Reklama

Nový magazín právě vychází!

Objednávejte zde

Pešková, Ferancová, Nerudová, Horská. Podívejte se, kdo jsou nejvlivnější ženy ve finančním světě

Ženy v byznyse
iStock
 nst
nst

Přinášíme exkluzivně unikátní přehled 53 bankéřek, ekonomek, manažerek a dalších dlouhodobě vlivných žen sektoru financí v Česku. Podívejte se na ně v galerii #Finženy.

Reklama

Projekt #FinŽeny zařadil do své síně slávy 53 dam, které patří dlouhodobě mezi nejviditelnější a nejvlivnější osobnosti finančního světa. Cílem tohoto přehledu je ocenění žen, které zanechávají v českém finančním segmentu výraznou stopu.

Přehled #FinŽeny CoverStory

„Přehled nemá za cíl být vyčerpávajícím uzavřeným výčtem a neslouží ani jako žebříček. Dámy jsou uvedeny abecedně, a to jak z řad aktivních topmanažerek, tak významných manažerek z předchozích dekád. Naším cílem je, aby sloužil jako inspirace a připomínka úspěchů výjimečných dam českého finančního segmentu,“ říká Jaroslav Kramer z agentury Cover Story, která projekt #FinŽeny organizuje a dodává, že počet 53 dam odkazuje na vůbec první dvě třídy gymnázia Minerva, které v roce 1890 jako první v Rakousko-Uhersku umožnilo dívkám usilovat o maturitu.

PODÍVEJTE SE NA PŘEHLED NEJVLIVNĚJŠÍCH ŽEN VE FINANCÍCH

Reklama

Již během příprav projektu #FinŽeny, tedy od března 2021, sbíral tým Cover Story doporučení na dámy, které dlouhodobě úspěšně působí v českém finančním světě a patří tak mezi nejviditelnější a nejvlivnější osobnosti tohoto segmentu. A to například od nejvyšších představitelů českých finančních institucí, zástupců novinářské, akademické a odborné obce. Současně tým Cover Story mapoval významné české žebříčky, například magazínu Forbes nebo Hospodářských novin. Finální přehled následně sestavili zástupci projektu #FinŽeny na základě dostupných referencí či doporučení a současně ho konzultovali s ekonomickými novináři napříč mediálními domy a vybranými experty na trhu. 

#FinŽeny CoverStory

V letošním přehledu jsou uvedeny pouze dámy, které se zařazením vyslovily souhlas. Byznysový server newstream.cz je mediálním partnerem projektu. 

Newstream uspořádal první ze setkání Klubu česko - slovenských žen v byznysu

Redakce newstream.cz uspořádala první ze setkání Klubu česko - slovenských žen v byznysu s tématem Ženy jako investorky: Jak ochránit své peníze. A jak zní rada zkušených investorek, které na konferenci vystoupily? Investujte, jiné cesty není, i kdyby to měly být pouze stokoruny měsíčně.

Přečíst článek

Unikátní projekt #FinŽeny spojuje inspirativní ženy z finančního světa napříč profesemi, přináší do veřejného prostoru debatu o klíčových tématech celého segmentu a inspiruje příběhy žen, na jejichž expertize finančnictví stojí. Projekt, který je určen všem ženám působících ve finančním segmentu bez ohledu na to, zda jsou na vysokých manažerských či juniorních postech, zastřešuje obsahová agentura Cover Story ve spolupráci s největšími finančními institucemi na českém trhu. Generálním partnerem projektu je Generali Česká pojišťovna.

Inflaci lze porazit jen investicemi. Ženy přitom naráží na stereotypy a časové limity

Nebát se a začít investovat. Klidně jen se stokorunami pravidelně ukládanými do fondů. Tak by měly začít investovat ženy podle zkušených investorek, které se zúčastnily konference „Ženy jako investorky: Jak ochránit své peníze“ pořádané byznysovým portálem newstream.cz. Jinak jim hrozí velké problémy zejména v pokročilejším věku, kdy jim státní penze nedokáže pokrýt i běžné výlohy. 

Přečíst článek

Magazín newstream CLUB

Hlavním tématem letního čísla magazínu Newstream CLUB je Česko-Slovensko, s podtitulem Dvě země, jeden trh. 

V rozhovoru se představuje Karel Vágner, marketér a podnikatel v řadě úspěšných projektů, známý také spoluprací s manželkou a úspěšnou modelkou Simonou Krainovou.

Další osobnosti jako Igor Rattaj se zamýšlejí nad rozdíly mezi podnikáním v Česku a na Slovensku. O umělé inteligenci hovoří česko-slovenská investorka Andrea Ferancová Bartoňová, o veřejnosti a kultuře slovenský bestsellerista Jozef Karika. Uznávaný chef Marcel Ihnačák prozrazuje, která z obou kuchyní je „lepší“. Marketér Milan Šemelák s klientem Williamem Rudolfem Lobkowiczem mluví o tom, jak přetvořit odkaz šlechtického rodu do moderní doby.

Magazín přináší inspirativní čtení, které má čtenáře motivovat k tomu, aby zkusili i ve své profesi či hobby vytvářet věci s trvalejší vizí

K dostání je v síti PNS i online. Nově také v elektronické podobě v našem e-shopu.

Související témata 

Nástupnictví

Miliardáři

Umění

Filantropie

Reklama

Související

Přehled nejvlivnějších žen ve finančním světě doplnilo 24 nových jmen

PROHLÉDNĚTE SI: Bérová, Tykač, Jirásková, Havrlant. Přehled nejvlivnějších žen ve finančním světě doplnilo 24 nových jmen

Přečíst článek

Kohlmayer, Zahálková, Brixi, Kubelková. Kdo jsou nejvlivnější ženy ve finančním světě

Přečíst článek
Reklama
Reklama
Doporučujeme