Patricie Šedivá se vrací do společnosti T-Mobile jako její mluvčí
Novou mluvčí a šéfkou externí komunikace operátora T-Mobile se stala Patricie Šedivá, která předtím byla ředitelkou komunikace v investiční skupině Pale Fire Capital. U operátora bude zodpovědná nejen za komunikaci, ale i za témata udržitelnosti a přípravu komunikačních strategií.
Šedivá v T-Mobile v minulosti už pracovala, a to v oddělení vnějších vztahů. Ve své současné nové funkci bude úzce spolupracovat s ředitelem pro vnější vztahy a udržitelnost Martinem Orgoníkem. Společně se mají podle firmy zaměřit na posílení komunikace témat spojených se strategií ESG (požadavky na environmentální a sociální dopady podnikání) a zdůraznění pozice společnosti jako digitálního lídra.
Šedivá již dřív vybudovala komunikační oddělení a řídila komunikaci ve společnostech Alza nebo Coca-Cola HBC. Dvakrát získala ocenění Mluvčí roku.
T-Mobile je s 6,3 milionu zákazníků největším mobilním operátorem na trhu a svou sítí páté generace pokrývá 21 procent obyvatel ČR. Firma patří do mezinárodní skupiny Deutsche Telekom.
Operátor T-Mobile zvýšil v letošním prvním pololetí provozní zisk EBITDA meziročně o 3,6 procenta na 6,2 miliardy korun. Tržby stouply o 4,2 procenta na 14,8 miliardy korun. Firma to uvedla ve výsledkové zprávě.
Zákazníci T-Mobilu méně volají, více datují. Zisk operátora vzrostl
Zprávy z firem
PODZIMNÍ NEWSTREAM CLUB PRÁVĚ VYCHÁZÍ
Hlavním tématem podzimního čísla magazínu Newstream Club je Sázka na Česko. Česko je totiž země s ohromným potenciálem. To je jedna ze spojovacích myšlenek vlivných českých podnikatelů. A ten potenciál je zejména v lidech. Jak ale tento potenciál vzít a přetočit jej ve skutečnou hodnotu, na které lze následně stavět růst? Právě o těchto otázkách jsme mluvili s několika výraznými figurami českého, slovenského, ale i světového byznysu.
Velmi aktivní, a přitom neotřelý způsob ukazuje galeristka Olga Trčková, která v centru Prahy vybudovala úspěšnou komerční galerii DSC Gallery. O tom, jak může Česko, či potažmo Česko a Slovensko uspět na globální scéně, pak vědí své miliardáři Vlastislav Bříza a Dalibor Cicman. První dokázal tradiční značku Koh-i-noor dostat do celého světa, druhý se svým e-commerce projektem GymBeam svět postupně dobývá.
Kromě rozhovorů s klíčovými osobnostmi trhu se v magazínu dozvíte také prognózu vývoje na pražské burze, proč se v Kuchyni na Pražském hradě nesmaží smažák nebo jak to vlastně mají Češi se svými chalupami.
Deváté vydání čtvrtletníku Newstream CLUB je v prodeji na stáncích i v online distribuci Send, kde je možné titul také předplatit. Digitální verzi magazínu lze zakoupit přímo na webu newstream.cz.
Na další číslo se můžete těšit již v prosinci.