Reklama

Nový magazín právě vychází!

Objednávejte zde

Netflix reaguje na špatné výsledky a oprašuje Hru na oliheň

Hra na oliheň
Netflix
Stanislav Šulc
sta

Největší hit americké videotéky posledního roku se dočká pokračování. Korejská seriálová senzace má přilákat další diváky a zabránit odlivu těch dosavadních. „Univerzum Hry na oliheň teprve startuje,“ potvrdil co-CEO Netflixu a jeho hlavní postava původního obsahu Ted Sarandos.

Reklama

Hra na oliheň se stala největším seriálovým hitem Netflixu druhého pandemického roku, když ji během prvního měsíce zhlédlo 111 milionů uživatelů. Co pro Netflix a jeho akcionáře bylo ještě příjemnější, čisté výnosy tohoto seriálu videotéka odhadla na téměř 900 milionů dolarů, náklady přitom byly necelých 25 milionů dolarů. Hra na oliheň navíc získala řadu nominací na prestižní ocenění včetně Zlatého globu pro nejlepší dramatický seriál.

Již dříve tvůrce seriálu Hwang Dong-hyuk naznačil, že pokračování zcela jistě vznikne. „Existuje opravdu velký tlak, obří poptávka a celý seriál je nesmírně milován po celém světě, že si neumím představit, že by nám dali ohledně druhé sezony nějak na výběr,“ prohlásil pro AP Hwang.

Efekt covid vyprchal. Lidé už doma zase cvičí míň

Pandemie je u konce, naznačují propady Netflixu, Pelotonu a Clubhousu

Během koronavirové krize se z nich stali miláčkové lidí nedobrovolně zavřených doma. Díky Netflixu se lidé v pandemii měli na co dívat, díky Pelotonu cvičili, díky sociální síti Clubhouse si spolu povídali. Poslední výsledky Netflixu naznačují, že pandemické kouzlo vyprchalo, totéž platí i pro Peloton. Ani jednomu se nedaří lákat dostatečné množství nových zákazníků. A ještě hůř na tom je Clubhouse, fenomén konce prvního pandemického roku. 

Přečíst článek

Reklama

Až nyní to však potvrdila samotná videotéka, která na konci týdne zklamala investory, když nedokázala přilákat dostatečný počet nových předplatitelů. V důsledku toho se akcie Netflixu zřítily o více než 20 procent.

Hra na oliheň jako komiks od Marvelu

Hra na oliheň tak bude jedním ze stavebních kamenů budoucího úspěchu Netflixu. Ted Sarandos, co-CEO a muž číslo jedna v Netflixu zodpovědný za původní obsah, prohlásil, že kolem seriálového fenoménu Netflix plánuje vystavět celé univerzum, jak je známe například z komiksových adaptací Marvelu či DC.

Hra na oliheň má stejný potenciál jako Stranger Things nebo Bridgertonovi,“ uvedl Sarandos.

Netflix, ilustrační foto

Netflix, Disney a další služby utratí stamiliardy dolarů za filmy a seriály. Vydělávají na tom i Češi

V boji o diváka značně přituhuje. Jednotlivé streamingové platformy letos utratí na původní obsah 140 miliard dolarů, uvádí odhady amerických investičních bank. Nárůst počtu předplatitelů tomu přitom vůbec nemusí odpovídat.

Přečíst článek

Případ Roubal

Netflix, HBO i Disney chtějí české diváky. Jak zareaguje Nova a ostatní?

Do Česka v nadcházejících měsících zamíří tři globální streamovací služby. Doplní tak nabídku interaktivních televizí v čele s Netflixem. Reagovat na to musí také tuzemské stanice. Nova proto tlačí své Voyo a má s ním velké plány. Jaký bude boj o diváka, který se stale více odklání od tradiční televize a zábavu hledá aktivně sám?

Přečíst článek

Magazín newstream CLUB

Hlavním tématem letního čísla magazínu Newstream CLUB je Česko-Slovensko, s podtitulem Dvě země, jeden trh. 

V rozhovoru se představuje Karel Vágner, marketér a podnikatel v řadě úspěšných projektů, známý také spoluprací s manželkou a úspěšnou modelkou Simonou Krainovou.

Další osobnosti jako Igor Rattaj se zamýšlejí nad rozdíly mezi podnikáním v Česku a na Slovensku. O umělé inteligenci hovoří česko-slovenská investorka Andrea Ferancová Bartoňová, o veřejnosti a kultuře slovenský bestsellerista Jozef Karika. Uznávaný chef Marcel Ihnačák prozrazuje, která z obou kuchyní je „lepší“. Marketér Milan Šemelák s klientem Williamem Rudolfem Lobkowiczem mluví o tom, jak přetvořit odkaz šlechtického rodu do moderní doby.

Magazín přináší inspirativní čtení, které má čtenáře motivovat k tomu, aby zkusili i ve své profesi či hobby vytvářet věci s trvalejší vizí

K dostání je v síti PNS i online. Nově také v elektronické podobě v našem e-shopu.

Související témata 

Nástupnictví

Miliardáři

Umění

Filantropie

Reklama

Související

Snímek Všechno, všude, najednou je oscarovým favoritem
video

Oscary jsou tu. Filmem roku se stane bláznivá akční komedie. Už dnes ji uvidíte v televizi

Přečíst článek
Programový ředitel České televize Milan Fridrich

Šéf programu ČT Fridrich: Docent je hit, už chystáme druhou řadu. Maďaři natočili vlastní Most

Přečíst článek
Akciové hvězdy pandemických let si stále lížou rány. Netflix je výjimkou

Akciové hvězdy pandemických let si stále lížou rány. Netflix je výjimkou

Přečíst článek
Reklama
Reklama
Doporučujeme