Nový COOP v Hustopečích prostorem nešetří. Zato s vodou ano
Předprázdninové kolo soutěže Visa Czech Top Shop dalo vyniknout novým prodejnám a zdařilým rekonstrukcím. První místo obsadil nový koncept prodejny COOP v Hustopečích. Druhý skončil CVRK Václavák a třetí zážitková prodejna Concept v OC Haná.
Nová moderní budova prodejny Coopu v Hustopečích vystřídala původní stavbu z roku 1974. Návrh nové budovy kladl velký důraz na pohodlí zákazníků a maximální splynutí s okolím. Pro zjednodušení navigace je prodejna jednopodlažní, využívá nízké regály a široké uličky. Díky přiznaným dřevěným nosným sloupům a vysokému stropu působí interiér moderně a vzdušně.
Střecha budovy je navíc osázená zelení, která pomáhá zadržovat vodu a ochlazovat okolí během letních měsíců. Vedle zajímavého architektonického zpracování a udržitelnosti naši inspektoři ocenili také přehledné vystavení zboží a perfektní navigaci obchodem a udělili titul nejlepší prodejny měsíce června v soutěži Visa Czech Top Shop.
CVRKOT v uších
Na druhém místě skončila prodejna CVRK Václavák. Obchod se nachází v historické Pasáži U Stýblů z 30. let 20. století. Pár kroků od jeho vstupních dveří se před námi otevře zelený kout kouzelných Františkánských zahrad. CVRK Václavák nabízí jedinečné kousky z dílen více než 80 autorů a inspektory zaujal krásně vystaveným zbožím. Ocenili také snadnou orientaci v prodejně a tvorbu podcastu CVRKOT, který zákazníkům přibližuje kreativní svět lidí prodávajících ve CVRKu. Jde o představení lidí, kteří se vydali za svými sny, chtějí žít udržitelně, rádi sdílejí a tvoří.
Citrony s sebou
Na bronzové příčce se v měsíci červnu umístila prodejna kuchyňských spotřebičů Concept v olomouckém OC Haná. Investoři ocenili, že všechny spotřebiče v nabídce si mohou zákazníci vyzkoušet ještě před koupí. Při hodnocení prodejny bylo inspektorům personálem nabídnuto, aby si na prodejnu přinesli své suroviny, třeba citrusy, a zkusili si je odšťavnit vybraným odšťavňovačem, nebo aby si uvařili vodu na kávu v rychlovarné konvici. Prodejna je přehledná a personál ochotný.
Únorovým vítězem soutěže Visa Czech Top Shop se stala prodejna Lidl v centru Prahy v ulici Na Příkopě. Druhý skončil obchod Bioday v pražských Arkádách. A konečně třetí místo patří prodejně Globus Fresh v Petržílkově ulici v pražských Stodůlkách.Únorovým vítězem v soutěži Visa Czech Top Shop je prodejna s trezorem
Zprávy z firem
Jako vůbec první obchodní řetězec s potravinami se Penny zapojuje do projektu Nesnězeno. Jedná se o další krok v jeho boji proti plýtvání čerstvými potravinami, kterým doplňuje své Bedýnky s ovocem a zeleninou nebo projekt Penny pro ZOO. Zároveň Penny rozšiřuje svůj projekt Bedýnek s ovocem a zeleninou o dalších sto prodejen. Zákazníci tak bedýnky dostanou již téměř na polovině prodejen po celé republice.Penny stupňuje boj proti plýtvání jídlem. Jako první řetězec se zapojuje do projektu Nesnězeno
Zprávy z firem
Speciál Realitní Club
Realitní Club je multiplatformní projekt serveru newstream.cz věnovaný nemovitostem, zaměřený pro B2B i B2C segment. Má tři základní části – webovou, printovou a eventovou se silným zaměřením na sociální sítě. Jako první odstartovala speciální stránka Realitního Clubu. Speciál je rozdělen do čtyř kategorií, které se „deep dive“ způsobem věnují klíčovým oblastem nemovitostního trhu.
- Brownfieldy: vize a budoucnost nezastavěných území především ve velkých městech;
- Komerční reality: kanceláře, coworking;
- Nová výstavba: development, nájemní bydlení, družstevní bydlení, hypotéky;
- Reality a politika: jak se municipality i nejvyšší patra centrální politiky podílejí na výstavbě.
Součástí budou rozhovory s developery, politiky, architekty i designéry.
Témata související s realitami:
- inflace v Česku i ve světě
- vše kolem hypotečního trhu
- co se děje na investičním trhu?