Reklama

Nový magazín právě vychází!

Objednávejte zde

Milánského výrobce luxusní módy Etro koupí investiční firma ze skupiny LVMH

Etro, milánská módní značka
iStock
 ČTK

Svět luxusní módy hlásí další akvizici. Italskou módní značku Etro koupí americko-francouzská investiční firma ze skupiny LVMH nejbohatšího Evropana Bernarda Arnaulta.

Reklama

Investiční společnost L Catterton, za kterou stojí výrobce luxusního zboží LVMH, koupí většinový podíl v italské módní značce Etro. Rodina Etroů si udrží významný menšinový podíl, uvedl v prohlášení milánský výrobce luxusního oblečení. Očekává se, že transakce bude uzavřena do konce roku.

Finanční podmínky dohody nebyly zveřejněny. Italský deník Il Sole 24 Ore informoval, že L Catterton koupí třípětinový podíl, což by společnost Etro ocenilo na přibližně 500 milionů eur (12,8 miliardy korun).

L Catterton v únoru koupil německého výrobce sandálů Birkenstock. LVMH v dubnu zvýšila svůj podíl v italském výrobci obuvi Tod's na deset procent. Společnost Etro plánuje rozšířit svou zákaznickou základnu tím, že přiláká mladší spotřebitele. Usiluje o expanzi v Asii.

Švýcarské hodinky jsou novodobou investicí.

Švýcarské hodinky se vracejí. Jejich prodej opět roste

Nástup chytrých zařízení a pandemie mohly zasadit definitivní ránu švýcarské vysoké hodinařině. Realita je však jiná. S novými statistikami prodejů skutečně drahých hodinek se ukazuje, že top značky se vracejí a mají možnost se během pouhých čtyř let vrátit k předpandemickým prodejům. Jak je to možné? Budou se muset změnit. A to pořádně.

Přečíst článek

Reklama

Švýcarský Richemont koupil výrobce kabelek Delvaux.

Trh s luxusem se čistí. Švýcarský Richemont vyrazil na nákupy

Luxusní impérium pohltilo belgického výrobce kabelek Delvaux. Cena? 250 milionů eur.

Přečíst článek

Speciál Realitní Club

Realitní Club je multiplatformní projekt serveru newstream.cz věnovaný nemovitostem, zaměřený pro B2B i B2C segment. Má tři základní části –  webovou, printovou a eventovou se silným zaměřením na sociální sítě. Jako první odstartovala speciální stránka Realitního Clubu. Speciál je rozdělen do čtyř kategorií, které se „deep dive“ způsobem věnují klíčovým oblastem nemovitostního trhu. 

  • Brownfieldy: vize a budoucnost nezastavěných území především ve velkých městech;
  • Komerční reality: kanceláře, coworking;
  • Nová výstavba: development, nájemní bydlení, družstevní bydlení, hypotéky;
  • Reality a politika: jak se municipality i nejvyšší patra centrální politiky podílejí na výstavbě.

Součástí budou rozhovory s developery, politiky, architekty i designéry.

Témata související s realitami:

Reklama

Související

Fronta před Louis Vuitton v Číně

Svět luxusu se dočkal, Číňané už zase utrácejí. Těží z toho akcie západních high-end značek

Přečíst článek
Reklama
Reklama
Doporučujeme