Reklama

Netflix reaguje na špatné výsledky a oprašuje Hru na oliheň

Hra na oliheň
Netflix
Stanislav Šulc
sta

Největší hit americké videotéky posledního roku se dočká pokračování. Korejská seriálová senzace má přilákat další diváky a zabránit odlivu těch dosavadních. „Univerzum Hry na oliheň teprve startuje,“ potvrdil co-CEO Netflixu a jeho hlavní postava původního obsahu Ted Sarandos.

Reklama

Hra na oliheň se stala největším seriálovým hitem Netflixu druhého pandemického roku, když ji během prvního měsíce zhlédlo 111 milionů uživatelů. Co pro Netflix a jeho akcionáře bylo ještě příjemnější, čisté výnosy tohoto seriálu videotéka odhadla na téměř 900 milionů dolarů, náklady přitom byly necelých 25 milionů dolarů. Hra na oliheň navíc získala řadu nominací na prestižní ocenění včetně Zlatého globu pro nejlepší dramatický seriál.

Již dříve tvůrce seriálu Hwang Dong-hyuk naznačil, že pokračování zcela jistě vznikne. „Existuje opravdu velký tlak, obří poptávka a celý seriál je nesmírně milován po celém světě, že si neumím představit, že by nám dali ohledně druhé sezony nějak na výběr,“ prohlásil pro AP Hwang.

Efekt covid vyprchal. Lidé už doma zase cvičí míň

Pandemie je u konce, naznačují propady Netflixu, Pelotonu a Clubhousu

Během koronavirové krize se z nich stali miláčkové lidí nedobrovolně zavřených doma. Díky Netflixu se lidé v pandemii měli na co dívat, díky Pelotonu cvičili, díky sociální síti Clubhouse si spolu povídali. Poslední výsledky Netflixu naznačují, že pandemické kouzlo vyprchalo, totéž platí i pro Peloton. Ani jednomu se nedaří lákat dostatečné množství nových zákazníků. A ještě hůř na tom je Clubhouse, fenomén konce prvního pandemického roku. 

Přečíst článek

Až nyní to však potvrdila samotná videotéka, která na konci týdne zklamala investory, když nedokázala přilákat dostatečný počet nových předplatitelů. V důsledku toho se akcie Netflixu zřítily o více než 20 procent.

Reklama

Hra na oliheň jako komiks od Marvelu

Hra na oliheň tak bude jedním ze stavebních kamenů budoucího úspěchu Netflixu. Ted Sarandos, co-CEO a muž číslo jedna v Netflixu zodpovědný za původní obsah, prohlásil, že kolem seriálového fenoménu Netflix plánuje vystavět celé univerzum, jak je známe například z komiksových adaptací Marvelu či DC.

Hra na oliheň má stejný potenciál jako Stranger Things nebo Bridgertonovi,“ uvedl Sarandos.

Netflix, ilustrační foto

Netflix, Disney a další služby utratí stamiliardy dolarů za filmy a seriály. Vydělávají na tom i Češi

V boji o diváka značně přituhuje. Jednotlivé streamingové platformy letos utratí na původní obsah 140 miliard dolarů, uvádí odhady amerických investičních bank. Nárůst počtu předplatitelů tomu přitom vůbec nemusí odpovídat.

Přečíst článek

Případ Roubal

Netflix, HBO i Disney chtějí české diváky. Jak zareaguje Nova a ostatní?

Do Česka v nadcházejících měsících zamíří tři globální streamovací služby. Doplní tak nabídku interaktivních televizí v čele s Netflixem. Reagovat na to musí také tuzemské stanice. Nova proto tlačí své Voyo a má s ním velké plány. Jaký bude boj o diváka, který se stale více odklání od tradiční televize a zábavu hledá aktivně sám?

Přečíst článek

Reklama

Související

Hospodářské výsledky Netflixu za první čtvrtletí roku 2022 poslaly v týdnu od 18. dubna do kolen technologický sektor v USA. (ilustrační foto)

Týden tradera: Trhy ve znamení Netflixu či Tesly a cen výrobců utržených ze řetězu

Přečíst článek
Reklama
Reklama
Doporučujeme