Nová Škoda Fabia jde do prodeje 16. září. Škodovka už má 2000 předobjednávek

Nová generace modelu Škoda Fabia se začne oficiálně prodávat 16. září. Již nyní automobilka eviduje přes 2000 předobjednávek.
Světovou výstavní premiéru bude mít nová Škoda Fabia v Praze na výstavě Auta na Náplavce ve čtvrtek 26. srpna v 17:00 h. Do oficiálního prodeje na českém trhu vstoupí nová Fabia 16. září za doporučené prodejní ceny od 329 900 korun. Čtvrtá generace modelu Fabia využívá platformu MQB-A0, díky které oproti předchůdci výrazně vyrostla. Pohánět ji budou motory nové generace Evo.
Například konkurenční Hyundai i20 startuje v Česku na ceně 279 990 korun, Dacia Sandero na 239 000 korun, Ford Fiesta se dá pořídit od 324 900 korun a Toyota Yaris od 350 tisíc korun.
Automobilka Škoda Auto přestane vyrábět model Fabia ve variantě kombi. Důvodem jsou přísné emisní limity, kvůli kterým musí vyrábět více elektromobilů. Kdy se přestane Fabia combi vyrábět, není zřejmé.
Cesta k elektromobilitě. Škoda auto přestane vyrábět model Fabia combi
Zprávy z firem
Je potřeba více elektromobilů
Čtvrtá generace modelu Fabia se bude nabízet pouze ve variantě hatchback. Fabia Combi se ve čtvrté generaci již vyrábět nebude, důvodem mají být přísné emisní limity, kvůli kterým je potřeba vyrábět více elektromobilů. Těm ustoupí právě dlouhá verze fabie.
Škoda Auto loni dodala celosvětově přes jeden milion aut. Provozuje tři výrobní závody v České republice, vyrábí v Číně, Rusku, na Slovensku a v Indii, většinou prostřednictvím koncernových partnerství, dále na Ukrajině a v Kazachstánu ve spolupráci s lokálními partnery. Je aktivní na více než 100 trzích.
Rozhodnutí o komerčním využití lithia chce ČEZ učinit v roce 2023. Finální studie proveditelnosti by měla být hotová v květnu příštího roku, uvedl ředitel společnosti ČEZ Daniel Beneš.
ČEZ řeší, jak naloží s lithiem. Jasno bude mít do dvou let
Zprávy z firem
Zpřísnění ekologických cílů navrhované Evropskou komisí ohrozí evropskou konkurenceschopnost. Na důsledky v podobě zdražení nejvíce doplatí méně majetní.
Evropa na cestě k zelenému „nerůstu“. Co přinesou návrhy z Bruselu
Money
>>>>>> Zajímají vás zprávy z firem? Čtěte naši rubriku. <<<<<<
PODZIMNÍ NEWSTREAM CLUB PRÁVĚ VYCHÁZÍ
Hlavním tématem podzimního čísla magazínu Newstream Club je Sázka na Česko. Česko je totiž země s ohromným potenciálem. To je jedna ze spojovacích myšlenek vlivných českých podnikatelů. A ten potenciál je zejména v lidech. Jak ale tento potenciál vzít a přetočit jej ve skutečnou hodnotu, na které lze následně stavět růst? Právě o těchto otázkách jsme mluvili s několika výraznými figurami českého, slovenského, ale i světového byznysu.
Velmi aktivní, a přitom neotřelý způsob ukazuje galeristka Olga Trčková, která v centru Prahy vybudovala úspěšnou komerční galerii DSC Gallery. O tom, jak může Česko, či potažmo Česko a Slovensko uspět na globální scéně, pak vědí své miliardáři Vlastislav Bříza a Dalibor Cicman. První dokázal tradiční značku Koh-i-noor dostat do celého světa, druhý se svým e-commerce projektem GymBeam svět postupně dobývá.
Kromě rozhovorů s klíčovými osobnostmi trhu se v magazínu dozvíte také prognózu vývoje na pražské burze, proč se v Kuchyni na Pražském hradě nesmaží smažák nebo jak to vlastně mají Češi se svými chalupami.
Deváté vydání čtvrtletníku Newstream CLUB je v prodeji na stáncích i v online distribuci Send, kde je možné titul také předplatit. Digitální verzi magazínu lze zakoupit přímo na webu newstream.cz.
Na další číslo se můžete těšit již v prosinci.