Reklama

Luxusní auta a akvizice vytáhla zisk BMW

BMW
BMW
 ČTK

Německý výrobce luxusních automobilů BMW ve třetím čtvrtletí zvýšil provozní zisk téměř o 28 procent na 3,68 miliardy eur (zhruba 90 miliard korun). Firma uvedla, že k růstu zisku přispěly dobré výsledky v segmentu dražších modelů a také převzetí většinového podílu v čínském společném podniku BMW Brilliance Automotive.

Reklama

Čtvrtletní tržby společnosti stouply o více než 35 procent na 37,2 miliardy eur, a to navzdory poklesu odbytu o 0,9 procenta na 587 744 vozidel. Firma potvrdila, že v celém letošním roce počítá s mírným poklesem odbytu z loňských 2,5 milionu vozů.

Elektromobil, ilustrační foto

Evropskému autoprůmyslu zvoní hrana. Popravčím je až příliš ambiciózní Brusel

Sdružení automobilového průmyslu (AutoSAP) považuje zásadní omezení prodeje spalovacích motorů do roku 2035 za velmi ambiciózní cíl Bruselu. K jeho splnění bude podle něj nutné splnění řady podmínek, jednou z nich je dostatečný rozvoj dobíjecí infrastruktury. V opačném případě hrozí ztráta konkurenceschopnosti a propouštění, uvedl mluvčí AutoSAP Tomáš Jungwirth.

Přečíst článek

BMW nepředpokládá, že by výrobu v letošním roce narušil nedostatek energií. Počítá nicméně s tím, že náklady na energie a materiál ve čtvrtém čtvrtletí zůstanou na zvýšené úrovni.

Automobilka také upozornila, že na spotřebitelské výdaje má dopad vysoká inflace a také růst úrokových sazeb. "Předpokládáme, že naše nadprůměrné zakázky se vrátí k normálu, zejména v Evropě," dodal německý podnik.

Výroba Škoda Fabia v mladoboleslavském závodu

Válka na Ukrajině obrala Škodu Auto o pět procent zisku

Provozní zisk automobilky Škoda Auto za prvních devět měsíců letošního roku klesl o pět procent na 856 milionů eur (21 miliard korun). Ke snížení zisku přispěl hlavně rusko-ukrajinský konflikt. Negativní dopad růstu nákladů a vývoje směnných kurzů kompenzovalo zlepšení nabídky. Zisk klesl celé skupině Volkswagen, uvedl holding.

Přečíst článek

Speciál Realitní Club

Realitní Club je multiplatformní projekt serveru newstream.cz věnovaný nemovitostem, zaměřený pro B2B i B2C segment. Má tři základní části –  webovou, printovou a eventovou se silným zaměřením na sociální sítě. Jako první odstartovala speciální stránka Realitního Clubu. Speciál je rozdělen do čtyř kategorií, které se „deep dive“ způsobem věnují klíčovým oblastem nemovitostního trhu. 

  • Brownfieldy: vize a budoucnost nezastavěných území především ve velkých městech;
  • Komerční reality: kanceláře, coworking;
  • Nová výstavba: development, nájemní bydlení, družstevní bydlení, hypotéky;
  • Reality a politika: jak se municipality i nejvyšší patra centrální politiky podílejí na výstavbě.

Součástí budou rozhovory s developery, politiky, architekty i designéry.

Témata související s realitami:

Reklama

Související

Centrála Twitteru v San Francisku

Firmy opouštějí reklamu na Twitteru, mezi nimi i Volkswagen a Pfizer. Bojí se dezinformací

Přečíst článek
Reklama
Reklama
Doporučujeme