Estée Lauder chce převzít módní značku Tom Ford za téměř tři miliardy dolarů
Americká kosmetická společnost Estée Lauder se blíží k dohodě o koupi módní značky Tom Ford za 2,8 miliardy dolarů (téměř 66 miliard korun). Informoval o tom list Financial Times s odvoláním na zdroje obeznámené se situací. Podle zdrojů firmy tento týden zahájily exkluzivní rozhovory a dohodu by mohly oznámit již v pondělí.
Značka Tom Ford je známá hlavně díky pánským oděvům. Prodává ale také dámské oděvy a doplňky a má rychle rostoucí řadu luxusní kosmetiky a parfémů. Kosmetickým produktům značky Tom Ford se daří zejména v Číně, která je důležitým trhem také pro firmu Estée Lauder, upozornil list Financial Times.
List The Wall Street Journal již v srpnu informoval, že Estée Lauder jedná o koupi značky Tom Ford a že hodnota dohody by mohla činit tři miliardy dolarů. Začátkem listopadu pak uvedl, že pokročilé rozhovory o koupi značky Tom Ford vede francouzský výrobce luxusního zboží Kering. Podle zdrojů listu Financial Times však tato jednání zkrachovala kvůli neshodám v řadě oblastí.
„Prodej v kamenných obchodech se podstatně zvýšil, dál se ale daří také on-line prodeji,“ uvedla generální ředitelka oděvního řetězce H&M Helena Helmerssonová. Podle ní sice problémy a zpoždění v dodavatelském řetězci stále existují, ale postupně se zmírňují.Rychlá móda dál táhne. Zisky H&M výrazně rostou
Zprávy z firem
Recese, stagflace, pokles trhů. Krize obchází nejen titulní stránky novin a internetové servery. Veteráni z Wall Street oslovení serverem CNBC se s investory podělili o osvědčené strategie, do čeho má v této fázi smysl vložit peníze.Matadoři z Wall Street radí, kam investovat pro případ recese. Třeba do farmacie
Money
Zájem o oblečení z druhé ruky stoupl navzdory pandemii. Newyorská Rent the Runway nabízející oblečení luxusních značek vstupuje příští týden na burzu, kde si v rámci IPO jde pro 1,3 miliardy dolarů.Luxusní móda z druhé ruky je hit. Americký sekáč si jde pro miliardu na burzu
Money
Speciál Realitní Club
Realitní Club je multiplatformní projekt serveru newstream.cz věnovaný nemovitostem, zaměřený pro B2B i B2C segment. Má tři základní části – webovou, printovou a eventovou se silným zaměřením na sociální sítě. Jako první odstartovala speciální stránka Realitního Clubu. Speciál je rozdělen do čtyř kategorií, které se „deep dive“ způsobem věnují klíčovým oblastem nemovitostního trhu.
- Brownfieldy: vize a budoucnost nezastavěných území především ve velkých městech;
- Komerční reality: kanceláře, coworking;
- Nová výstavba: development, nájemní bydlení, družstevní bydlení, hypotéky;
- Reality a politika: jak se municipality i nejvyšší patra centrální politiky podílejí na výstavbě.
Součástí budou rozhovory s developery, politiky, architekty i designéry.
Témata související s realitami:
- inflace v Česku i ve světě
- vše kolem hypotečního trhu
- co se děje na investičním trhu?