Reklama

Nový magazín právě vychází!

Objednávejte zde

Zkrachovalou značku Pietro Filipi koupila společnost vlastnící Trenýrkárnu

Zkrachovalou Pietro Filipi koupila společnost vlastnící Trenýrkárnu
Profimedia
 ČTK

Módní značka Pietro Filipi, která skončila v roce 2021 konkurzu, má nového majitele. Od investiční skupiny Natland podnikatele Tomáše Rašky ji koupila společnost DaniDarx, pod kterou patří e-shop Trenýrkárna.cz. Za kolik, ani jedna ze stran nezveřejnila. Na českém trhu Pietro Filipi působila od roku 1993. V roce 2019 v ní zbývající podíl koupila skupina C2H podnikatele Michala Mička. Kvůli omezením v době pandemie ale skupina, do které spadala také firma Kara Trutnov, zkrachovala.

Reklama

„Zvažovali jsme dva nebo tři směry, kudy se ubírat, nebylo ale úplně v mých silách znovu zásadně a podstatně oživovat Karu a zároveň znovu takřka od základu budovat značku Pietro Filipi. Po dlouhých diskusích jsme postupně docházeli k názoru, že musíme značku svěřit do profesionálních rukou a pokud možno s českým původem,” uvedl Zdeněk Rinth, ředitel společnosti Kara, která nyní patří pod skupinu Natland. Právě ta v dražbě pořádané insolvenčním správcem získala ochranné známky značky Pietro Filipi.

Společnost DaniDarx vyrábí spodní prádlo českých značek Styx a Nedeto. V roce 2022 se jejím investičním partnerem stala skupina SPM, kterou založili Slavomír Pavlíček a Marek Španěl.

„Cílem je vrátit českým mužům a ženám značku, kterou měli rádi, a to navíc velice rychle. Obratem jsme připravili první kolekci oblečení Pietro Filipi, jedná se o pánské boxerky, plavky, dámské kalhotky, ponožky a župany. A tím určitě nechceme končit,” uvedl jeden z majitelů e-shopu Trenýrkána.cz Ruslan Skopal.

Módní značka Esprit zavírá. V Česku i Německu ji nahrazují multibrandové obchody Catches

Módní značka Esprit zavírá. V Česku i Německu ji nahrazují multibrandové obchody Catches

Obchody módní značky Esprit mizí ze scény. Podle německých médií mají zavřít čtyři desítky prodejen, které tam provozuje franšízový operátor PTH Group. Druhou zemí, kde PTH působí, je právě Česko. Stejně jako u sousedů i zde se z Espritů stávají multibrandové prodejny Catches.

Přečíst článek

Zachránila se jen Kara

Mičkova skupina C2H, zahrnující módní řetězce Pietro Filipi a Kara Trutnov, se dostala do insolvence počátkem roku 2021. Jako fyzická osoba Mička dluží 120 milionů korun. Další požadavky věřitelů vůči němu plynou z toho, že ručil za závazky firem ze své skupiny. Celková výše pohledávek vyčíslená insolvenčním správcem činí 1,2 miliardy korun. Oddlužení Mičkovi povolil soud v listopadu roku 2022. Jako jedinou firmu z holdingu C2H se podařilo zachránit trutnovskou Karu. Kožešnická firma přešla do rukou svého někdejšího vlastníka Zdeňka Rintha a finanční skupiny Natland.

Společnost DaniDarx vznikla na konci roku 2012. Předloni se podle účetní závěrky zveřejněné ve Sbírce listin dostala do ztráty ve výši asi tří milionů korun, rok předtím přitom generovala zisk přibližně 3,5 milionu korun. Naopak tržby společnost meziročně zvýšila, a to z celkových zhruba 135,6 milionu korun na téměř 191 milionů korun.

Outlet Zalanda v německém Hannoveru

Zalando otevře v Drážďanech kamenný obchod a sekáč

Drážďanský outlet bude po Lipsku pro Zalando teprve druhým v bývalé východní části.

Přečíst článek

Módní paradox. Značky začaly sázet na udržitelnost a převálcoval je Shein

Západní móda se snaží o udržitelnost, ale je to marné. Všechny válcuje levný čínský Shein

Před pár týdny zkrachovala švédská firma Renewcell, jeden z nejslibnějších start-upů v oblasti recyklace módy. Z textilního odpadu začal vyrábět surovinu pro nové tkaniny. Trh mu předpovídal velkou budoucnost, protože značky potřebují materiály jako Renewcell's, aby splnily přicházející nařízení o udržitelnosti. Odběratelem a podporovatelem Renewcellu byl například řetězec H&M. Ovšem i ten dnes svádí zápas o svoji budoucnost. Příčinou je čínský Shein, který jde proti proudu udržitelnosti.

Přečíst článek

Speciál Realitní Club

Realitní Club je multiplatformní projekt serveru newstream.cz věnovaný nemovitostem, zaměřený pro B2B i B2C segment. Má tři základní části –  webovou, printovou a eventovou se silným zaměřením na sociální sítě. Jako první odstartovala speciální stránka Realitního Clubu. Speciál je rozdělen do čtyř kategorií, které se „deep dive“ způsobem věnují klíčovým oblastem nemovitostního trhu. 

  • Brownfieldy: vize a budoucnost nezastavěných území především ve velkých městech;
  • Komerční reality: kanceláře, coworking;
  • Nová výstavba: development, nájemní bydlení, družstevní bydlení, hypotéky;
  • Reality a politika: jak se municipality i nejvyšší patra centrální politiky podílejí na výstavbě.

Součástí budou rozhovory s developery, politiky, architekty i designéry.

Témata související s realitami:

Reklama

Související

Reklama
Reklama
Doporučujeme