Byliny, kávové boby i chmel. Oceněné prodejny nabídly zákazníkům provoněný zážitek

Vítězem červencového kola retailové soutěže Visa Czech Top Shop je voňavé návštěvnické centrum výrobce přírodní kosmetiky Nobilis Tilia. Na čichové smysly zákazníků působí i druhá oceněná prodejna, brněnské Kawio, které je vyhlášené pro svoji cibetkovou kávu. A do třetice - pivovarskou prodejnou Bernard v Humpolci se line vůně sladu a chmele.
Vítěže červencové soutěže retailových prodejen Visa Czech Top Shop spojuje voňavá linka. Návštěvnické centrum Nobilis Tilia, které se nachází na okraji národního parku České Švýcarsko, konkrétně ve Vlčí Hoře, je provoněné bylinami z vlčihorských luk. Centrum nabízí komplexní zákaznický zážitek, jenž má za úkol představit návštěvníkům příběh značky. Můžete si odpočinout v naučné biozahradě věnované relaxaci a aromaterapii, vyzkoušet účinky kosmetiky Nobilis Tilia v kosmetickém a masérském salonu a poté si posedět v místní bylinkové čajovně.
Celou prohlídku vás provází unikátní produkty, které firma Nobilis Tilia vyrábí právě zde – přírodní kosmetiku, aromaterapické éterické oleje nebo bylinkové čaje. Nedílnou součástí centra je samozřejmě prodejna, kterou inspektoři soutěže ohodnotili vysokými známkami především za koncept a vzhled interiéru, jenž skvěle dotváří celkový dojem značky spojené s přírodou, bylinkami, zdravím a odpočinkem.
Aktivovány všechny smysly
Na druhém místě se umístila zážitková prodejna cibetkové kávy Kawio v Brně. Příběh jejího zakladatele, který se s cibetkovou kávou seznámil přímo na indonéských plantážích, dodává konceptu na zajímavosti a na první pohled prozrazuje, že jste na správném místě. Kromě samotné kávy, a to nejenom té cibetkové, najdete v prodejně také široký výběr příslušenství k její přípravě, různé druhy čaje nebo čokoládu a oříšky. Inspektoři vysokými známkami hodnotili vstřícný personál, dobrou venkovní viditelnost prodejny, atraktivní vystavení zboží a možnost ochutnat vybrané zboží z nabídky.

Za pivovarským komínem
Milovníci piva si přijdou na své ve značkové prodejně pivovaru Bernard přímo v Humpolci, kde se nachází i samotný pivovar. V prodejně najdete veškerá aktuálně stáčená piva, široký sortiment upomínkových předmětů, které nepořídíte ani na e-shopu, ani prodejnách Bernard. Jste zkrátka u zdroje, se vším všudy. Inspektoři ocenili i přívětivý a ochotný přístup personálu. Pivo jako dárek zde vyberou klidně za vás, pokud budete chtít. Na to, abyste znalci piv udělali radost, se v nich sami vyznat nemusíte. Jednoduše řečeno – na tomto místě jste zkrátka v dobrých rukou. I za to si povovarská prodejna odnáší třetí místo v červencovém kole soutěže Visa Czech Top Shop.

Předprázdninové kolo soutěže Visa Czech Top Shop dalo vyniknout novým prodejnám a zdařilým rekonstrukcím. První místo obsadil nový koncept prodejny COOP v Hustopečích. Druhý skončil CVRK Václavák a třetí zážitková prodejna Concept v OC Haná.
Nový COOP v Hustopečích prostorem nešetří. Zato s vodou ano
Zprávy z firem
Mít otevřenou hlavu nápadům vyplácí, zvlášť ve světě podnikání. Své o tom ví i Daniel Stříbrný, majitel rodinného řeznictví z Loun, který si ve svém obchodě všimnul dlouhých front, jež mu často odrazovaly další zákazníky. Díky zavedení bezobslužného systému plateb nyní šetří čas zákazníků i personálu. Zaplacení voňavých uzenin nebo čerstvého masa zde vyřídíte během chvilky a na pár kliknutí. Za budování pozitivního zákaznického zážitku si nyní dokonce prodejna zasloužila ocenění v rámci soutěže Visa Czech Top Shop.
Rodinné řeznictví z Loun překvapilo chytrým placením. Systém si pochvalují i senioři
Zprávy z firem
PODZIMNÍ NEWSTREAM CLUB PRÁVĚ VYCHÁZÍ
Hlavním tématem podzimního čísla magazínu Newstream Club je Sázka na Česko. Česko je totiž země s ohromným potenciálem. To je jedna ze spojovacích myšlenek vlivných českých podnikatelů. A ten potenciál je zejména v lidech. Jak ale tento potenciál vzít a přetočit jej ve skutečnou hodnotu, na které lze následně stavět růst? Právě o těchto otázkách jsme mluvili s několika výraznými figurami českého, slovenského, ale i světového byznysu.
Velmi aktivní, a přitom neotřelý způsob ukazuje galeristka Olga Trčková, která v centru Prahy vybudovala úspěšnou komerční galerii DSC Gallery. O tom, jak může Česko, či potažmo Česko a Slovensko uspět na globální scéně, pak vědí své miliardáři Vlastislav Bříza a Dalibor Cicman. První dokázal tradiční značku Koh-i-noor dostat do celého světa, druhý se svým e-commerce projektem GymBeam svět postupně dobývá.
Kromě rozhovorů s klíčovými osobnostmi trhu se v magazínu dozvíte také prognózu vývoje na pražské burze, proč se v Kuchyni na Pražském hradě nesmaží smažák nebo jak to vlastně mají Češi se svými chalupami.
Deváté vydání čtvrtletníku Newstream CLUB je v prodeji na stáncích i v online distribuci Send, kde je možné titul také předplatit. Digitální verzi magazínu lze zakoupit přímo na webu newstream.cz.
Na další číslo se můžete těšit již v prosinci.