Reklama

Nový magazín právě vychází!

Objednávejte zde

Nejen do Jugoslávie. Kniha ukazuje, jak Čechoslováci cestovali v dřevních dobách

Autobus Čedoku z roku 1929
Hanser Mária - použito se svolením
Stanislav Šulc
sta

Cestovní kancelář Čedok vydává knihu, v níž popisuje příběh legendární značky, který je ale do velké míry příběhem masového cestování v Československu a posléze v Česku.

Reklama

Od kočárů k přímým letům do exotiky. Čedok vydává publikaci mapující to, jak se měnil cestovní ruch v tuzemsku na pozadí různých historických událostí. Autorem je Svatopluk Rada, jenž pro významnou značku pracoval více než třicet let.

„I když se říká 'lepší vyhořet než se stěhovat', mně tehdy stěhování centrály Čedoku paradoxně pomohlo. Zaměstnanci při něm totiž vyklízeli zásuvky svých pracovních stolů, které často skrývaly hotové poklady z minulosti firmy,“ prozradil autor publikace. „A abych cestovatelské dějiny čtenářům přiblížil co nejpoutavější formou, zařadil jsem do knihy vedle řady historických fotografií, map či plakátů i firemní legendy a osobní vzpomínky, vlastní i mých kolegů,“ dodal Rada.

Kniha o historii Čedoku a cestování v Československu poskytnuto Čedokem

„Čedok otevřel turistům dveře do světa tehdy a otevírá je i dnes, zejména cestujícím z regionů, a také do destinací, kam se prozatím necestovalo. Mám proto radost, že se nám podařilo dát dohromady knihu, která je vlastně prvotinou nejen o nejstarší tuzemské cestovní kanceláři, ale i o cestovním ruchu u nás obecně. Díky tomu jsou unikátní příběhy uložené také do budoucna,“ dodal šéf Čedoku Stanislav Zeman.

Reklama

Další příběhy tradičních českých značek

Více příběhů tradičních značek najdete v novém vydání magazínu Newstream CLUB. Magazín je v tištěné verzi k dostání v síti PNS nebo online i ve formě předplatného. Elektronickou verzi aktuálního čísla zakoupíte i v našem e-shopu.

Magazín newstream CLUB

Hlavním tématem letního čísla magazínu Newstream CLUB je Česko-Slovensko, s podtitulem Dvě země, jeden trh. 

V rozhovoru se představuje Karel Vágner, marketér a podnikatel v řadě úspěšných projektů, známý také spoluprací s manželkou a úspěšnou modelkou Simonou Krainovou.

Další osobnosti jako Igor Rattaj se zamýšlejí nad rozdíly mezi podnikáním v Česku a na Slovensku. O umělé inteligenci hovoří česko-slovenská investorka Andrea Ferancová Bartoňová, o veřejnosti a kultuře slovenský bestsellerista Jozef Karika. Uznávaný chef Marcel Ihnačák prozrazuje, která z obou kuchyní je „lepší“. Marketér Milan Šemelák s klientem Williamem Rudolfem Lobkowiczem mluví o tom, jak přetvořit odkaz šlechtického rodu do moderní doby.

Magazín přináší inspirativní čtení, které má čtenáře motivovat k tomu, aby zkusili i ve své profesi či hobby vytvářet věci s trvalejší vizí

K dostání je v síti PNS i online. Nově také v elektronické podobě v našem e-shopu.

Související témata 

Nástupnictví

Miliardáři

Umění

Filantropie

Reklama

Související

Miodrag Mlačić, ředitel Chorvatského turistického sdružení

Miodrag Mlačić: Češi dávno nejsou paštikáři. Patří k těm nejbohatším turistům v Chorvatsku

Přečíst článek
Reklama
Reklama
Doporučujeme