Nový magazín právě vychází!

Objednávejte zde

Generali Česká pojišťovna je v mnoha ohledech chytrou volbou

Generali Česká pojišťovna je v mnoha ohledech chytrou volbou
PR, Generali Česká pojišťovna, užito se svolením
Newstream & Partner

Největší tuzemská pojišťovna se dlouhodobě etabluje jako klientsky nejdostupnější pojišťovna. Cíle být pro své klienty celoživotním partnerem dosahuje díky kombinaci osobního přístupu, rozsáhlé sítě poboček i poradců a digitálních technologií.

Generali Česká pojišťovna má více než 195letou tradici, žije však novinkami – zejména těmi technologickými, které jí pomáhají neustále se rozvíjet a zdokonalovat zákaznický zážitek. Zároveň má největší sít poboček i největší síť poradců. Toto propojení zajišťuje, že klienti mají svého poradce, ať už jsou kdekoliv, vždy na blízku.

Snadná a rychlá komunikace díky digitalizaci

Generali Česká se pyšní vysokou úrovní digitalizace, která klientům usnadňuje přístup k mnoha důležitým službám a urychluje je. Klientská zóna, využívaná více než půl milionem klientů, umožňuje přehledné a rychlé hlášení škod přes web nebo možnost podepsat smlouvu na dálku pomocí běžné SMS – to je jen pár příkladů inovací, které zlepšují zákaznickou zkušenost.

Odbornost poradců jako záruka kvality

Vysoká odbornost poradců Generali České je zárukou kvalitního servisu. Každý poradce prochází na začátku i v průběhu své kariéry náročnými testy a školeními, aby dokázal, že svému oboru nejen rozumí, ale také se v něm rozvíjí. Základem je přitom přísná certifikace České národní banky, bez níž nemohou služby v pojišťovnictví poskytovat.

Mezi více než 4 000 poradců patří 600 seniorních poradců s certifikátem Lifetime Partner, 100 expertních poradců s certifikátem evropských finančních poradců a 40 VIP poradců s absolutoriem studia Finančního poradenství na Masarykově univerzitě. Certifikovaní poradci zároveň dokážou – díky tomu, že jejich mateřská skupina má v Česku i dceřiné společnosti – zajistit, spravovat nebo jakkoliv aktualizovat nejen pojištění, ale také penzijní spoření a investice pod značkou Generali.

Jana Šestáková oceňovaná poradkyně z pojišťovny Generali

Sjednáním pojištění moje práce teprve začíná, říká světově úspěšná poradkyně

Generali Česká pojišťovna byla oceněna jako klientsky nejpřívětivější pojišťovna uplynulého roku. Jaký je podle jedné z jejích nejlepších poradkyň, vítězky soutěže Global Advisor Excellence Contest Jany Šestákové, recept na úspěch v tomto oboru?

Přečíst článek

Celoživotní partnerství

Kvalitní pojišťovací poradci se svými klienty mnohdy uzavírají partnerství na celý život. Jejich role je poradit, pomoct v případě jakýchkoliv pochybností a předcházet potenciálním problémům. Dávno neplatí, že poradci volají klientům hlavně proto, aby jim něco prodali. V Generali České pojišťovně je běžnou součástí servisu každého poradce udržovat klienty v obraze – co se týče jejich smluv, situace na trhu nebo třeba kvůli aktualizaci kontaktních údajů. Když jde o pojištění, jsou to právě poradci, kteří se klientům ozvou, aby něco nepropásli. Například aktualizovat pojistné smlouvy v souvislosti s inflací je jedním z exemplárních příkladů.

Pojišťovací poradci zkrátka fungují jako někdo, kdo se stará – mají náhled do systémů, vědí, kdy je na čase znovu se na smlouvy podívat a překontrolovat je. Od toho tu pro klienty jsou, aby jim hlídali důležité věci a nabízeli řešení na míru.

