Programy Adobe obohatí funkce pro snazší workflow. Díky spojení s Frame.io
Americká společnost Adobe koupí za 1,27 miliardy dolarů (27,7 miliardy korun) cloudovou platformu Frame.io. Ta umožňuje editorům videí a dalším účastníkům projektů pracovat ve skupinách pomocí komentářů, anotací či žádostí o schválení, píše agentura Reuters.
Adobe uvedla, že Frame.io má přes milion uživatelů z řad mediálních i zábavních společností a světových značek. „Akvizice propojuje to, co dokáže v oblasti videa služba Adobe Creative Cloud, s funkcemi pracovních postupů na cloudu Frame.io,” konstatovala společnost Adobe.
Akcie internetového gigantu Alibaba klesly na rekordní minimum. Za čtvrteční seanci odepsaly 5,5 procenta. Trh zachvátily obavy, že Peking zvažuje další regulace technologických firem.Akcie Alibaby propadly. Investoři mají strach z dalších kroků Pekingu
Money
Dokončení transakce se očekává ve čtvrtém čtvrtletí. Spoluzakladatel a šéf Frame.io Emery Wells se posléze přidá k Adobe.
Adobe je tvůrcem programů Photoshop a Acrobat, v softwaru pro úpravu grafiky a fotografií má přední postavení. Poskytuje i cloudové nástroje, které pomáhají vytvářet, řídit a analyzovat reklamní a prodejní kampaně.
Tržby i zisky luxusních značek rostou, a to nejen ve srovnání s tragickým rokem 2020, ale i s předpandemickou realitou roku 2019. Novinkou je růst domácí poptávky a dynamicky se rozvíjející prodej přes internet.Luxusu se daří. Evropa ale ztrácí kvůli nedostatku turistů
Leaders
Největší nezávislý akcionář Avastu, britský správce aktiv Schroders, je znepokojen z převzetí antivirové společnosti Avast americkou softwarovou firmou NortonLifeLock za 6,2 miliardy liber (185,3 miliardy Korun). Nabídku považuje za podhodnocenou, uvedl zpravodajský server The Times.Přední akcionář Avastu: Nabídka Američanů je příliš nízká
Zprávy z firem
Speciál Realitní Club
Realitní Club je multiplatformní projekt serveru newstream.cz věnovaný nemovitostem, zaměřený pro B2B i B2C segment. Má tři základní části – webovou, printovou a eventovou se silným zaměřením na sociální sítě. Jako první odstartovala speciální stránka Realitního Clubu. Speciál je rozdělen do čtyř kategorií, které se „deep dive“ způsobem věnují klíčovým oblastem nemovitostního trhu.
- Brownfieldy: vize a budoucnost nezastavěných území především ve velkých městech;
- Komerční reality: kanceláře, coworking;
- Nová výstavba: development, nájemní bydlení, družstevní bydlení, hypotéky;
- Reality a politika: jak se municipality i nejvyšší patra centrální politiky podílejí na výstavbě.
Součástí budou rozhovory s developery, politiky, architekty i designéry.
Témata související s realitami:
- inflace v Česku i ve světě
- vše kolem hypotečního trhu
- co se děje na investičním trhu?