Reklama

Nový magazín právě vychází!

Objednávejte zde

Kazmův film Onemanshow: The Movie kritici rozcupovali. Ale dál vládne návštěvnosti kin

Kazmův film Onemanshow: The Movie kritici rozcupovali. Ale dál vládne návštěvnosti kin
Bontonfilm - použito se svolením

V čele žebříčku víkendové návštěvnosti tuzemských kin zůstal i po druhém víkendu film Onemanshow: The Movie, za kterým stojí influencer a moderátor Kamil Bartošek vystupující pod pseudonymem Kazma. O uplynulém víkendu ho vidělo téměř 62 tisíc diváků, víkend předtím to bylo 290 tisíc diváků, což je nový český rekord.

Reklama

O uplynulém víkendu se nezměnilo ani pořadí na následujících čtyřech příčkách - druhým nejnavštěvovanějším filmem byl snímek Barbie, třetím Oppenheimer, čtvrtým Vocasy na tripu a pátým Gran Turismo. Vyplývá to z údajů na webu Unie filmových distributorů.

Dalibor Martínek: Případ Kazma. Jaký je nejvíc sledovaný film? Lepší otázkou je, jací jsou vlastně Češi

Film, jehož jméno není podstatné, a který vyprodukoval Kamil Bartošek, alias Kazma, trhnul přes víkend návštěvnické rekordy. Všichni jsou překvapení, jaký meteorit se objevil na nebi české filmové tvorby. Do kin nalákal diváky výtvor muže, kterého je těžké nějak označit, rebel nebo podvodník, typický Čech?

Přečíst článek

Na tržbách Kazmův film o tomto víkendu vydělal přes 11,5 milionu korun, celkově pak téměř 79 milionů korun. O premiérovém víkendu zaznamenal snímek rekordních 290 tisíc diváků. Film se přitom od kritiků i mnohých diváků dočkal až drtivé kritiky, například na serveru ČSFD má hodnocení pouze 51 procent.

Víkendový rekord drží Avengers

Dosud nejúspěšnější premiérový víkend tuzemského filmu držela pohádka Anděl Páně 2 se 188 tisíci diváky. V celkovém pořadí je Onemanshow: The Movie na druhém místě. Rekordmanem podle společnosti Bontonfilm stále zůstává superhrdinský snímek Avengers: The Endgame, který za první čtyři dny vidělo v českých kinech 344 tisíc diváků. 

Snímek Barbie vede měsíc žebříček návštěvnosti českých kin

Fenomén Barbenheimer nepolevuje. Barbie i Oppenheimer vládnou kinům a vydělávají miliardy

Fenomén označovaný jako Barbenheimer dál táhne diváky do kin a jeho konec se zdá v nedohlednu. Po čtvrté v řadě se za uplynulý víkend staly filmy Barbie a Oppenheimer nejvýdělečnějšími tituly v severoamerických kinech, když si přišly na dalších 33,7 a 18,8 milionu dolarů.

Přečíst článek

Americkou komedii Barbie, která je v českých kinech od 20. července, vidělo o víkendu přes 23 tisíc diváků, celkem pak téměř 627 tisíc. Celkové tržby přesahují 117 milionů korun. Stejně dlouhou dobu uvádějí kina i životopisný snímek Oppenheimer, o víkendu si ho vybralo zhruba 18 tisíc lidí, celkem pak 449 tisíc. Za vstupenky na Oppenheimera diváci utratili přes 92 milionů korun. Na čtvrtém místě zůstal s víkendovou návštěvností 12 tisíc diváků komediální film režiséra Joshe Greenbauma a na pátém americký životopisný sportovní film Gran Turismo z prostředí automobilových závodů. Ten o víkendu zhlédlo 10 tisíc lidí.

Z novinek uspěl jen ukrajinský historický velkofilm

Z novinek se do první desítky nejnavštěvovanějších filmů dostal pouze historický velkofilm Dovbuš ukrajinského režiséra Olese Sanina, skončil devátý. Z českých filmů obsadila šestou příčku ještě česko-slovenská romantická komedie Nikdy neříkej nikdy režiséra Braňa Mišíka.

Ve čtvrtek 31. srpna budou mít v tuzemských kinech premiéru americko-francouzské milostné drama Hvězdy v poledne, americký akční thriller Equalizer 3: Poslední kapitola a českými zástupci budou snímek Brutální vedro a pásmo FAMU Four, které prezentuje čtveřici úspěšných studentských děl z filmové fakulty.

Snímek Barbie se zapsal do historie. Režisérka je první ženou, jejíž film vydělal miliardu

Snímek Barbie se zapsal do historie. Režisérka je první ženou, jejíž film vydělal miliardu

Film Barbie režisérky Grety Gerwigové utržil od své premiéry před více než dvěma týdny přes miliardu dolarů. Podle agentury Reuters to dnes oznámila společnost Warner Bros. Gerwigová se tak stala první ženou, které se jako samotné režisérce podařilo překonat miliardovou hranici, dodala agentura AFP.

Přečíst článek

Magazín newstream CLUB

Jak vytvářet odkaz pro příští generace? Odpovědi z byznysového světa, ale i od výrazných osobností společenského života nabízí třetí číslo magazínu newstream CLUB, který právě vychází.

Na obálce byznysově - lifestylového čtvrtletníku je František Kinský, legendární šlechtic, který vypráví, jak se v jejich rodě dědí nikoli majetek, ale zodpovědnost a služba. 

Hvězdami jarního čísla jsou dále mimo jiné Silke Horáková (Albatros), Luděk Sekyra (Sekyra Group), Zbyněk Frolík (Linet) nebo architekt Václav Aulický či umělec Milan Knížák.

Magazín se věnuje tématům dlouhodobých investic, předávání majetku v rámci rodinných klanů, tradičním českým značkám či tomu, jak developeři společně s architekty mění tvář měst na dlouhá staletí.

Magazín přináší inspirativní čtení, které má čtenáře motivovat k tomu, aby zkusili i ve své profesi či hobby vytvářet věci s trvalejší vizí

K dostání je v síti PNS i online. Nově také v elektronické podobě v našem e-shopu.

Související témata 

Nástupnictví

Miliardáři

Umění

Filantropie

Reklama

Související

Film Oppenheimer japonští diváci přijali vesměs příznivě

Zkouška ohněm. Oppenheimer dorazil do Japonska, návštěvníci kin mají smíšené pocity

Přečíst článek
Ochromený Hollywood. Po scenáristech stávkuje i 160 tisíc herců

Ochromený Hollywood. Požadujeme úctu, vzkazuje studiím 160 tisíc stávkujících herců

Přečíst článek
Reklama
Reklama
Doporučujeme