny, kávové boby i chmel. Oceněné prodejny nabídly zákazníkům provoněný zážitek

Vítězem červencového kola retailové soutěže Visa Czech Top Shop je voňavé návštěvnické centrum výrobce přírodní kosmetiky Nobilis Tilia. Na čichové smysly zákazníků působí i druhá oceněná prodejna, brněnské Kawio, které je vyhlášené pro svoji cibetkovou kávu. A do třetice - pivovarskou prodejnou Bernard v Humpolci se line vůně sladu a chmele.

Přečíst článek

Češi jsou hračičkové. Lego je baví i jako dospělé, jen se tím nechlubí, říká event manažerka Lega

Lego je pro lidi každého věku. Pro dospělé je to forma odreagování se od každodenních povinností a starostí. Češi ale mají všeobecně trochu problém s přiznáním, že je ikonická stavebnice baví i v dospělosti. Podle manažerky společnosti Andrey Faflíkové je může brzdit strach z odsouzení, že se chovají dětinsky anebo i nedostatek tvůrčí nebo kreativní sebedůvěry. „Což je velice zbytečné a je to velká škoda,“ říká v rozhovoru Andrea, která v Legu pracuje desátým rokem a je odpovědná za strategii interní a externí komunikace a eventů v regionu REEMEA zaštiťující země střední a východní Evropy, Blízkého východu a Afriky.

Přečíst článek

Speciál Realitní Club

Realitní Club je multiplatformní projekt serveru newstream.cz věnovaný nemovitostem, zaměřený pro B2B i B2C segment. Má tři základní části –  webovou, printovou a eventovou se silným zaměřením na sociální sítě. Jako první odstartovala speciální stránka Realitního Clubu. Speciál je rozdělen do čtyř kategorií, které se „deep dive“ způsobem věnují klíčovým oblastem nemovitostního trhu. 

  • Brownfieldy: vize a budoucnost nezastavěných území především ve velkých městech;
  • Komerční reality: kanceláře, coworking;
  • Nová výstavba: development, nájemní bydlení, družstevní bydlení, hypotéky;
  • Reality a politika: jak se municipality i nejvyšší patra centrální politiky podílejí na výstavbě.

Součástí budou rozhovory s developery, politiky, architekty i designéry.

Témata související s realitami:

Reklama

Související

Reklama
Reklama
Doporučujeme