Reklama

Nový magazín právě vychází!

Objednávejte zde

Škoda Auto začala prodávat auta v půlmilionové Bruneji

Škoda Auto začala prodávat auta v půlmilionové Bruneji
Škoda Auto / užito se svolením
 ČTK

Automobilka Škoda Auto začala prodávat své vozy v další zemi jihovýchodní Asie. Po Vietnamu, kam vstoupila v loňském roce, má nově dealerství i v Bruneji. Firma již dříve oznámila, že zvažuje vstup i do dalších zemí tohoto regionu, jako jsou Thajsko, Malajsie nebo Indonésie. Novými odbytišti chce nahradit výpadek prodejů v Číně a v Rusku.

Reklama

Zatímco ve Vietnamu chce Škoda ročně prodávat 30 tisíc až 40 tisíc aut a na konci letošního roku tam otevřít výrobní závod, v půlmilionové Bruneji počítá s prodejem okolo 600 vozů ročně a získáním čtyřprocentního podílu během pěti let.

Kdyby tuzemské firmy neinvestovaly do vývoje, už by tu dávno nebyly,“ říká Martin Jahn, člen představenstva Škody Auto.

Jahn: Vietnam je pro Škodu brána do jihovýchodní Asie. Na řadě je Thajsko či Malajsie

Automobilka Škoda Auto zvažuje po zahájení prodejů na vietnamském trhu vstup i do Thajska, Malajsie nebo Indonésie. Novými odbytišti chce nahradit výpadek prodejů v Číně a v Rusku. Novinářům to během otevření prvního vietnamského dealerství v Hanoji řekl člen představenstva Škody Martin Jahn.

Přečíst článek

Asijský stát Brunej bohatne z těžby ropy a podle automobilky má jeden z nejvyšších poměrů vlastnictví automobilů na počet obyvatel. Jedno soukromé vozidlo v Bruneji připadá na 2,6 obyvatele, upozornila. Auta včetně Bruneje prodává podle svého webu v osmi desítkách států světa.

První showroom v Bruneji se nachází v hlavním městě Bandar Seri Begawanu. Ve spolupráci s místním partnerem T.C.Y. Motors zde bude Škoda Auto prodávat v Indii vyráběné modely Slavia a Kushaq a z Evropy bude dovážet Octavii, Karoq a Kodiaq.

Kdyby tuzemské firmy neinvestovaly do vývoje, už by tu dávno nebyly,“ říká Martin Jahn, člen představenstva Škody Auto.

Autoprůmysl vyškolily krize. Jako tahoun české ekonomiky ještě posílí, říká Martin Jahn

Automobilový průmysl v Česku je velmi robustní, dlouhodobě vyškolený krizemi a kolísající poptávkou. „Přes všechny problémy byl, i v posledních třech letech, tahounem české ekonomiky,“ upozornil v rozhovoru pro magazín MED Martin Jahn, člen představenstva Škody Auto, který má na starosti prodej a marketing.

Přečíst článek

„Vstup na brunejský trh představuje pro společnost Škoda Auto novou příležitost v rámci regionu ASEAN, během níž můžeme skvěle využít synergii s našimi aktivitami v Indii,“ uvedl člen představenstva pro prodej a marketing Martin Jahn.

Minulý týden v Hanoji Škoda otevřela nově pojaté prodejní prostory, které přes den slouží zákazníkům a v noci se můžou proměnit v dějiště kulturních událostí. Na přelomu roku automobilka představila nový showroom v Kuvajtu a loni v prosinci oznámila návrat do Kazachstánu. Škoda loni dodala celosvětově 866 800 vozů, což je o 18,5 procenta víc než v roce 2022.

Toyota loni dosáhla rekordního prodeje, zůstala jedničkou na světovém trhu

Toyota vládne automobilovému světu. V prodejích vozů vytvořila nový světový rekord

Japonská automobilka Toyota Motor loni zvýšila prodej o 7,2 procenta na 11,2 milionu vozů, což je podle agentury AFP nový světový rekord. Japonská firma tak už čtvrtým rokem za sebou zůstala největším prodejcem automobilů na světě před německým konkurentem Volkswagen.

Přečíst článek

Výroba Škoda Fabia v mladoboleslavském závodu

Škoda Auto míří do Vietnamu, jako první zde nabídne svá SUV

Škoda Auto vstoupila na vietnamský trh. Letos plánuje odbyt řádově stovek aut. Ve střednědobém horizontu chce ve Vietnamu prodávat 30 tisíc aut ročně a po roce 2030 překročit hranici 40 tisíc vozů.

Přečíst článek

Škoda Auto loni dodala 866 800 vozů

Škoda Auto loni dodala 866 800 vozů, daří se jí na trzích v Německu a Británii

Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto dodala v loňském roce celosvětově 866 800 vozů, o 18,5 procenta víc než předloni. Důvodem je růst odbytu na klíčových trzích, na největším trhu v Německu o 17,6 procenta. Mezi modely se nejvíce zvedly prodeje plně elektrického modelu Enyaq, a to o 52,1 procenta.

Přečíst článek

Speciál Realitní Club

Realitní Club je multiplatformní projekt serveru newstream.cz věnovaný nemovitostem, zaměřený pro B2B i B2C segment. Má tři základní části –  webovou, printovou a eventovou se silným zaměřením na sociální sítě. Jako první odstartovala speciální stránka Realitního Clubu. Speciál je rozdělen do čtyř kategorií, které se „deep dive“ způsobem věnují klíčovým oblastem nemovitostního trhu. 

  • Brownfieldy: vize a budoucnost nezastavěných území především ve velkých městech;
  • Komerční reality: kanceláře, coworking;
  • Nová výstavba: development, nájemní bydlení, družstevní bydlení, hypotéky;
  • Reality a politika: jak se municipality i nejvyšší patra centrální politiky podílejí na výstavbě.

Součástí budou rozhovory s developery, politiky, architekty i designéry.

Témata související s realitami:

Reklama

Související

Reklama
Reklama
Doporučujeme