Nový magazín právě vychází!

Objednávejte zde

Milánského výrobce luxusní módy Etro koupí investiční firma ze skupiny LVMH

Etro, milánská módní značka
iStock
 ČTK

Svět luxusní módy hlásí další akvizici. Italskou módní značku Etro koupí americko-francouzská investiční firma ze skupiny LVMH nejbohatšího Evropana Bernarda Arnaulta.

Investiční společnost L Catterton, za kterou stojí výrobce luxusního zboží LVMH, koupí většinový podíl v italské módní značce Etro. Rodina Etroů si udrží významný menšinový podíl, uvedl v prohlášení milánský výrobce luxusního oblečení. Očekává se, že transakce bude uzavřena do konce roku.

Finanční podmínky dohody nebyly zveřejněny. Italský deník Il Sole 24 Ore informoval, že L Catterton koupí třípětinový podíl, což by společnost Etro ocenilo na přibližně 500 milionů eur (12,8 miliardy korun).

L Catterton v únoru koupil německého výrobce sandálů Birkenstock. LVMH v dubnu zvýšila svůj podíl v italském výrobci obuvi Tod's na deset procent. Společnost Etro plánuje rozšířit svou zákaznickou základnu tím, že přiláká mladší spotřebitele. Usiluje o expanzi v Asii.

Švýcarské hodinky jsou novodobou investicí.

Švýcarské hodinky se vracejí. Jejich prodej opět roste

Nástup chytrých zařízení a pandemie mohly zasadit definitivní ránu švýcarské vysoké hodinařině. Realita je však jiná. S novými statistikami prodejů skutečně drahých hodinek se ukazuje, že top značky se vracejí a mají možnost se během pouhých čtyř let vrátit k předpandemickým prodejům. Jak je to možné? Budou se muset změnit. A to pořádně.

Přečíst článek

Švýcarský Richemont koupil výrobce kabelek Delvaux.

Trh s luxusem se čistí. Švýcarský Richemont vyrazil na nákupy

Luxusní impérium pohltilo belgického výrobce kabelek Delvaux. Cena? 250 milionů eur.

Přečíst článek

PODZIMNÍ NEWSTREAM CLUB PRÁVĚ VYCHÁZÍ

Hlavním tématem podzimního čísla magazínu Newstream Club je Sázka na Česko. Česko je totiž země s ohromným potenciálem. To je jedna ze spojovacích myšlenek vlivných českých podnikatelů. A ten potenciál je zejména v lidech. Jak ale tento potenciál vzít a přetočit jej ve skutečnou hodnotu, na které lze následně stavět růst? Právě o těchto otázkách jsme mluvili s několika výraznými figurami českého, slovenského, ale i světového byznysu.

Velmi aktivní, a přitom neotřelý způsob ukazuje galeristka Olga Trčková, která v centru Prahy vybudovala úspěšnou komerční galerii DSC Gallery. O tom, jak může Česko, či potažmo Česko a Slovensko uspět na globální scéně, pak vědí své miliardáři Vlastislav Bříza a Dalibor Cicman. První dokázal tradiční značku Koh-i-noor dostat do celého světa, druhý se svým e-commerce projektem GymBeam svět postupně dobývá.

Kromě rozhovorů s klíčovými osobnostmi trhu se v magazínu dozvíte také prognózu vývoje na pražské burze, proč se v Kuchyni na Pražském hradě nesmaží smažák nebo jak to vlastně mají Češi se svými chalupami.

Deváté vydání čtvrtletníku Newstream CLUB je v prodeji na stáncích i v online distribuci Send, kde je možné titul také předplatit. Digitální verzi magazínu lze zakoupit přímo na webu newstream.cz.

Na další číslo se můžete těšit již v prosinci.

Související

Vlastník Gucci opět s nepříznivými výsledky: Naznačil další těžký rok pro luxusní sektor

Přečíst článek
Doporučujeme