Nový magazín právě vychází!

Objednávejte zde

Nový COOP v Hustopečích prostorem nešetří. Zato s vodou ano

Nový COOP v Hustopečích prostorem nešetří. Zato s vodou ano
místoprodeje.cz, užito se svolením
 nst
nst

Předprázdninové kolo soutěže Visa Czech Top Shop dalo vyniknout novým prodejnám a zdařilým rekonstrukcím. První místo obsadil nový koncept prodejny COOP v Hustopečích. Druhý skončil CVRK Václavák a třetí zážitková prodejna Concept v OC Haná.

Nová moderní budova prodejny Coopu v Hustopečích vystřídala původní stavbu z roku 1974. Návrh nové budovy kladl velký důraz na pohodlí zákazníků a maximální splynutí s okolím. Pro zjednodušení navigace je prodejna jednopodlažní, využívá nízké regály a široké uličky. Díky přiznaným dřevěným nosným sloupům a vysokému stropu působí interiér moderně a vzdušně.

Střecha budovy je navíc osázená zelení, která pomáhá zadržovat vodu a ochlazovat okolí během letních měsíců. Vedle zajímavého architektonického zpracování a udržitelnosti naši inspektoři ocenili také přehledné vystavení zboží a perfektní navigaci obchodem a udělili titul nejlepší prodejny měsíce června v soutěži Visa Czech Top Shop. 

CVRKOT v uších

Na druhém místě skončila prodejna CVRK Václavák. Obchod se nachází v historické Pasáži U Stýblů z 30. let 20. století. Pár kroků od jeho vstupních dveří se před námi otevře zelený kout kouzelných Františkánských zahrad. CVRK Václavák nabízí jedinečné kousky z dílen více než 80 autorů a inspektory zaujal krásně vystaveným zbožím. Ocenili také snadnou orientaci v prodejně a tvorbu podcastu CVRKOT, který zákazníkům přibližuje kreativní svět lidí prodávajících ve CVRKu. Jde o představení lidí, kteří se vydali za svými sny, chtějí žít udržitelně, rádi sdílejí a tvoří.

CVRK chce být zákazníkům nablízko. Natáčí pro ně i podcast. místoprodeje.cz, užito se svolením

Citrony s sebou

Na bronzové příčce se v měsíci červnu umístila prodejna kuchyňských spotřebičů Concept v olomouckém OC Haná. Investoři ocenili, že všechny spotřebiče v nabídce si mohou zákazníci vyzkoušet ještě před koupí. Při hodnocení prodejny bylo inspektorům personálem nabídnuto, aby si na prodejnu přinesli své suroviny, třeba citrusy, a zkusili si je odšťavnit vybraným odšťavňovačem, nebo aby si uvařili vodu na kávu v rychlovarné konvici. Prodejna je přehledná a personál ochotný.

V prodejně spotřebičů Concept v olomouckém OC Haná si můžete spotřebiče sami vyzkoušet. místoprodeje.cz, užito se svolením

Únorovým vítězem soutěže Visa Czech Top Shop je prodejna Lidl v Praze Na Příkopě. Její součástí je i trezor z dob, kdy v místě sídlila ČSOB.
video

Únorovým vítězem v soutěži Visa Czech Top Shop je prodejna s trezorem

Únorovým vítězem soutěže Visa Czech Top Shop se stala prodejna Lidl v centru Prahy v ulici Na Příkopě. Druhý skončil obchod Bioday v pražských Arkádách. A konečně třetí místo patří prodejně Globus Fresh v Petržílkově ulici v pražských Stodůlkách.

Přečíst článek

Penny stupňuje boj proti plýtvání jídlem. Jako první řetězec se zapojuje do projektu Nesnězeno

Penny stupňuje boj proti plýtvání jídlem. Jako první řetězec se zapojuje do projektu Nesnězeno

Jako vůbec první obchodní řetězec s potravinami se Penny zapojuje do projektu Nesnězeno. Jedná se o další krok v jeho boji proti plýtvání čerstvými potravinami, kterým doplňuje své Bedýnky s ovocem a zeleninou nebo projekt Penny pro ZOO. Zároveň Penny rozšiřuje svůj projekt Bedýnek s ovocem a zeleninou o dalších sto prodejen. Zákazníci tak bedýnky dostanou již téměř na polovině prodejen po celé republice.

Přečíst článek

PODZIMNÍ NEWSTREAM CLUB PRÁVĚ VYCHÁZÍ

Hlavním tématem podzimního čísla magazínu Newstream Club je Sázka na Česko. Česko je totiž země s ohromným potenciálem. To je jedna ze spojovacích myšlenek vlivných českých podnikatelů. A ten potenciál je zejména v lidech. Jak ale tento potenciál vzít a přetočit jej ve skutečnou hodnotu, na které lze následně stavět růst? Právě o těchto otázkách jsme mluvili s několika výraznými figurami českého, slovenského, ale i světového byznysu.

Velmi aktivní, a přitom neotřelý způsob ukazuje galeristka Olga Trčková, která v centru Prahy vybudovala úspěšnou komerční galerii DSC Gallery. O tom, jak může Česko, či potažmo Česko a Slovensko uspět na globální scéně, pak vědí své miliardáři Vlastislav Bříza a Dalibor Cicman. První dokázal tradiční značku Koh-i-noor dostat do celého světa, druhý se svým e-commerce projektem GymBeam svět postupně dobývá.

Kromě rozhovorů s klíčovými osobnostmi trhu se v magazínu dozvíte také prognózu vývoje na pražské burze, proč se v Kuchyni na Pražském hradě nesmaží smažák nebo jak to vlastně mají Češi se svými chalupami.

Deváté vydání čtvrtletníku Newstream CLUB je v prodeji na stáncích i v online distribuci Send, kde je možné titul také předplatit. Digitální verzi magazínu lze zakoupit přímo na webu newstream.cz.

Na další číslo se můžete těšit již v prosinci.

Související

Doporučujeme