Vsadit všechno na DIP je nerozumné. Riziko je nutné rozložit i u investic na stáří, radí experti

Experti: Vsadit všechno na DIP je nerozumné. Riziko je nutné rozložit i u investic na stáří

Více a smysluplně investovat je pro Čechy stále složité. Podle nedávného průzkumu Broker Consulting až 70 procent Čechů udává, že se v investicích neorientuje. Od letošního roku je na trhu navíc další možnost, Dlouhodobý investiční produkt (DIP), který má Čechy více motivovat k investicím a to hlavně na stáří. Jak nejlépe s DIP investovat a co je při investování na důchod klíčové, abyste se nedostali do patové situace, přibližují šéf společnosti Investika Petr Čížek a Martin Novák z Broker Consulting.

Přečíst článek

Hlídejte si pojistky u platební karty. Ty nejlevnější kryjí jen málo rizik

PŘEHLEDNĚ: Zkontrolujte si, jakou má vaše platební karta pojistku. Jsou tam velké rozdíly

S tím, jak se rozšířilo placení kartami, mobily a chytrými hodinkami, rozšiřují se i možnosti, jak chránit platební karty před ztrátou, krádeží či zneužitím pomocí pojištění. To ale nebývá vždy u karet automaticky nastaveno. Jednotlivé banky se navíc odlišují v tom, jaká rizika jejich pojistky kryjí a do jaké výše. Přinášíme tak základní shrnutí nejdůležitějších parametrů pojištění platebních karet, abyste se v případě škody nedostali zbytečně do úzkých.

Přečíst článek

Pojišťovny spěchají s novým pojištěním na stáří. Má byznys potenciál

Pojišťovny postupně přicházejí na trh s pojištěním dlouhodobé péče s doživotní výplatou, které od letoška podpořil stát možností odečíst z daňového základu až 48 tisíc korun ročně. Vyplývá to z ankety mezi pojišťovnami. Daňový odpočet u pojištění dlouhodobé péče byl součástí opatření vládního konsolidačního balíčku na ozdravení veřejných financí.

Přečíst článek

PODZIMNÍ NEWSTREAM CLUB PRÁVĚ VYCHÁZÍ

Hlavním tématem podzimního čísla magazínu Newstream Club je Sázka na Česko. Česko je totiž země s ohromným potenciálem. To je jedna ze spojovacích myšlenek vlivných českých podnikatelů. A ten potenciál je zejména v lidech. Jak ale tento potenciál vzít a přetočit jej ve skutečnou hodnotu, na které lze následně stavět růst? Právě o těchto otázkách jsme mluvili s několika výraznými figurami českého, slovenského, ale i světového byznysu.

Velmi aktivní, a přitom neotřelý způsob ukazuje galeristka Olga Trčková, která v centru Prahy vybudovala úspěšnou komerční galerii DSC Gallery. O tom, jak může Česko, či potažmo Česko a Slovensko uspět na globální scéně, pak vědí své miliardáři Vlastislav Bříza a Dalibor Cicman. První dokázal tradiční značku Koh-i-noor dostat do celého světa, druhý se svým e-commerce projektem GymBeam svět postupně dobývá.

Kromě rozhovorů s klíčovými osobnostmi trhu se v magazínu dozvíte také prognózu vývoje na pražské burze, proč se v Kuchyni na Pražském hradě nesmaží smažák nebo jak to vlastně mají Češi se svými chalupami.

Deváté vydání čtvrtletníku Newstream CLUB je v prodeji na stáncích i v online distribuci Send, kde je možné titul také předplatit. Digitální verzi magazínu lze zakoupit přímo na webu newstream.cz.

Na další číslo se můžete těšit již v prosinci.

Související

Češi se bojí nesoběstačnosti ve stáří, ale daňově uznatelnou pojistku nevyužívají

Češi se bojí nesoběstačnosti ve stáří, ale daňově uznatelnou pojistku nevyužívají

Přečíst článek

Na životko je čas. Generace Z víc řeší pojištění domácích mazlíčků či elektroniky

Přečíst článek
Doporučujeme