Herní hit Fortnite si už v Číně nezahrají, rozhodl jeho tvůrce
![videohra Fortnite](https://www.newstream.cz/uploads/article/660x464_fit/Fortnite.jpg)
Americká společnost Epic Games v polovině listopadu ukončí provoz čínské verze své populární počítačové hry Fortnite. Oficiální stanovisko k tomuto kroku chybí. Dohady ale hovoří o tom, že rozhodnutí by mohlo souviset se snahami Pekingu omezit závislost dětí na on-line hrách.
Hra Fortnite patří do herního žánru „battle royale”. V tomto typu her proti sobě hráči bojují ve zmenšující se oblasti a vítězem se stává ten, kdo se ve hře udrží jako poslední.
V Číně vyšla hra Fortnite v roce 2018 v upravené podobě pod názvem Fortress Night. Čínská verze, která se oficiálně stále ještě nachází pouze v testovacím režimu, se od originálu výrazně liší. Omezuje například zobrazování násilí a neumožňuje nákupy předmětů ve hře za skutečné peníze.
„Žánr battle royale v Číně podléhá přísné regulaci,” upozornil analytik Daniel Ahmad ze společnosti Niko Partners. Čína totiž od září zavedla nová pravidla, podle kterých smějí děti hrát on-line hry pouze tři hodiny týdně.
Americká společnost Netflix koupila herní studio Night School Studios. Jde o první převzetí firmy, která se specializuje na vývoj videoher. A cena? Ta zůstala utajená. Videohry jsou nicméně horkou sázkou Netflixu, který si jejich zařazením do nabídky chce udržet své vedoucí postavení mezi streamovacími platformami.
Netflix zahájil novou éru. Koupil prvního vývojáře her
Zprávy z firem
Americká společnost Epic Games, tvůrce hry Fortnite, se odvolá proti pátečnímu rozhodnutí soudu v jejím sporu s firmou Apple. Soud vyhověl stížnosti Epic pouze částečně a v mnoha bodech vyznělo rozhodnutí ve prospěch společnosti Apple, uvedla agentura Reuters.
Epic Game jde tvrdě proti Applu. Chce ještě víc oslabit App Store
Zprávy z firem
Speciál Realitní Club
Realitní Club je multiplatformní projekt serveru newstream.cz věnovaný nemovitostem, zaměřený pro B2B i B2C segment. Má tři základní části – webovou, printovou a eventovou se silným zaměřením na sociální sítě. Jako první odstartovala speciální stránka Realitního Clubu. Speciál je rozdělen do čtyř kategorií, které se „deep dive“ způsobem věnují klíčovým oblastem nemovitostního trhu.
- Brownfieldy: vize a budoucnost nezastavěných území především ve velkých městech;
- Komerční reality: kanceláře, coworking;
- Nová výstavba: development, nájemní bydlení, družstevní bydlení, hypotéky;
- Reality a politika: jak se municipality i nejvyšší patra centrální politiky podílejí na výstavbě.
Součástí budou rozhovory s developery, politiky, architekty i designéry.
Témata související s realitami:
- inflace v Česku i ve světě
- vše kolem hypotečního trhu
- co se děje na investičním trhu?