Reklama

Nový magazín právě vychází!

Objednávejte zde

Byliny, kávové boby i chmel. Oceněné prodejny nabídly zákazníkům provoněný zážitek

Návštěvnické centrum výrobce přírodní kosmetiky Nobilis Tilia ve Vlčí Hoře si odnáší první místo v červencovém kole soutěže Visa Czech Top Shop.
mistoprodeje.cz, užito se svolením
 nst
nst

Vítězem červencového kola retailové soutěže Visa Czech Top Shop je voňavé návštěvnické centrum výrobce přírodní kosmetiky Nobilis Tilia. Na čichové smysly zákazníků působí i druhá oceněná prodejna, brněnské Kawio, které je vyhlášené pro svoji cibetkovou kávu. A do třetice - pivovarskou prodejnou Bernard v Humpolci se line vůně sladu a chmele.

Reklama

Vítěže červencové soutěže retailových prodejen Visa Czech Top Shop spojuje voňavá linka. Návštěvnické centrum Nobilis Tilia, které se nachází na okraji národního parku České Švýcarsko, konkrétně ve Vlčí Hoře, je provoněné bylinami z vlčihorských luk. Centrum nabízí komplexní zákaznický zážitek, jenž má za úkol představit návštěvníkům příběh značky. Můžete si odpočinout v naučné biozahradě věnované relaxaci a aromaterapii, vyzkoušet účinky kosmetiky Nobilis Tilia v kosmetickém a masérském salonu a poté si posedět v místní bylinkové čajovně.

Celou prohlídku vás provází unikátní produkty, které firma Nobilis Tilia vyrábí právě zde – přírodní kosmetiku, aromaterapické éterické oleje nebo bylinkové čaje. Nedílnou součástí centra je samozřejmě prodejna, kterou inspektoři soutěže ohodnotili vysokými známkami především za koncept a vzhled interiéru, jenž skvěle dotváří celkový dojem značky spojené s přírodou, bylinkami, zdravím a odpočinkem. 

Aktivovány všechny smysly

Na druhém místě se umístila zážitková prodejna cibetkové kávy Kawio v Brně. Příběh jejího zakladatele, který se s cibetkovou kávou seznámil přímo na indonéských plantážích, dodává konceptu na zajímavosti a na první pohled prozrazuje, že jste na správném místě. Kromě samotné kávy, a to nejenom té cibetkové, najdete v prodejně také široký výběr příslušenství k její přípravě, různé druhy čaje nebo čokoládu a oříšky. Inspektoři vysokými známkami hodnotili vstřícný personál, dobrou venkovní viditelnost prodejny, atraktivní vystavení zboží a možnost ochutnat vybrané zboží z nabídky.

Brněnská prodejna Kawio je proslulá svojí cibetkovou kávou. Za provoněný zákaznický zážitek si odnáší druhé místo v červencovém kole soutěže Visa Czech Top Shop. místoprodeje.cz, užito se svolením

Za pivovarským komínem

Milovníci piva si přijdou na své ve značkové prodejně pivovaru Bernard přímo v Humpolci, kde se nachází i samotný pivovar. V prodejně najdete veškerá aktuálně stáčená piva, široký sortiment upomínkových předmětů, které nepořídíte ani na e-shopu, ani prodejnách Bernard. Jste zkrátka u zdroje, se vším všudy. Inspektoři ocenili i přívětivý a ochotný přístup personálu. Pivo jako dárek zde vyberou klidně za vás, pokud budete chtít. Na to, abyste znalci piv udělali radost, se v nich sami vyznat nemusíte. Jednoduše řečeno – na tomto místě jste zkrátka v dobrých rukou. I za to si povovarská prodejna odnáší třetí místo v červencovém kole soutěže Visa Czech Top Shop.

Pivovarská prodejna Bernard v Humpolci získala třetí místo v červencovém kole soutěže Visa Czech Top Shop. místoprodeje.cz, užito se svolením

Nový COOP v Hustopečích prostorem nešetří. Zato s vodou ano

Předprázdninové kolo soutěže Visa Czech Top Shop dalo vyniknout novým prodejnám a zdařilým rekonstrukcím. První místo obsadil nový koncept prodejny COOP v Hustopečích. Druhý skončil CVRK Václavák a třetí zážitková prodejna Concept v OC Haná.

Přečíst článek

Rodinné řeznictví z Loun překvapilo chytrým placením. Systém si pochvalují i senioři

Mít otevřenou hlavu nápadům vyplácí, zvlášť ve světě podnikání. Své o tom ví i Daniel Stříbrný, majitel rodinného řeznictví z Loun, který si ve svém obchodě všimnul dlouhých front, jež mu často odrazovaly další zákazníky. Díky zavedení bezobslužného systému plateb nyní šetří čas zákazníků i personálu. Zaplacení voňavých uzenin nebo čerstvého masa zde vyřídíte během chvilky a na pár kliknutí. Za budování pozitivního zákaznického zážitku si nyní dokonce prodejna zasloužila ocenění v rámci soutěže Visa Czech Top Shop.

Přečíst článek

Speciál Realitní Club

Realitní Club je multiplatformní projekt serveru newstream.cz věnovaný nemovitostem, zaměřený pro B2B i B2C segment. Má tři základní části –  webovou, printovou a eventovou se silným zaměřením na sociální sítě. Jako první odstartovala speciální stránka Realitního Clubu. Speciál je rozdělen do čtyř kategorií, které se „deep dive“ způsobem věnují klíčovým oblastem nemovitostního trhu. 

  • Brownfieldy: vize a budoucnost nezastavěných území především ve velkých městech;
  • Komerční reality: kanceláře, coworking;
  • Nová výstavba: development, nájemní bydlení, družstevní bydlení, hypotéky;
  • Reality a politika: jak se municipality i nejvyšší patra centrální politiky podílejí na výstavbě.

Součástí budou rozhovory s developery, politiky, architekty i designéry.

Témata související s realitami:

Reklama

Související

Reklama
Reklama
Doporučujeme