Ještě více VIP Paříž. Na letišti Charlese de Gaulla otevřel „salonek“ jen pro nejbohatší

Letecká společnost Air France přichází na největším pařížském letišti novinku. Je jí luxusní salonek pro nejelitnější pasažéry. Tedy salonek to až tak není, protože více připomíná luxusní hotelový apartmán s venkovními terasami a možností dopravy až k letadlu v automobilu Porsche, nebo Mercedes.
Kdo chce proniknout do nejnovějšího salonku Air France na letišti Charlese de Gaulla, musí zaplatit, a to nejen za letenku první třídy La Premiere. Luxus je totiž určený pouze pro cestující s úplně nejvyššími útratami za letenky, kteří při čekání na letišti získají pohodlí ve třech apartmánech.

Jejich rozloha je srovnatelná s luxusními pokoji ve slavném pětihvězdičkovém hotelu Le Bristol. Aerolinka ve svých prostorách nabízí ložnice s manželskými postelemi, velkorysý obývací pokoj plný čerstvých květin a ovoce a dokonce možnost relaxace na venkovních terasách. O veškeré služby se v době před odletem stará komorník. Těsně před odletem dopraví hosty k nastartovanému letounu v dodávce Porsche Cayenne, nebo Mercedes.
Paříž se chlubí mnoha luxusními pětihvězdičkovými hotely. Na nabídku toho opravdu nejlepšího se klient musí řádně finančně připravit.
Luxus v Paříži. Nocleh v olympijské metropoli může stát hodně přes milion
Enjoy
Na rozdíl od běžných služeb salonku, které jsou započteny do ceny letenky, je to vše za příplatek. Za tříhodinový časový termín, který si klient v apartmánu rezervuje, musí k letence první třídy připlatit dvacet tisíc korun, což je cena prémiové letenky z New Yorku do Paříže mimo sezónu.

„Nový zážitek z čekání na odlet je velmi, velmi exkluzivní,“ říká Ben Smith, generální ředitel Air France-KLM Group k novince, kterou aerolinka představila těsně před zahájením olympijských her. Firma do vzniku apartmánů investovala mnoho milionů eur. „Je to opravdu milionová investice. Je to jako postavit velmi velký bytový dům,“ dodal dvaapadesátiletý generální ředitel pro agenturu Bloomberg.
Superstars NBA budou nejsledovanějšími sportovci olympiády v Paříži. Basket je globální sport a hvězdy globální celebrity. Proto na úvodním ceremoniálu ponese vlajku USA nejlepší střelec historie LeBron James, Německa Dennis Schroder, ikonou Francie bude fantastický talent Victor Wembanyama, to budou silné momenty. Ale na olympiádě bude v basketu znít i příběh Jižního Súdánu, který se tam kvalifikoval, má skvělý tým a pro chudou a těžce zkoušenou zemi je ten příběh víc než jen sport. A o vlastní slavné basketbalové kariéře v dresu Nové huti Ostrava napíšu až někdy jindy, radši.
Hvězdy NBA rozsvítí olympiádu v Paříži, basket dobývá svět
Názory
JARNÍ NEWSTREAM CLUB PRÁVĚ VYCHÁZÍ
Porazit všechny a stát se jedničkou. Na českém trhu se to podařilo spoustě hráčům. Co když se ale pokusí prosadit na evropském, asijském, americkém, nebo dokonce globálním trhu? Pak začínají podnikatelé i firmy narážet na celou řadu problémů. Přesto řada z nich uspěla.
Zakladatel Lasvitu Leon Jakimič, zakladatel Unicorn Attacks Vít Šubert, majitel Mattoni 1873 Alessandro Pasquale či zakladatel a CEO globální platformy FTMO Otakar Šuffner. To je část hvězd jarního vydání magazínu Newstream CLUB, jehož hlavním tématem je GLOBÁLNÍ ÚSPĚCH. Jak ho dosáhnout z Česka? A lze se prosadit na celosvětovém kolbišti v éře, kdy druhé místo téměř vždy znamená prohru?
Magazín se dále věnuje velkým finančním skupinám, které svět dobývají investicemi. Zvláštní kapitolou pak je Německo, které pro tuzemské podnikatele i finančníky velmi často představuje první velkou zkoušku nebo příslovečnou bránu do světa. A platí to i ve chvíli, kdy se německá ekonomika potýká s celou řadou strukturálních problémů.
Podíváme se na největší investice, které čeští hráči v posledních letech učinili a které představují historicky největší akvizice českého kapitálu v zahraničí.
A hudební promotér David Gaydečka čtenáře pozve do tajemného Doupěte, které je úplně novým typem hudebního klubu, v němž vystupují hvězdy, které zná celý svět.
Sedmé vydání čtvrtletníku Newstream CLUB je v prodeji na stáncích i v online distribuci Send, kde je možné titul také předplatit. Digitální verzi magazínu lze zakoupit přímo na webu newstream.cz.
Na další číslo se můžete těšit již v červnu.