Reklama

Nový magazín právě vychází!

Objednávejte zde

Volkswagen šetří. Koncern dočasně nenabírá nové zaměstnance

Německá automobilka Volkswagen v rámci úsporného programu dočasně pozastavila nábor nových zaměstnanců v řadě německých závodů
ČTK
 ČTK

Německá automobilka Volkswagen v rámci úsporného programu dočasně pozastavila nábor nových zaměstnanců v řadě německých závodů. Informovala o tom agentura DPA s odvoláním na mluvčího podniku.

Reklama

Opatření se týká závodů ve Wolfsburgu, Hannoveru, Braunschweigu, Salzgitteru, Emdenu a Kasselu. Stojí za ním úsporný program, o kterém hlavní koncernová značka VW od začátku minulého měsíce jedná se závodní radou.

Značka VW se potýká s vysokými náklady a výpadky ve výrobě. Její provozní marže v prvních devíti měsících letošního roku klesla na 3,4 procenta. Cílem úsporného programu je zvýšit do roku 2026 marži na 6,5 procenta, píše DPA.

Továrna na výrobu součástek Volkswagen v Salzgitteru.

Gigafactory u Plzně nebude. Volkswagen projekt v Líních zavrhl

Projekt gigafactory Volkswagenu v Líních u Plzně je u ledu, nejméně do roku 2025. Německý automobilový gigant nevidí v tuto chvíli důvod pokračovat v jednáních o výstavbě další evropské gigafactory. Český automobilový průmysl bez gigafactory čeká temná budoucnost, v ohrožení jsou desítky tisíc pracovních míst. Ministr Síkela situaci klidní, že Česko má ještě pár želízek v ohni.

Přečíst článek

Závodní rada se k pozastavení náboru vyjádřila vstřícně. „Vzhledem k nejnovějšímu úsilí o zvýšení efektivity je pochopitelné, že podnik omezuje další vytváření pracovních míst na nezbytné minimum,“ uvedl mluvčí závodní rady. Automobilka neupřesnila, jak dlouho bude toto opatření trvat.

Německý automobilový koncern Volkswagen je největším výrobcem aut v Evropě. Kromě hlavní značky VW zahrnuje také řadu dalších značek, jeho součástí je i česká Škoda Auto.

Speciál Realitní Club

Realitní Club je multiplatformní projekt serveru newstream.cz věnovaný nemovitostem, zaměřený pro B2B i B2C segment. Má tři základní části –  webovou, printovou a eventovou se silným zaměřením na sociální sítě. Jako první odstartovala speciální stránka Realitního Clubu. Speciál je rozdělen do čtyř kategorií, které se „deep dive“ způsobem věnují klíčovým oblastem nemovitostního trhu. 

  • Brownfieldy: vize a budoucnost nezastavěných území především ve velkých městech;
  • Komerční reality: kanceláře, coworking;
  • Nová výstavba: development, nájemní bydlení, družstevní bydlení, hypotéky;
  • Reality a politika: jak se municipality i nejvyšší patra centrální politiky podílejí na výstavbě.

Součástí budou rozhovory s developery, politiky, architekty i designéry.

Témata související s realitami:

Reklama

Související

Reklama
Reklama
Doporučujeme