Reklama

Nový magazín právě vychází!

Objednávejte zde

Hlavní akcionář Volkswagenu, Porsche SE, vydělal skoro 2,5 miliardy eur

Porsche
pixabay
 ČTK

Společnost Porsche SE je zpět v zisku. Hlavní akcionář koncernu Volkswagen v letošním prvním pololetí vydělal 2,46 miliardy eur (asi 62,5 miliardy korun) po ztrátě 329 milionů eur před rokem. Holding těžil z dobrých výsledků Volkswagenu.

Reklama

Společnost Porsche SE ovládají rodiny Porscheů a Piëchů. Podíl firmy na hlasovacích právech v koncernu Volkswagenu činí přes 53 procent, napsala agentura DPA.

Koncem minulého měsíce společnost Porsche předpověděla, že v celém letošním roce její zisk dosáhne 3,4 až 4,9 miliardy eur. Zlepšila tak svůj dřívější odhad, podle kterého měl celoroční zisk činit 2,6 až 4,1 miliardy eur.

Volkswagen koncem července oznámil, že v prvním pololetí hospodařil s rekordním provozním ziskem 11,36 miliardy eur po ztrátě 803 milionů před rokem, kdy jeho výsledky zasáhla pandemie covidu-19.

Automobilka Buggati změní majitele. Volkswagen svůj podíl prodá chorvatskému výrobci elektromobilů Rimac.

Potvrzeno. VW se stahuje z Bugatti, podíl prodá chorvatskému Rimacu

Chorvatská firma Rimac koupí od německého Volkswagenu většinový podíl v prestižní francouzské značce Bugatti. Vytvoří kvůli tomu společnou firmu s automobilkou Porsche, která je taktéž součástí koncernu, píše agentura DPA. Cenu transakce strany neodtajnily.

Přečíst článek

Holding Porsche SE není totožný s výrobcem sportovních vozů Porsche, který je jednou z divizí Volkswagenu. Součástí Volkswagenu je rovněž česká Škoda Auto.

Koncern VW jedná s českou vládou o stavbě gigafactory na území Česka.

Gigafactory chtějí v Česku stavět Volkswagen a LG

Jednou ze zvažovaných lokalit pro stavbu továrny na baterie pro elektromobily je areál bývalé hnědouhelné elektrárny Prunéřov ze skupiny ČEZ.

Přečíst článek

Speciál Realitní Club

Realitní Club je multiplatformní projekt serveru newstream.cz věnovaný nemovitostem, zaměřený pro B2B i B2C segment. Má tři základní části –  webovou, printovou a eventovou se silným zaměřením na sociální sítě. Jako první odstartovala speciální stránka Realitního Clubu. Speciál je rozdělen do čtyř kategorií, které se „deep dive“ způsobem věnují klíčovým oblastem nemovitostního trhu. 

  • Brownfieldy: vize a budoucnost nezastavěných území především ve velkých městech;
  • Komerční reality: kanceláře, coworking;
  • Nová výstavba: development, nájemní bydlení, družstevní bydlení, hypotéky;
  • Reality a politika: jak se municipality i nejvyšší patra centrální politiky podílejí na výstavbě.

Součástí budou rozhovory s developery, politiky, architekty i designéry.

Témata související s realitami:

Reklama

Související

Reklama
Reklama
Doporučujeme