Nový magazín právě vychází!

Objednávejte zde

drogerie - informace o tématu

Jano Hlaváč

AI v marketingu? Ano, ale ne za cenu nereálné krásy, říká šéf Unileveru

Češi mají velkou spotřebu majonézy a na rozdíl od Poláku ji mají raději kyselejší. „Prodeje stoupají během Vánoc, Velikonoc a s grilovací sezónou. Ale pozor s „hellmanskou“ se dá i péct, já osobně mám například odzkoušený recept na bábovku,“ říká Jano Hlaváč, generální ředitel Unileveru pro Česko a Slovensko. Jaká další specifika má český trh, proč nemá svoji kancelář a proč vidí ve využití umělé inteligence v marketingu nebezpečí?

Přečíst článek
{LABEL}

{NADPIS}

{POPISEK}

Johnson & Johnson, ilustrační foto

Johnson & Johnson končí s prodejem kontroverzního dětského pudru

Společnost Johnson & Johnson neustála mediální tlak. Po 130 letech se rozhodla ukončit prodej dětského pudru vyrobeného na bázi mastku. Na celém světě bude nyní prodávat jen ten z kukuřičného škrobu. Na výsledek vleklých sporů upozornila agentura Reuters.

Přečíst článek
nákup (ilustrační foto)

Studená sprcha. Češi přestali utrácet, maloobchod se propadl o sedm procent

Obavy z inflace, pokračující válka na Ukrajině a také vyšší loňská poptávka po rozvolnění uzávěr se negativně podepsaly na květnových útratách Čechů v maloobchodech. Nejvíce se propadly tržby prodejců oblečení. Naopak lékárny a drogerie o zákazníky nepřišly, vyplývá z aktuálních zveřejněných dat Českého statistického úřadu.

Přečíst článek
Bioprodukty

Kouzelné slovo eko. Obliba těchto produktů mezi Čechy roste

Velké řetězce s drogerií nabízejí stále více možností, jak nakupovat ekologičtější produkty. Zájem je také o zboží bez obalu.

Přečíst článek

News box

Banky a stavební spořitelny v Česku poskytly v listopadu hypotéky za 37,1 miliardy korun, což je proti říjnu pokles o čtyři procenta. Nové úvěry bez refinancování klesly podobně na 28,1 miliardy korun. Průměrné úrokové sazby nových úvěrů zůstaly na říjnových 4,48 procenta. Vyplývá to ze statistik České bankovní asociace Hypomonitor. 
Doporučujeme