Reklama

Nový magazín právě vychází!

Objednávejte zde

Kazma porazil i Harryho Pottera. Jeho film vydělává dokonce víc než Anděl Páně

Stanislav Šulc
sta

Můžete ho nenávidět. Kazmovi to ale je jedno. Jeho film se stal absolutním fenoménem a jen za první čtyři dny v kinech rozmetal většinu rekordů tuzemské kinematografie. Zastaví ho něco?

Reklama

Kazmův film ONEMANSHOW: The Movie se stal zdaleka nejúspěšnějším českým filmem v divácké návštěvnosti během premiérového víkendu při uvedení do kin a současně druhým nejúspěšnějším filmem během prvního víkendu v kinech v Česku všech dob.

„ONEMANSHOW: The Movie vidělo během premiérového víkendu v českých kinech 290 tisíc diváků, kteří za vstupenky utratili více než 54 milionů korun,“ uvedl Lukáš Vedral z Bontonfilmu, který je distributorem filmu. Tolik lidí na žádný český film v prvních čtyřech dnech promítání nepřišlo. Dosavadním českým rekordmanem návštěvnosti byl Anděl Páně 2, který během premiérových čtyř dnů vidělo 188 tisíc diváků. Ženy v běhu vidělo v tomto období 177 tisíc diváků a Vyšehrad 173 tisíc diváků.

Snímek Barbie vede měsíc žebříček návštěvnosti českých kin

Fenomén Barbenheimer nepolevuje. Barbie i Oppenheimer vládnou kinům a vydělávají miliardy

Fenomén označovaný jako Barbenheimer dál táhne diváky do kin a jeho konec se zdá v nedohlednu. Po čtvrté v řadě se za uplynulý víkend staly filmy Barbie a Oppenheimer nejvýdělečnějšími tituly v severoamerických kinech, když si přišly na dalších 33,7 a 18,8 milionu dolarů.

Přečíst článek

Jediným filmem vůbec, který Kazmovi v diváckém zájmu premiérového víkendu odolal, je spektákl Avengers: The Endgame, na nějž přišlo v prvních čtyřech dnech 344 tisíc lidí.

Porazil Pottera i odstíny šedi

Kazmův projekt ale přeskočil české uvedení celosvětových trháků Padesát odstínů šedi (256 tisíc diváků), Harry Potter a relikvie smrti - část 1 (248 tisíc diváků), Hobit: Bitva pěti armád (243 tisíc diváků) nebo Avatar: The Way of Water (242 tisíc diváků)

Celovečerní projekt ONEMANSHOW: The Movie vstoupil do českých kin ve čtvrtek 17. srpna. „Při tvorbě tohoto filmu jsem chtěl, aby se nejednalo jen o pasivní zážitek. Chci, aby se diváci zapojili, přemýšleli a stali se součástí příběhu,“ říká Kazma.

Indiana Jones 5

Hollywood má vedle stávky další problém: lidé nechodí na vysokorozpočtové filmy

Problémy továrny na sny Hollywood se začínají množit. Tím zdánlivě nejviditelnějším je stávka, kterou vyhlásily scenáristická a herecká asociace, což podle předběžných odhadů zainteresovaných společností bude mít miliardové dopady.

Přečíst článek

O panenky Barbie je opět mimořádný zájem

Česko zasáhla barbiemánie. Do hračkářství si vezměte pytel peněz

Barbie je v kurzu. Nový film se stal hitem. A radost mají i prodejci hraček, jimž rostou tržby o stovky procent. A nejen jim. Prodává se také růžové oblečení. Pro rodiče to ale není nejlepší zpráva. Za hračky totiž utratí výrazně více peněz.

Přečíst článek

Magazín newstream CLUB

Jak vytvářet odkaz pro příští generace? Odpovědi z byznysového světa, ale i od výrazných osobností společenského života nabízí třetí číslo magazínu newstream CLUB, který právě vychází.

Na obálce byznysově - lifestylového čtvrtletníku je František Kinský, legendární šlechtic, který vypráví, jak se v jejich rodě dědí nikoli majetek, ale zodpovědnost a služba. 

Hvězdami jarního čísla jsou dále mimo jiné Silke Horáková (Albatros), Luděk Sekyra (Sekyra Group), Zbyněk Frolík (Linet) nebo architekt Václav Aulický či umělec Milan Knížák.

Magazín se věnuje tématům dlouhodobých investic, předávání majetku v rámci rodinných klanů, tradičním českým značkám či tomu, jak developeři společně s architekty mění tvář měst na dlouhá staletí.

Magazín přináší inspirativní čtení, které má čtenáře motivovat k tomu, aby zkusili i ve své profesi či hobby vytvářet věci s trvalejší vizí

K dostání je v síti PNS i online. Nově také v elektronické podobě v našem e-shopu.

Související témata 

Nástupnictví

Miliardáři

Umění

Filantropie

Reklama

Související

Snímek Barbie vede měsíc žebříček návštěvnosti českých kin

Fenomén Barbenheimer nepolevuje. Barbie i Oppenheimer vládnou kinům a vydělávají miliardy

Přečíst článek
Reklama
Reklama
Doporučujeme