Kazma porazil i Harryho Pottera. Jeho film vydělává dokonce víc než Anděl Páně
Můžete ho nenávidět. Kazmovi to ale je jedno. Jeho film se stal absolutním fenoménem a jen za první čtyři dny v kinech rozmetal většinu rekordů tuzemské kinematografie. Zastaví ho něco?
Kazmův film ONEMANSHOW: The Movie se stal zdaleka nejúspěšnějším českým filmem v divácké návštěvnosti během premiérového víkendu při uvedení do kin a současně druhým nejúspěšnějším filmem během prvního víkendu v kinech v Česku všech dob.
„ONEMANSHOW: The Movie vidělo během premiérového víkendu v českých kinech 290 tisíc diváků, kteří za vstupenky utratili více než 54 milionů korun,“ uvedl Lukáš Vedral z Bontonfilmu, který je distributorem filmu. Tolik lidí na žádný český film v prvních čtyřech dnech promítání nepřišlo. Dosavadním českým rekordmanem návštěvnosti byl Anděl Páně 2, který během premiérových čtyř dnů vidělo 188 tisíc diváků. Ženy v běhu vidělo v tomto období 177 tisíc diváků a Vyšehrad 173 tisíc diváků.
Fenomén označovaný jako Barbenheimer dál táhne diváky do kin a jeho konec se zdá v nedohlednu. Po čtvrté v řadě se za uplynulý víkend staly filmy Barbie a Oppenheimer nejvýdělečnějšími tituly v severoamerických kinech, když si přišly na dalších 33,7 a 18,8 milionu dolarů.
Fenomén Barbenheimer nepolevuje. Barbie i Oppenheimer vládnou kinům a vydělávají miliardy
Enjoy
Jediným filmem vůbec, který Kazmovi v diváckém zájmu premiérového víkendu odolal, je spektákl Avengers: The Endgame, na nějž přišlo v prvních čtyřech dnech 344 tisíc lidí.
Porazil Pottera i odstíny šedi
Kazmův projekt ale přeskočil české uvedení celosvětových trháků Padesát odstínů šedi (256 tisíc diváků), Harry Potter a relikvie smrti - část 1 (248 tisíc diváků), Hobit: Bitva pěti armád (243 tisíc diváků) nebo Avatar: The Way of Water (242 tisíc diváků)
Celovečerní projekt ONEMANSHOW: The Movie vstoupil do českých kin ve čtvrtek 17. srpna. „Při tvorbě tohoto filmu jsem chtěl, aby se nejednalo jen o pasivní zážitek. Chci, aby se diváci zapojili, přemýšleli a stali se součástí příběhu,“ říká Kazma.
Problémy továrny na sny Hollywood se začínají množit. Tím zdánlivě nejviditelnějším je stávka, kterou vyhlásily scenáristická a herecká asociace, což podle předběžných odhadů zainteresovaných společností bude mít miliardové dopady.
Hollywood má vedle stávky další problém: lidé nechodí na vysokorozpočtové filmy
Enjoy
Barbie je v kurzu. Nový film se stal hitem. A radost mají i prodejci hraček, jimž rostou tržby o stovky procent. A nejen jim. Prodává se také růžové oblečení. Pro rodiče to ale není nejlepší zpráva. Za hračky totiž utratí výrazně více peněz.
Česko zasáhla barbiemánie. Do hračkářství si vezměte pytel peněz
Enjoy
ZIMNÍ NEWSTREAM CLUB PRÁVĚ VYCHÁZÍ
Myslet na budoucnost. To je hlavní téma zimního vydání magazínu Newstream CLUB. Hvězdou magazínu je Rony Plesl, který v rozhovoru poodkrývá velké plány pro další roky, které chce strávit v novém ateliéru za Prahou. Dále si můžete přečíst rozhovor s miliardářem a investorem Michalem Zahradníčkem, který před rokem otevřel fond Life BioCEEd a hledá skryté poklady ve vědeckých laboratořích.
Se svými vizemi budoucnosti se podělí i další výrazné figury českého veřejného dění včetně technologického evangelisty Petra Máry nebo ekonoma a filozofaTomáše Sedláčka.
O zachování hodnot, tradic a budování odkazu hovoří Štěpán Laichter, který opravuje rodový dům na pražských Vinohradech od architekta Kotěry.
Čeští a slovenští dolaroví milionáři prožívají dobré časy. A to nikoli jen kvůli úspěchům v podnikání, ale také díky situaci na trzích, ukazuje nejnovější vydání Wealth Reportu, který ve spolupráci s agenturou Perfect Crowd připravila J&T Banka. Výnosy z akcií se vůbec poprvé staly hlavním zdrojem příjmů, když překonaly i výnosy z podnikání. A co je neméně podstatné: většina respondentů očekává, že dobře bude i nadále, třeba kvůli investicím do private equity. Kam dále tuzemští milionáři investují? I to zjistíte v novém vydání magazínu Newstream CLUB.
Desáté vydání čtvrtletníku Newstream CLUB je v prodeji na stáncích i v online distribuci Send, kde je možné titul také předplatit. Digitální verzi magazínu lze zakoupit přímo na webu newstream.cz.
Na další číslo magazínu se můžete těšit opět na jaře.