Reklama

Nový magazín právě vychází!

Objednávejte zde

Adidas vyslyšel akcionáře, zbaví se značky Reebok. Inkasuje za ni miliardy

Adidas prodejna, ilustrační foto
Pixabay
 ČTK

Německý výrobce sportovního oblečení a obuvi Adidas se dohodl, že prodá svou americkou značku Reebok americké společnosti Authentic Brands Group (ABG). Ta za značku zaplatí až 2,1 miliardy eur (přes 53 miliard korun).

Reklama

Adidas značku Reebok koupil asi před 15 lety, aby mohl lépe soupeřit se svým tradičním americkým konkurentem Nike. Za značku tehdy zaplatil zhruba 3,1 miliardy eur. Slabé výsledky Reeboku však vedly k opakovaným výzvám ze strany akcionářů, aby se firma této značky zbavila.

Mezitím se německému podniku podařilo upevnit pozici své hlavní značky Adidas ve Spojených státech. Přispěla k tomu spolupráce se slavnými osobnostmi, mezi které patří například rapper Kanye West nebo zpěvačka a herečka Beyoncé, poznamenala agentura Reuters.

Adidas již v únoru oznámil, že prodej značky Reebok plánuje. Firma se nyní hodlá zaměřit na posilování pozice své hlavní značky Adidas na globálním trhu se sportovním zbožím.

Foot Locker, prodejna v Praze

Foot Locker se zaměří na Hispánce i Japonce. Koupil jejich oblíbené řetězce

Prodejce sportovní obuvi Foot Locker koupí dva menší řetězce obchodů s obuví za celkem 1,1 miliardy dolarů (23,6 miliardy korun). Akvizice jsou součástí plánu na rozšíření prodejen mimo nákupní centra a expanzi v Asii.

Přečíst článek

Dokončení prodeje značky Reebok se očekává v prvním čtvrtletí příštího roku. "Věříme, že s touto změnou vlastnictví bude mít značka Reebok dobrou pozici k dosažení dlouhodobého úspěchu," uvedl šéf Adidasu Kasper Rorsted.

Zakladatel a šéf ABG Jamie Salter označil převzetí značky Reebok za důležitý mezník v historii svého podniku. ABG vlastní práva na různé oděvní a zábavní značky, o které se stará, dále je rozvíjí či poskytuje licenci na jejich použití.

Louis Vuitton

Luxus v covidu táhne Asie. Královnou haute couture je ale Francie

O Francii se traduje, že je kolébkou vkusu a estetických ideálů. Potvrzuje to i nejnovější žebříček sestavený agenturou Kantar: pět z deseti nejhodnotnějších luxusních značek je z Francie, v čele s Louis Vuitton.

Přečíst článek

Michal Šnobr

Michal Šnobr: Jsem investor, akcionář, hoteliér, zemědělec i fanda Lega

Známý aktivistický akcionář firmy ČEZ Michal Šnobr v červenci prodá svůj herní řetězec JRC Czech. Jde prý trochu konsolidovat své rozkročení - chce se soustředit na rozvoj Amenity Resorts a návazný byznys včetně farem a současně se aktivněji vrátí i na kapitálové trhy. A s větším kapitálem. „Přichází správná doba,“ říká v rozhovoru pro newstream.cz.

Přečíst článek

Speciál Realitní Club

Realitní Club je multiplatformní projekt serveru newstream.cz věnovaný nemovitostem, zaměřený pro B2B i B2C segment. Má tři základní části –  webovou, printovou a eventovou se silným zaměřením na sociální sítě. Jako první odstartovala speciální stránka Realitního Clubu. Speciál je rozdělen do čtyř kategorií, které se „deep dive“ způsobem věnují klíčovým oblastem nemovitostního trhu. 

  • Brownfieldy: vize a budoucnost nezastavěných území především ve velkých městech;
  • Komerční reality: kanceláře, coworking;
  • Nová výstavba: development, nájemní bydlení, družstevní bydlení, hypotéky;
  • Reality a politika: jak se municipality i nejvyšší patra centrální politiky podílejí na výstavbě.

Součástí budou rozhovory s developery, politiky, architekty i designéry.

Témata související s realitami:

Reklama

Související

Majitelé Manchesteru United odpískali prodej. Věhlasný klub přišel za den o pětinu hodnoty.

Majitelé Manchesteru United odpískali prodej. Věhlasný klub tím přišel za den o pětinu hodnoty

Přečíst článek
Reklama
Reklama
Doporučujeme