Nový COOP v Hustopečích prostorem nešetří. Zato s vodou ano

Předprázdninové kolo soutěže Visa Czech Top Shop dalo vyniknout novým prodejnám a zdařilým rekonstrukcím. První místo obsadil nový koncept prodejny COOP v Hustopečích. Druhý skončil CVRK Václavák a třetí zážitková prodejna Concept v OC Haná.
Nová moderní budova prodejny Coopu v Hustopečích vystřídala původní stavbu z roku 1974. Návrh nové budovy kladl velký důraz na pohodlí zákazníků a maximální splynutí s okolím. Pro zjednodušení navigace je prodejna jednopodlažní, využívá nízké regály a široké uličky. Díky přiznaným dřevěným nosným sloupům a vysokému stropu působí interiér moderně a vzdušně.
Střecha budovy je navíc osázená zelení, která pomáhá zadržovat vodu a ochlazovat okolí během letních měsíců. Vedle zajímavého architektonického zpracování a udržitelnosti naši inspektoři ocenili také přehledné vystavení zboží a perfektní navigaci obchodem a udělili titul nejlepší prodejny měsíce června v soutěži Visa Czech Top Shop.
CVRKOT v uších
Na druhém místě skončila prodejna CVRK Václavák. Obchod se nachází v historické Pasáži U Stýblů z 30. let 20. století. Pár kroků od jeho vstupních dveří se před námi otevře zelený kout kouzelných Františkánských zahrad. CVRK Václavák nabízí jedinečné kousky z dílen více než 80 autorů a inspektory zaujal krásně vystaveným zbožím. Ocenili také snadnou orientaci v prodejně a tvorbu podcastu CVRKOT, který zákazníkům přibližuje kreativní svět lidí prodávajících ve CVRKu. Jde o představení lidí, kteří se vydali za svými sny, chtějí žít udržitelně, rádi sdílejí a tvoří.

Citrony s sebou
Na bronzové příčce se v měsíci červnu umístila prodejna kuchyňských spotřebičů Concept v olomouckém OC Haná. Investoři ocenili, že všechny spotřebiče v nabídce si mohou zákazníci vyzkoušet ještě před koupí. Při hodnocení prodejny bylo inspektorům personálem nabídnuto, aby si na prodejnu přinesli své suroviny, třeba citrusy, a zkusili si je odšťavnit vybraným odšťavňovačem, nebo aby si uvařili vodu na kávu v rychlovarné konvici. Prodejna je přehledná a personál ochotný.

Únorovým vítězem soutěže Visa Czech Top Shop se stala prodejna Lidl v centru Prahy v ulici Na Příkopě. Druhý skončil obchod Bioday v pražských Arkádách. A konečně třetí místo patří prodejně Globus Fresh v Petržílkově ulici v pražských Stodůlkách.
Únorovým vítězem v soutěži Visa Czech Top Shop je prodejna s trezorem
Zprávy z firem
Jako vůbec první obchodní řetězec s potravinami se Penny zapojuje do projektu Nesnězeno. Jedná se o další krok v jeho boji proti plýtvání čerstvými potravinami, kterým doplňuje své Bedýnky s ovocem a zeleninou nebo projekt Penny pro ZOO. Zároveň Penny rozšiřuje svůj projekt Bedýnek s ovocem a zeleninou o dalších sto prodejen. Zákazníci tak bedýnky dostanou již téměř na polovině prodejen po celé republice.
Penny stupňuje boj proti plýtvání jídlem. Jako první řetězec se zapojuje do projektu Nesnězeno
Zprávy z firem
JARNÍ NEWSTREAM CLUB PRÁVĚ VYCHÁZÍ
Porazit všechny a stát se jedničkou. Na českém trhu se to podařilo spoustě hráčům. Co když se ale pokusí prosadit na evropském, asijském, americkém, nebo dokonce globálním trhu? Pak začínají podnikatelé i firmy narážet na celou řadu problémů. Přesto řada z nich uspěla.
Zakladatel Lasvitu Leon Jakimič, zakladatel Unicorn Attacks Vít Šubert, majitel Mattoni 1873 Alessandro Pasquale či zakladatel a CEO globální platformy FTMO Otakar Šuffner. To je část hvězd jarního vydání magazínu Newstream CLUB, jehož hlavním tématem je GLOBÁLNÍ ÚSPĚCH. Jak ho dosáhnout z Česka? A lze se prosadit na celosvětovém kolbišti v éře, kdy druhé místo téměř vždy znamená prohru?
Magazín se dále věnuje velkým finančním skupinám, které svět dobývají investicemi. Zvláštní kapitolou pak je Německo, které pro tuzemské podnikatele i finančníky velmi často představuje první velkou zkoušku nebo příslovečnou bránu do světa. A platí to i ve chvíli, kdy se německá ekonomika potýká s celou řadou strukturálních problémů.
Podíváme se na největší investice, které čeští hráči v posledních letech učinili a které představují historicky největší akvizice českého kapitálu v zahraničí.
A hudební promotér David Gaydečka čtenáře pozve do tajemného Doupěte, které je úplně novým typem hudebního klubu, v němž vystupují hvězdy, které zná celý svět.
Sedmé vydání čtvrtletníku Newstream CLUB je v prodeji na stáncích i v online distribuci Send, kde je možné titul také předplatit. Digitální verzi magazínu lze zakoupit přímo na webu newstream.cz.
Na další číslo se můžete těšit již v červnu.