Newstream pořádá diskusní snídani: Jak přežije ESG v krizové době

Redakce newstream.cz pořádá business breakfast na téma Jak přežije ESG v krizové době.
Snaha po udržitelnosti mění byznys. Zkratka ESG se tak stává hybatelem současného investování i každodenního fungování firem. Ty se snaží fungovat ekologičtěji, snižují vlastní energetickou zátěž, snaží se narovnávat podmínky svých zaměstnanců, dodavatelů či vztahy k místním komunitám.
Jak se změnila kritéria ESG pro firmy a co bude nutné nově uvádět ve výročních zprávách představí odborný seminář s názvem „Jak přežít ESG v krizové době“, který se koná ve středu 4. května od 9 hodin v hotelu Courtyard by Marriot Prague city.

„Doposud firmy reportovaly dodržování kritérií udržitelnosti na dobrovolné bázi, od příštího roku ale budou muset společnosti působící v Evropské unii s více než 3000 zaměstnanci do svých výročních zpráv uvádět plnění ESG kritérií povinně,“ uvádí šéfka newstream.cz Tereza Zavadilová. „Podle odhadů poradenských firem je těchto firem v Česku zhruba tisícovka a přibudou další. Od roku 2024 pak tyto nefinanční údaje budou muset do výroček uvádět již všechny firmy od 1000 zaměstnanců,“ dodává Zavadilová.
- Jaké nové výzvy čekají ESG po konfliktu Ruska a Ukrajiny?
- Je Green Deal v ohrožení nebo naopak nastoupí rychleji?
- A jak se na novou situaci adaptují firmy?
O tom budou diskutovat zástupci korporací odpovědní za ESG strategii na dopolední akci pořádané zpravodajským serverem newstream.cz.
Event se uskuteční 4. května v pražském hotelu Courtyard by Marriot od 9 do 11 hodin.
Diskutovat budou:
Martin Křivánek z KPMG a Matúš Púll z České spořitelny: „ESG is not dead“
Eva Prokešová z Japan Tobacco International: „JTI a ESG best practises“
Pavel Vlček, člen Rady vlády ČR pro udržitelnost: „Aktuální výzvy pro ESG z pohledu státu, firem i zaměstnanců.“
Akci bude moderovat šéfredaktorka a spoluzakladatelka serveru newstream.cz Tereza Zavadilová.
Akce proběhne také on-line, živý stream zajistí agentura ČTK. Ke shlédutí bude na webu Newstreamu i jeho sociálních sítích.
Partnery akce jsou společnosti KPMG, Japan Tobacco Czech Republic a Courtyard by Marriot Prague City.

PODZIMNÍ NEWSTREAM CLUB PRÁVĚ VYCHÁZÍ
Hlavním tématem podzimního čísla magazínu Newstream Club je Sázka na Česko. Česko je totiž země s ohromným potenciálem. To je jedna ze spojovacích myšlenek vlivných českých podnikatelů. A ten potenciál je zejména v lidech. Jak ale tento potenciál vzít a přetočit jej ve skutečnou hodnotu, na které lze následně stavět růst? Právě o těchto otázkách jsme mluvili s několika výraznými figurami českého, slovenského, ale i světového byznysu.
Velmi aktivní, a přitom neotřelý způsob ukazuje galeristka Olga Trčková, která v centru Prahy vybudovala úspěšnou komerční galerii DSC Gallery. O tom, jak může Česko, či potažmo Česko a Slovensko uspět na globální scéně, pak vědí své miliardáři Vlastislav Bříza a Dalibor Cicman. První dokázal tradiční značku Koh-i-noor dostat do celého světa, druhý se svým e-commerce projektem GymBeam svět postupně dobývá.
Kromě rozhovorů s klíčovými osobnostmi trhu se v magazínu dozvíte také prognózu vývoje na pražské burze, proč se v Kuchyni na Pražském hradě nesmaží smažák nebo jak to vlastně mají Češi se svými chalupami.
Deváté vydání čtvrtletníku Newstream CLUB je v prodeji na stáncích i v online distribuci Send, kde je možné titul také předplatit. Digitální verzi magazínu lze zakoupit přímo na webu newstream.cz.
Na další číslo se můžete těšit již v prosinci.