Reklama

Nový magazín právě vychází!

Objednávejte zde

Hrdina Link pomohl Nintendu. Firma ohlásila rekordní čistý zisk a zlepšila výhled

Zisk Nintenda za šest měsíců díky zájmu o videohry stoupl na rekord
ČTK
 ČTK

Japonské videoherní společnosti Nintendo stoupl za šest měsíců fiskálního roku čistý zisk o 17,7 procenta na rekordních 271,3 miliardy jenů, tedy zhruba 41,5 miliardy korun. Firma dále uvedla, že díky vysokému prodeji videoher a slabšímu jenu zlepšila výhled na celý fiskální rok.

Reklama

Tržby za duben až září stouply o 21,2 procenta na 796,24 miliardy japonského jenu. Prodej videoherní konzole Switch se zvýšil o 2,4 procenta na 6,84 milionu kusů.

Prodej softwarových titulů pro konzoli Switch se zvýšil meziročně o 1,8 procenta na 97,1 milionu kopií. Přispěl k tomu hlavně hit The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom, nejnovější pokračování oblíbené akční hry uvedené na trh v květnu. Úspěch snímku Super Mario Bros. ve filmu, který měl premiéru v dubnu, pak podpořil zájem o hry, ve kterých vystupuje dvojice italských instalatérů.

Čínský prodejce módy Shein připravuje podle zdrojů nabídku akcií v USA

Čínský Shein se chystá na americkou burzu. Doufá v ocenění až 90 miliard dolarů

Čínský prodejce módního oblečení Shein připravuje primární nabídku akcií ve Spojených státech a doufá, že ho nabídka ocení až na 90 miliard dolarů (2,1 bilionu korun).

Přečíst článek

Společnost dodala, že za celý letošní fiskální rok, tedy do konce března 2024, čeká zisk 420 miliard japonských jenů. Předchozí prognóza počítala se ziskem 340 miliard japonských jenů. Výhled tržeb firma zlepšila o devět procent na 1,58 bilionu japonských jenů. Firma nadále předpokládá, že prodej jejích konzolí Switch se v celém finančním roce sníží o 16,5 procenta na 15 milionů přístrojů, i když výhled prodeje videoher mírně zvýšila o pět milionů na 185 milionů kopií.

Speciál Realitní Club

Realitní Club je multiplatformní projekt serveru newstream.cz věnovaný nemovitostem, zaměřený pro B2B i B2C segment. Má tři základní části –  webovou, printovou a eventovou se silným zaměřením na sociální sítě. Jako první odstartovala speciální stránka Realitního Clubu. Speciál je rozdělen do čtyř kategorií, které se „deep dive“ způsobem věnují klíčovým oblastem nemovitostního trhu. 

  • Brownfieldy: vize a budoucnost nezastavěných území především ve velkých městech;
  • Komerční reality: kanceláře, coworking;
  • Nová výstavba: development, nájemní bydlení, družstevní bydlení, hypotéky;
  • Reality a politika: jak se municipality i nejvyšší patra centrální politiky podílejí na výstavbě.

Součástí budou rozhovory s developery, politiky, architekty i designéry.

Témata související s realitami:

Reklama

Související

Reklama
Reklama
Doporučujeme